XXL Nutrition

Eerste keer dat ik iemand zie verzetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yup, dus die mogen we gewoon afmaken en opeten volgens de logica van sommige hier :p

Ok jongens, jullie gelijk sommige dieren staan hoger in de evolutie van de mens. Waarom zou Marianne Thieme niet een paar intelligente chimpansees opnemen in de partij he?:rolleyes:
 
Oh en Jonko, je eet toch ook gewoon dierenvlees... maar zou je ook mensenvlees eten? Zou je dat ook normaal vinden, als dieren en mensen volgens jou gelijk zijn?

We zijn nou eenmaal in een wereld geboren waar dat niet gebeurt. Maar als ze mensen zouden fokken als eten, I would yup. Ook doen ze dat natuurlijk niet omdat de fokperiode en het opgroeien tot volwassenheid te lang duurt ^^

Zoals ik zei, mensen zijn dieren, we noemen ons zelf veredelde dieren. de arrogantie van de mensheid :P

Waarin vind jij "dieren" dan zoveel slechter dan "mensen"? omdat ze niet winkelen? omdat je kat niet terugpraat tegen je? Dieren zijn alsnog vrediger dan mensen, ze doen niet aan terrorisme, aan oorlogen, aan genocide. Zo veredeld zijn we niet he ;)
 
Ik werk in de agrarische sector en weet dat dierenwelzijn steeds hogere prioriteit heeft in europa, nu wordt er al onder toezicht van de VWA op de juiste manier verdoofd voordat het dier aangesneden mag worden. Maar ze zijn aan het kijken voor betere en andere alternatieven, in islamitische landen gaat het anders eraan toe. Deze mensen mogen alleen Halal vlees eten, dat betekend niet verdoven voor het aansnijden.
 
Jonko zit jij hier niet verkeerd? :D dit is een BB forum hoor m8 :D

Misschien is hierop nog een leuk forum te vinden voor jou :D
Partij voor de Dieren - Home

ff serieus, het is leuk dat je het voor de dieren opneemt alleen moet je niet gaan overdrijven. ;)
 
Waarin vind jij "dieren" dan zoveel slechter dan "mensen"? omdat ze niet winkelen? omdat je kat niet terugpraat tegen je? Dieren zijn alsnog vrediger dan mensen, ze doen niet aan terrorisme, aan oorlogen, aan genocide. Zo veredeld zijn we niet he ;)

Nogmaals Jonko, dieren zijn niet zo intelligent als mensen en dat maakt wel degelijk een groot verschil. Overigens zijn er ook vele dieren die elkaar omwille van territoriale drang vermoorden, of bijvoorbeeld leeuwen die het nageslacht van hun voorganger een kopje kleiner maken. Ik begrijp trouwens niet dat als je dieren zo hoog inschat, ze wel laat leven onder de huidige omstandigheden en deze consumeert.
 
Jonko zit jij hier niet verkeerd? :D dit is een BB forum hoor m8 :D

Misschien is hierop nog een leuk forum te vinden voor jou :D
Partij voor de Dieren - Home

ff serieus, het is leuk dat je het voor de dieren opneemt alleen moet je niet gaan overdrijven. ;)


Daarom, coïtus met dieren moet kunnen :p




:jk:
 
Jonko zit jij hier niet verkeerd? :D dit is een BB forum hoor m8 :D

Misschien is hierop nog een leuk forum te vinden voor jou :D
Partij voor de Dieren - Home

ff serieus, het is leuk dat je het voor de dieren opneemt alleen moet je niet gaan overdrijven. ;)
waar overdrijf ik?
Nogmaals Jonko, dieren zijn niet zo intelligent als mensen en dat maakt wel degelijk een groot verschil. Overigens zijn er ook vele dieren die elkaar omwille van territoriale drang vermoorden, of bijvoorbeeld leeuwen die het nageslacht van hun voorganger een kopje kleiner maken. Ik begrijp trouwens niet dat als je dieren zo hoog inschat, ze wel laat leven onder de huidige omstandigheden en deze consumeert.

het is niet zo dat ik dieren hoog inschat :p ik schat de mensheid niet hoog in ;) als je beter had gelezen had je dat er ook al uit kunnen halen he ;)

Ik ben het er natuurlijk mee eens dat dit soort filmpjes ziek zijn, het hoort gewoon niet. Net zo min als dieren die op een brute wijze worden vermoord. Of het nou is om te eten of niet. Ik zit er verder niet echt mee eigenlijk, het gebeurt nou eenmaal. Tegenwoordig worden zoals Kleine Steve al zei de dieren eerst verdoofd/stunned. Dus pijn zullen ze minder hebben.
 
Ik merk vaak dat die gene die commentaar hebben op de vleessector vaak niet eens weten hoe het eraan toe gaat. Die denken nog steeds aan middeleeuwse praktijken, onthoofdingen zonder verdovingen etc.

Natuurlijk zie ik op tv ook de filmpjes van wakker dier, maar ik ben in europa dit soort barbaarse dingen nog nooit eerder tegen gekomen. Deze filmpjes zijn vaak buiten europa opgenomen en zijn bedoeld om mensen wakker te schudden.

