MuscleMeat

5 jaar DutchBodyBuilding

Bezoekers in dit topic

BOS is idd verdwenen:(
Smalluser ook:(
 
Jubileum Karma natuurlijk he voor iedereen !
 
congrats kerel :thumbs:
 
Gefeliciteerd! Vind het nog steeds jammer dat ik die old days niet heb meegemaakt.

En hoe zit dat nou eigenlijk, hoe lang bestaat het forum nou precies? Is het een paar keer opnieuw begonnen ofzo?
 
BOS is idd verdwenen:(
Smalluser ook:(

Tsja, users komen en gaan. Blijf je altijd houden. :)


Gefeliciteerd! Vind het nog steeds jammer dat ik die old days niet heb meegemaakt.

En hoe zit dat nou eigenlijk, hoe lang bestaat het forum nou precies? Is het een paar keer opnieuw begonnen ofzo?

8 oktober 2002 is het forum in deze opzet weer opengesteld. Iedereen moest zich wel opnieuw reggen (alleen 3XL heeft eea laten editten aan zijn account :D Link niet meer beschikbaar ).
 
Eigenlijk al 6 jaar, het gesukkel met ezboards ed meegerekend :)
 
Eigenlijk al 6 jaar, het gesukkel met ezboards ed meegerekend :)

Kan me idd het oude ezboard ook nog wel voor de geest halen. Ik weet nog goed dat het forum zoals het nu bestaat opgezet werd, ik werd niet gelijk lid geloof ik.. maar jezus wat gaat het hard..
 
Ezboard alleen een registratie gehad, nooit gepost eigenlijk. Was nog even zoeken naar het nieuwe forum toen ik een aantal weken niet had gelezen en DBB opeens bestond.

Zoutzak, feli met de 5 jaar. Nog een maandje en een hele rits leden is ook 5 jaar lid op DBB.
 
klasse! ik ga het zeker niet halen! :spam:
 
Hey Big-T, krijgen 5 jarige leden geen karma bom of gratis elite account ofzo? :p

Of iig een eervolle vermelding :D
 
Hey Big-T, krijgen 5 jarige leden geen karma bom of gratis elite account ofzo? :p

Of iig een eervolle vermelding :D
Misschien moet je na 5 jaar niet zo krenterig meer zijn en gewoon die 40 euro betalen voor een elite account!

:jk:
 
Je bent nederlander of je bent het niet he.
 
Back
Naar boven