Fitness Seller

punani getting in shape

Bezoekers in dit topic

300 kg legpess WOW
en dan nog even 100 x 75
 
wooo!! 100... sick! ga ook eens een hoge rep er in gooien kijken wat het teweeg brengt:P
 
zijn het nu eigenlijk korte trainingen of rust je gewoon veel tussen sets en zo door?
 
Yeah nog steeds aan het genieten van t zonnetje hier :)
Plannen niet echt.. qua bb bedoel je neem ik aan?

Me maatje (mr.mexico) probeert me over te halen volgend jaar muscle mania mee te doen.
 
vorige training was 55min elke training is +-60min nooit langer
 
@tybalt das wel gruwelijk.. ben wel een beetje jaloers op je. had daar ook wel willen zitten!
 
ok dus je rust veel tussendoor want echt veel heb je niet gedaan toch en dan toch bijna 1 uur bezig te zijn
of vergis ik me
 
heheh marky ik rust max 1min..kijk nog eens goed wat ik doe:D
voor die benen bv 3warming up sets daarna(5sets,4sets,5sets 4 supersets, 6sets kuiten) 24sets exl warming up=55min.. dus aardig wat tempo denk ik zo

gister bij anja geweest. dan weet je pas echt wat snelheid is..
chest/biceps alles 4x8-12hh
benchpress,machine press, incline flyes, pullovers,crossovers, benchpress, dumbbell curl, barbell curl en machine curl. binnen het uur! ik was weer gesloopt maar was heerlijk:D
 
heheh marky ik rust max 1min..kijk nog eens goed wat ik doe:D
voor die benen bv 3warming up sets daarna(5sets,4sets,5sets 4 supersets, 6sets kuiten) 24sets exl warming up=55min.. dus aardig wat tempo denk ik zo

gister bij anja geweest. dan weet je pas echt wat snelheid is..
chest/biceps alles 4x8-12hh
benchpress,machine press, incline flyes, pullovers,crossovers, benchpress, dumbbell curl, barbell curl en machine curl. binnen het uur! ik was weer gesloopt maar was heerlijk:D

Is er nog een voordeel van weinig rust tussen sets?
Tuurlijk is het noodzaak niet te lang in de gym te hangen ivm cortisol-stijging etc, maar ik zou eerder denken dat 1min rust tussen de sets te weinig is om goed te recuperen van je vorige set...helemaal als je zware sets doet.

Trainde je met Anja Timmer trouwens?
 
ik hou van snelheid.. gewoon gevoels kwestie en wordt dan door anja getraint..

vandaag hams/buik

liggend 1been legcurl 4sets 8-12hh

deadlifts
8x60kg
8x100kg
8x130kg
8x160kg
8x160kg
8x160kg ds 8x100kg

liggend legcurl 4dropsets 10x10x10

good mornings 4x60kgx12

abs
 
Anja beult je zeker wel af ja :)

Korte rust heeft ook te maken met density van de training.
Een van de basis principes van Vince Gironda.
Werkte blijkbaar wel voor zijn atleten.
 
heavy shit hier! veel oef's met borst biceps
 
kom maar een keer richting haarlem(olympic)

Pas op met zulke uitspraken... Voor je het weet trekt hij bij je in. :D

P.s

Karma

punani getting in shape 11 October 2007 16:21 Markywannabee: ben al bezig met de trouw plannen.


In 1 minuut!!!!!!!!!!!!!!!!! hahha
 
Back
Naar boven