Ik heb ook respect voor dieren en zodra je dat kwijt bent dan is er iets goed mis met je.
Wat ik wel grappig vind is dat de Wakker Dier altijd loopt te roepen dat dieren meer vrijheid moet hebben en vrij buiten moeten kunnen lopen. Aviaire influenza (Vogelpest) is begonnen bij scharrelkippen en hierdoor moesten miljoenen vogels geruimd worden, lekker bezig :D
 
Jonko, ik vind dieren niet 'slechter' dan mensen, maar ik vind het gewoon niet echt te vergelijken. Ik denk sowieso niet zwart-wit over dit onderwerp: ik vind het namelijk ook zielig als dieren vermoord worden maar ondertussen eet ik wel gewoon vlees. Ik hou gewoon niet van de dood, zowel bij dieren als mensen, en daarom wil ik geen onthoofdingsfilmpjes zien van mensen, net als dat ik geen slachtingsfilmpjes van dieren wil zien.
 
We zijn nou eenmaal in een wereld geboren waar dat niet gebeurt. Maar als ze mensen zouden fokken als eten, I would yup. Ook doen ze dat natuurlijk niet omdat de fokperiode en het opgroeien tot volwassenheid te lang duurt ^^

Zoals ik zei, mensen zijn dieren, we noemen ons zelf veredelde dieren. de arrogantie van de mensheid :P

Waarin vind jij "dieren" dan zoveel slechter dan "mensen"? omdat ze niet winkelen? omdat je kat niet terugpraat tegen je? Dieren zijn alsnog vrediger dan mensen, ze doen niet aan terrorisme, aan oorlogen, aan genocide. Zo veredeld zijn we niet he ;)
lol nooit discovery channel gezien?

"build for the kill" , ... in de dierenwereld is het eten of gegeten worden :)
 
Jonko, ik vind dieren niet 'slechter' dan mensen, maar ik vind het gewoon niet echt te vergelijken. Ik denk sowieso niet zwart-wit over dit onderwerp: ik vind het namelijk ook zielig als dieren vermoord worden maar ondertussen eet ik wel gewoon vlees. Ik hou gewoon niet van de dood, zowel bij dieren als mensen, en daarom wil ik geen onthoofdingsfilmpjes zien van mensen, net als dat ik geen slachtingsfilmpjes van dieren wil zien.

:thumb: same hier


"Animals kill for survival...Humans kill for pleasure..."
so true, en dan zijn er nog, die mensen VER boven de dieren plaatsen :p
 
Jullie kunnen wel allemaal afgrijselijk doen, maar die soldaten zijn ook maar zo geworden
En aangezien dit zich in checnya afspeelt hadden die russsische soldaten het waarschijnlijk verdiend.
Want er zijn duidelijke regels omtrent krijgsgevange in de islam in de koran, dus ze zullen wel meer gedaan hebben

achterlijk ras!
 
Dat doe ik op een beetje een andere manier maargoed, begrijp je vast zelf ook wel ;)

Kijk daar walg ik nou ook van, dit wordt gedaan door beesten en maakt mij ook heel kwaad.
Ik had al zo’n vermoeden dat je hierop doelde maar zo gaat het hier er niet aan toe, tenminste niet in de Europese slachterijen.

Dit soort gasten mogen ze van mij aan een boom hangen.
 
Kijk daar walg ik nou ook van, dit wordt gedaan door beesten en maakt mij ook heel kwaad.
Ik had al zo’n vermoeden dat je hierop doelde maar zo gaat het hier er niet aan toe, tenminste niet in de Europese slachterijen.

Dit soort gasten mogen ze van mij aan een boom hangen.

I know, daarom eet ik ook rustig een biefstukje weg terwijl ik dit typ :p

Wat mensen hier niet snappen is dat wij ook gewoon dieren zijn, dieren die met Darwins wet zijn grootgebracht. "Survival of the fittest" Doormiddel van evolutie zijn wij zoals we zijn, intelligent, "sociaal", een maatschappij. True, allemaal heel anders dan dieren. Dit wil nog steeds niet zeggen dat we zoveel beter zijn dan de andere dieren.
 
Jonko is niet helemaal goed bij z'n hoofd. Als iemand een geliefde van jou vermoord moet je je schouders maar op halen omdat er toch ook varkens voor voedsel worden gebruikt ???
 
Serieuze discussie is hier ontstaan trouwens... geen GH-materiaal meer!
 
Jonko je kan er vreemd mee uit de hoek komen maar ik mag je wel :D Jou standpunt is duidelijk en zelfs in het garehanehok ga je een serieuze discussie met iedereen aan.

Jammer dat ik je hier geen karma kan geven, deze hou je van mij te goed ;)
 
Jonko is niet helemaal goed bij z'n hoofd. Als iemand een geliefde van jou vermoord moet je je schouders maar op halen omdat er toch ook varkens voor voedsel worden gebruikt ???

Ja hij is GEK

Gek van dieren als je alles hebt gevolgt.
 
Back
Naar boven