AndroidHealthClinic

Hoe ziet een Pro BB er uit nadat hij snel 40kg afvalt?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

dr livingstone

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
810
Waardering
26
Zo dus:

28wgia1.jpg


Hier meer pics

Daarvoor:

vd3kpl.jpg



Marko Savolainen was in de jaren negentig een grote belofte. Toch heeft hij nooit aansprekende titels gewonnen. Door blessures en een amfetamine verslaving verdween hij uiteindelijk zelfs helemaal van het podium. Hier staat hij nog naast Coleman en Dillett:
YouTube - Dillet Savolainen Coleman

In 2005 besloot hij een comeback te maken. Onder de naam "Supermass Return" nam hij een DVD op en begon een Blog.

In 2006 kreeg hij echter problemen met zijn nieren (en andere fysieke klachten) waardoor hij zijn ambitie om op het podium terug te keren moest afblazen. Begin 2007 is Marko zeker 40 kilo afgevallen en heeft de halters ingeruild voor boxhandschoenen. Een "amazing transformation"...:o
 
Die moet psychologisch ook door een diep dal gegaan zijn.
 
23jp6a.jpg


Zo ziet hij er nog steeds echt wel goed uit. Natuurlijk lang niet wat hij was, maar goed.
 
Zijn hoofd is een beetje ****ed up, wel puike armen!
 
wow brutal!!

savola13.2.jpg
 
Mega talent toen.
Dikke armen, benen, alles.

Drugs maakt meer kapot dan je lief is:)
 
interessante foto.

Beetje gerekte huid, benieuwd naar zijn stretchmarks, hij zal wel onder zitten.

Nog steeds een erg mooi fysiek!
 
Nog steeds een zeer brute fysiek! Wel een junk-kop, maar goed..
 
WTF????

Blijft niets van over :scratch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je dit ziet zou je nooit denken dat hij ooit pro was, klein mannetje en die borst is helemaal ****ed up. Zijn spieren zijn net zo plat als de banden van die hometrainers in de achtergrond.

Niet te geloven wat die rotzooi meth met een mens kan doen :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lat wijdte ? ? ? ? ? ?
 
WTF????

Blijft niets van over :scratch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je dit ziet zou je nooit denken dat hij ooit pro was, klein mannetje en die borst is helemaal ****ed up. Zijn spieren zijn net zo plat als de banden van die hometrainers in de achtergrond.

Nou klein mannetje.. ik denk dat de meesten hier een moord doen voor zijn massa (niet de verhoudingen, want die kloppen idd van geen kant meer). Maar jezus wat een monster was het

DSC02480.3.jpg
 
Volgens mij haalt hij daar amper de 90 kg Kale, je kan goed zijn hoofd vergelijken met de spieren om de grootte te bepalen. Het kan ook wel: meth wreet echt spieren weg aan een snelheid dat wil je niet weten. Maar met klein bedoel ik dan wel in termen van top pro en amateur bb, zelfs voor dat laatste is het niet zo geweldig meer.
 
Volgens mij haalt hij daar amper de 90 kg Kale, je kan goed zijn hoofd vergelijken met de spieren om de grootte te bepalen. Het kan ook wel: meth wreet echt spieren weg aan een snelheid dat wil je niet weten. Maar met klein bedoel ik dan wel in termen van top pro en amateur bb, zelfs voor dat laatste is het niet zo geweldig meer.

Wie zegt dat ie verslaafd is aan de meth?
 
Wie zegt dat ie verslaafd is aan de meth?
"Door blessures en een amfetamine verslaving verdween hij uiteindelijk zelfs helemaal van het podium."

Grote kans dat dat meth is, lijkt me sterk dat iets lichter hem zo psychologisch kapot zou maken dat hij zijn lichaam laat kapotmaken. Bovendien die kop, het grote verlies in gewicht, typische kenmerken.
 
ach beter dat die er zo uit ziet... dan met zo['n vieze vette bierbuik...

maar meth doet je niet goed...
 
"Door blessures en een amfetamine verslaving verdween hij uiteindelijk zelfs helemaal van het podium."

Grote kans dat dat meth is, lijkt me sterk dat iets lichter hem zo psychologisch kapot zou maken dat hij zijn lichaam laat kapotmaken. Bovendien die kop, het grote verlies in gewicht, typische kenmerken.

Misschien was ie wel van de speed? Dat spul verkankerd je ook. Methamfetamine (meth) is niet hetzelfde als amfetamine hoor.
 
Definitie IFBB pro: Individu dat goed op medicatie (ergogene middelen) reageert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven