MuscleMeat

eigen kuur deca sust (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ralf13

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2006
Berichten
51
Waardering
0
hoi

ik wil mijn eerste kuur doen ik ben 21 jaar
weeg 100 kilo ( bf 18% +/- ) en train al 5 jaar

ik wil graag deca en sustanon gebruiken ik heb hier een paar vragen over

moet ik frontloaden
heb ik perse nolvadex nodig
en hoelang kan ik het beste de kuur doen
waneer moet ik met de nolvadex beginnen en hoelang doorgaan


ik dacht self

week 1/8 400 gram pw deca
week 1/8 500 gram pw sustanon

moet ik de deca in een keer zetten
zo ver ik weet moet dat met de sust wel

ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt
 
zou het gewoon twee keer per week zetten net zo makkelijk nolvadex in week 11 beginnen en ik doe door tot ik een odol heb hahahaha frontloaden is niet nodig maar zou de test eigenlijk t/m week 10 doen en dan de nolvadex in week 13 beginnen ....
 
18% vet ? slechte keuze dan om di combi te doen.voordat je het weet ben je 22% als je niet oppast

ik zou 500mg sustanon + Winny doen!µ

maandag en donderdag zette die susta en winny week of 4 aan het begin of einde, kies je zelf
 
Als hij een clean bulk dieet volgt zal hij normaal niet naar 22% stijgen. Maarja, betwijfel het dat hij niet zal cheaten dus het is beter dat je eerst ff gaat gaan cutten tot 14% ofwel zoals beast zegt, deca eruit, winny of mast erin..
 
ik wil echt deca en sust gebruiken in wat voor schema kan ik dat het beste doen en ik volg een clean dieet ik wil nu knallen met deze kuur
gwoon per week hoeveel ik moet zetten ik neem aan op dinsdag en vrijdag bevroorbeeld eene dag deca andere dag sustanon en dan vanaf welke week nolvadex er bij en tot hoe lang na de kuur

alvast super bedankt
 
18% vet ? slechte keuze dan om di combi te doen.voordat je het weet ben je 22% als je niet oppast

ik zou 500mg sustanon + Winny doen!µ

maandag en donderdag zette die susta en winny week of 4 aan het begin of einde, kies je zelf

Wat heeft dat er nu mee te maken ? Als je tren pakt slecht eet word je net zo vet. Een beter advies zou zijn, dat hij een cutdieet neemt. Je zal welismaar minder bouwen ( minder dus niet niets !) maar er beter uitzien(groter) door je vet% te laten zakken en pakweg een kilo of 2 vlees bij te nemen. Stijgen of dalen in bf is enkel je voeding, niet de as.
 
1: ben je bodybuilder of Powerlifter.?

2: lees meer info over het gebruiken van Anabolica/roids of hoe je het noemt.

3:Succes verder.
 
ik ben bodybuilder

maar het probleem is het is mijn eerste kuur en een mix van deca en sust

darom vraag ik mijn gwoon af in wat voor schema moet ik dat zetten en hoeveel weken met hoeveel en waneer te beginnen met nolvadex ik ben gwoon zenuwachtig ik kan het beter vragen op een forum dan volgende week gyno hebben

alvast bedankt
 
Wat heeft dat er nu mee te maken ? Als je trenbolone pakt slecht eet word je net zo vet. Een beter advies zou zijn, dat hij een cutdieet neemt. Je zal welismaar minder bouwen ( minder dus niet niets !) maar er beter uitzien(groter) door je vet% te laten zakken en pakweg een kilo of 2 vlees bij te nemen. Stijgen of dalen in bf is enkel je voeding, niet de as.


je doet niks anders als dat de hele tijd aanhalen.

sus/deca en test/trenbolone is niet te vergelijken, van trenbolone word je dus WEL droger , ookal cheat je af en toe. en dieet strict houden zowel in de bulk als cut moet je zoiezo doen als je aan de aas begint.
zijn trouwens zat mensen die niet droog komen met test/deca ookal doen ze veel cardio en letten ze goed op hun voeding, natuurlijk ook die wel droger komen maar die tel je meestal op 1 hand!

ikzelf heb er geen last van, ik word ook van alle roids droger en ik kan ook met alles cutten. maar met 18% zou ik gewoon niet aan sus/deca beginnen.
 
ik ben bodybuilder

maar het probleem is ....................
alvast bedankt

Zou als ik jouw was me vetpercentage gaan verlagen tot rond de 10%

daar kun je eventueel Clenbuterol voor gebruiken.

zijn ook wel stacks te verzinnen, maar zou het eerst met clen proberen en een goed voedings en trainingsschema.;)
 
hoi

ik wil mijn eerste kuur doen ik ben 21 jaar
weeg 100 kilo ( bf 18% +/- ) en train al 5 jaar

ik wil graag deca en sustanon gebruiken ik heb hier een paar vragen over

moet ik frontloaden
heb ik perse nolvadex nodig
en hoelang kan ik het beste de kuur doen
waneer moet ik met de nolvadex beginnen en hoelang doorgaan


ik dacht self

week 1/8 400 gram pw deca
week 1/8 500 gram pw sustanon

moet ik de deca in een keer zetten
zo ver ik weet moet dat met de sust wel

ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt

**** Ronnie Coleman....jij wordt de nieuwe MR O..

grapje...

