XXL Nutrition

Eerste keer dat ik iemand zie verzetten

Bezoekers in dit topic

Hij stond in de rij bij de bakker en iemand drong voor :D
Ppff dat heb ik ook 1 keer meegemaakt, echt verschrikkelijk...zoiets wens je niemand toe...

Hoop het nooit meer mee te maken :angstig:
 
Dat mensen elkaar dit aan kunnen doen snap ik nog steeds niet

Een mens is eigenlijk ook maar een dier, alleen omdat onze intelligentie hoger is zou het anders zijn? Wij slachten dagelijks andere dieren, neem aan dat jij ook je dagelijkse stukje vlees eet?

Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, ik kijk er gewoon liever niet naar.


[nee ben geen vegetarier :p het is nou eenmaal zo dat mensen en andere diersoorten elke dag op een brute wijze worden vermoord, vlees moet ergens heen gaan....mensenvlees eet ik niet though, dus ik hou et bij mn biefstukje en kipfilet :D]
 
Nou, Jonko, dat is wel een beetje een rare vergelijking, maar wel lekker gek ;).
 
Nou, Jonko, dat is wel een beetje een rare vergelijking, maar wel lekker gek ;).

hihi ^^

maar waarom is het zo raar? mensen kijken minder raar om bij de onthoofding van een varken bv. En de vraag *waarom doen wij dat bij varkens in godsnaam* komt bij de meeste niet op.
 
Omdat de reden nogal anders is. Bij een varken gaat het om het vlees, bij een mens gaat het echt om het doodmaken, het beëindigen van het leven zelf.

Het is ook leuk om je vriendin in een vogelkooitje te houden in plaats van een parkiet, maar toch kijken mensen ervan op
 
Ppff dat heb ik ook 1 keer meegemaakt, echt verschrikkelijk...zoiets wens je niemand toe...

Hoop het nooit meer mee te maken :angstig:

Wil je erover praten>? :D
 
hihi ^^

maar waarom is het zo raar? mensen kijken minder raar om bij de onthoofding van een varken bv. En de vraag *waarom doen wij dat bij varkens in godsnaam* komt bij de meeste niet op.

Je kunt een dier niet vergelijken met een mens.
 
Omdat de reden nogal anders is. Bij een varken gaat het om het vlees, bij een mens gaat het echt om het doodmaken, het beëindigen van het leven zelf.

Het is ook leuk om je vriendin in een vogelkooitje te houden in plaats van een parkiet, maar toch kijken mensen ervan op

Dus als het bij mensen om het vlees zou gaan zou het niet erg meer zijn?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hihi ^^

maar waarom is het zo raar? mensen kijken minder raar om bij de onthoofding van een varken bv. En de vraag *waarom doen wij dat bij varkens in godsnaam* komt bij de meeste niet op.

Beetje een vreemde reactie, varkens, kippen etc slachten wij voor het vlees. Mensen zijn vleeseters en beter dat het gecontroleerd gebeurd onder toezicht van de VWA en op de diervriendelijke manier (gas/ elektrisch verdoven) dan dat iedereen zijn eigen gang maar gaat.
 
Dus als het bij mensen om het vlees zou gaan zou het niet erg meer zijn?.



Mensen zijn simpelweg van een hogere orde dan dieren. We zijn heel wat intelligentere wezens dan dieren, of ben je het hier niet mee eens?
 
Mensen zijn ook dieren, sommige van ons soort zijn beesten:D
 
Mensen zijn simpelweg van een hogere orde dan dieren. We zijn heel wat intelligentere wezens dan dieren, of ben je het hier niet mee eens?
Dat we intelligenter zijn, ja.
dat we van een "hogere orde" zijn, nee.

Beetje een vreemde reactie, varkens, kippen etc slachten wij voor het vlees. Mensen zijn vleeseters en beter dat het gecontroleerd gebeurd onder toezicht van de VWA en op de diervriendelijke manier (gas/ elektrisch verdoven) dan dat iedereen zijn eigen gang maar gaat.
Hahaha, misschien vreemd ja, maar je snapt mn punt?
Groeien dieren dan niet aan bomen ???

:D

alleen koeien en kippen, de rest valt uit wolken
 
oja klopt, dieren zijn geen levende wezens, wij zijn geschapen door god, right? :rolleyes:

We zijn allebei levende wezens, klopt, ga ik niet ontkennen. :rolleyes:

Maar heb jij ooit een dier zien praten, dansen, werken, winkelen, trainen etc?
Dat is toch gewoon niet te vergelijken met een mens?

Ik vind het echt wel een verschil of je nou een levend mens of een koe een hoofd afsnijdt. Tuurlijk is het allebei zielig... maar toch.
 
Mensen zijn simpelweg van een hogere orde dan dieren. We zijn heel wat intelligentere wezens dan dieren, of ben je het hier niet mee eens?

Sommige mensen vind ik persoonlijk veel lager dan dieren, wij zijn dan wel intelligenter maar dat is bij sommige mensen niet te merken die gedragen zich werkelijk als beesten.
 
We zijn allebei levende wezens, klopt, ga ik niet ontkennen. :rolleyes:

Maar heb jij ooit een dier zien praten, dansen, werken, winkelen, trainen etc?
Dat is toch gewoon niet te vergelijken met een mens?

Ik vind het echt wel een verschil of je nou een levend mens of een koe een hoofd afsnijdt. Tuurlijk is het allebei zielig... maar toch.

Topics: 124.589, Posts: 2.209.137, Leden: 41.974, Actieve Leden: 22.432
Wij verwelkomen ons nieuwste lid, silvestre

;) allemaal dieren/beesten! :tanden:
 
Trainen als beesten geld dat ook? :D
 
Sommige mensen vind ik persoonlijk veel lager dan dieren, wij zijn dan wel intelligenter maar dat is bij sommige mensen niet te merken die gedragen zich werkelijk als beesten.

yup, dus die mogen we gewoon afmaken en opeten volgens de logica van sommige hier :p
 
Oh en Jonko, je eet toch ook gewoon dierenvlees... maar zou je ook mensenvlees eten? Zou je dat ook normaal vinden, als dieren en mensen volgens jou gelijk zijn?
 
Back
Naar boven