Fitness Seller

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hallo Diana,

Ik heb een vraagje omtrent voeding. Ik zit a.s. zondag in de zaal maar zit dan ook 1 week voor mijn eigen wedstrijd. Dus zoals je zal begrijpen zit ik in de afrondingsfase en dus met het eten?
Mag ik dit mee naar binnen nemen?


Mvg Jeff.

neem aan dat het mag want ik neem ook gewoon mee..
 
in de buurt zijn volgens mij alleen snackbars etc te vinden. want lijkt me niet dat er veel andere winkels open zullen zijn zondag.

in ieder geval: Tot De 14e!
 
neem aan dat het mag want ik neem ook gewoon mee..

hoe nemen jullie dat mee dan? Koelbox? Of gewoon hopen dat het niet bederft :D Persoonlijk heb ik ook geen zin om de hele dag te junken, want dan zie ik niets meer van de wedstrijd omdat ik dan steeds op de plee zit.
 
gewoon in me tas en hopen dat niet bederft:D
 
lol :D ik pleur het dan ook wel in me tas. Kip met rijst. Tonijn. Eieren haha. Zal lekker ruiken :D
 
Wij nemen ook gewoon eten mee als deelnemer. Lijkt mij geen probleem dus :)
 
Hmm Big macs blijven nooit zo lang warm:(

Jonko en Massallah mogen mijn eten verzorgen:D
Ben benieuwd hoe creatief ze zijn;)
 
Hmm Big macs blijven nooit zo lang warm:(

Jonko en Massallah mogen mijn eten verzorgen:D
Ben benieuwd hoe creatief ze zijn;)

ff naar de toko


*hoort kat geslacht worden*


zo, dat gaat lekker worden voor Ries


:o:D
 
ff naar de toko


*hoort kat geslacht worden*


zo, dat gaat lekker worden voor Ries


:o:D

Hmm ik zal zelf maar wat in elkaar draaien.
Denk dat ik een hele grote dikke goed gevulde omelet ga maken, en deze op broodjes doe. Is koud lekker, plus toch aan mijn eiwitjes:D
Zowaar een goede maaltijd op de zondag;)
 
Hmm ik zal zelf maar wat in elkaar draaien.
Denk dat ik een hele grote dikke goed gevulde omelet ga maken, en deze op broodjes doe. Is koud lekker, plus toch aan mijn eiwitjes:D
Zowaar een goede maaltijd op de zondag;)

oe, doe mij ook maar een van je famous omeletten :P [dit keer de keuken schoner houden he :roflol:]
 
Het is de bedoeling om te gaan kijken, is het goed bereikbaar met het openbaar vervoer ? Entree is vanaf 1 uur toch ?
 
oe, doe mij ook maar een van je famous omeletten :P [dit keer de keuken schoner houden he :roflol:]

Ik ben nu niet dronken spamslet!

Plus zorg jij gewoon lekker voor je eigen eten!:D
 
Ik ben nu niet dronken spamslet!

Plus zorg jij gewoon lekker voor je eigen eten!:D

ach komop! ik help wel met maken desnoods :p heb sinds vorige keer geen omelet meer op :eek:
 
Hmm Big macs blijven nooit zo lang warm:(

Jonko en Massallah mogen mijn eten verzorgen:D
Ben benieuwd hoe creatief ze zijn;)

Hehe ik zit in de bulk Ries, het is dan nog maar de vraag of er überhaupt nog wel eten voor je over blijft :D
 
Ja Ries, maak voor mij ook eens zo'n met liefde bereide omelet. En niet je kleine jojo erin hangen he..
 
Coktailworstjes en omelet zijn geen lekkere combinatie idd. Ik ga lekker junken die dag, ga echt niet met een bakkie rijst zitten daar. :roflol:

Kale neem anders gewoon een emmer mee, als iedereen naar het podium kijkt kan jij best effe in die emmer schijten denk ik.
 
Coktailworstjes en omelet zijn geen lekkere combinatie idd. Ik ga lekker junken die dag, ga echt niet met een bakkie rijst zitten daar. :roflol:

Kale neem anders gewoon een emmer mee, als iedereen naar het podium kijkt kan jij best effe in die emmer schijten denk ik.

Ja, en dan smeer ik me stiekem van kop tot teen in met die stront en ga ik in mijn onderbroek op het podium naast Ryu staan :D
 
Back
Naar boven