Maar ik denk dat je mg bedoeld en niet gram.
 
**** Ronnie Coleman....jij wordt de nieuwe MR O..

grapje...

Maar ik denk dat je mg bedoeld en niet gram.


Hahaha :D jah hoop voor je dat je mg bedoeld.
 
je doet niks anders als dat de hele tijd aanhalen.

sus/deca en test/trenbolone is niet te vergelijken, van trenbolone word je dus WEL droger , ookal cheat je af en toe. en dieet strict houden zowel in de bulk als cut moet je zoiezo doen als je aan de aas begint.
zijn trouwens zat mensen die niet droog komen met test/deca ookal doen ze veel cardio en letten ze goed op hun voeding, natuurlijk ook die wel droger komen maar die tel je meestal op 1 hand!

ikzelf heb er geen last van, ik word ook van alle roids droger en ik kan ook met alles cutten. maar met 18% zou ik gewoon niet aan sus/deca beginnen.

ik ben nu 4% gezakt in 3 weken met sust/test/dbol. En ik ben van nature een spekkie. 2600 calorien nu, voedingsschema heb ik al is gepost en dat leek iedereen prima. Wat ik nu niet heb is idd die hardere look die ik van para wel had.

Maar als ik 3 weken stop met tren is die look ook wel weer weg dus concludeer ik dat het eigelijk globaal gezien niet de moeite is nu om alle k*tsides van tren weer te hebben.

Als je van 10% naar 6 wilt is misschien tren interessanter akkoord. Maar voor een drop na de bulk van 16 trug naar 10 gaan in de winter is deca/sust de beste keuze in mijn ogen. Weinig sides, weinig tijdelijke effecten(waar je behalve in de zomer of competitie toch weinig aan hebt).

Ik kuur 6 maanden per jaar gemiddeld en ik moet zegge dat ik tren enkel nog voor de zomer doe omdat als je echt hard wil gaan ook wel harde sides zult krijgen door de hoeveelheid mgs en daar heb ik echt geen zin meer in.
 
ik ben nu 4% gezakt in 3 weken met sust/test/dianabol. En ik ben van nature een spekkie. 2600 calorien nu, voedingsschema heb ik al is gepost en dat leek iedereen prima. Wat ik nu niet heb is idd die hardere look die ik van para wel had.

Maar als ik 3 weken stop met trenbolone is die look ook wel weer weg dus concludeer ik dat het eigelijk globaal gezien niet de moeite is nu om alle k*tsides van trenbolone weer te hebben.

Als je van 10% naar 6 wilt is misschien trenbolone interessanter akkoord. Maar voor een drop na de bulk van 16 trug naar 10 gaan in de winter is deca/sust de beste keuze in mijn ogen. Weinig sides, weinig tijdelijke effecten(waar je behalve in de zomer of competitie toch weinig aan hebt).

Ik kuur 6 maanden per jaar gemiddeld en ik moet zegge dat ik trenbolone enkel nog voor de zomer doe omdat als je echt hard wil gaan ook wel harde sides zult krijgen door de hoeveelheid mgs en daar heb ik echt geen zin meer in.


ok ik ben het met je eens, je hebt een punt!:D
 
hoi

ik had al aangegeven hoe heel ik dacht dat nodig was aan sust deca

ik dacht zelf

week 1/8 400 mg pw deca
week 1/8 500 mg pw sustanon

en dan op bijv. dinsdag deca en vrijdag sust zetten of gwoon samen
en is dit niet te veel

vanaf welke week nolvadex en tot hoelang na de kuur
 
Waarom sustanon? Is je eerste kuur.. waarom geen Test E?

Daarnaast wil je die sustanon maar 1x in de week zetten? Beter verdelen..

En test langer door laten lopen dan de deca..

En als je het echt puur doet voor de massa... test en deca prima dan toch!.. Dan moet je dat vet voor lief nemen!
 
Ok ik zou als ik jou was de kuur minimaal 10weken doen! Je hoeveelheden zijn wel goed voor een eerste kuurtje, maar je moet echter wel 2x per week gaan zetten ivm de korte esthers in sustanon... voorbeeldje;

week 1/10 sust 500mg p/w 2x zetten
week 1/9 deca 400mg p/w 2x zetten (net zo handig kan ook in 1x)

wat betreft nakuur begin je 3 weken na de sust met nolvadex of clomid;
nolvadex week 1 40mg 2+3 op 20mg..

en clomid; ''300 mg clomid de eeste dag van inname, 3 x daags 100 mg verdeeld over de dag. De volgende dag tot en met 10de dag kan je 100 mg gebruiken.. 2 x 50 mg over de dag verdeeld. Daarna 50 mg / dag voor 10 dagen, waarmee je in totaal 3 weken als nakuur hebt.

Qua vetprocent kun je gewoon alle kanten op in deze kuur, je zal altijd meer vet verbranden als buiten een kuur wanneer je voeding in orde is.

suc6
 
Back
Naar boven