MuscleMeat

10/10/07 trey brewer at 320lbs...

Bezoekers in dit topic

is dat ook niet die kerel die altijd van die oergeluiden maakt tijdens het trainen ?
 
Die kerel staat enorm buff!
 
wtf kijk zijn kop en dat bij 22 jaar??? die gast lijkt wel 35 ofzo man pff
 
Zo super oud vind ik hem nou ook weer niet lijken hoor.
 
ja lees het nu goed, dacht dat je richting site enhancement drugs doelde (er zijn er meer dan enkel synthol)
 
zot voor die leeftijd ver van droog maar wat een massa:eek:
 
wat een vochthomp... maar die bsn reclame foto is wel bruut:D
 
MMMMMONSTER :thumbs:
 
Huge mofo, zijn hoofd lijkt te ontploffen man... wat een vocht.
Maar ben wel benieuwd hoe het voor hem volgend jaar gaat uitpakken, want na de laatste olympia kunnen er min of meer van uit gaan dat men symmetrie boven massamonsters verkiest.
En met zijn stats rond de 270lbs valt hij imo toch onder de categorie massamonster.
 
22 jaar!!!

BRUUT!
 
Huge mofo, zijn hoofd lijkt te ontploffen man... wat een vocht.
Maar ben wel benieuwd hoe het voor hem volgend jaar gaat uitpakken, want na de laatste olympia kunnen er min of meer van uit gaan dat men symmetrie boven massamonsters verkiest.
En met zijn stats rond de 270lbs valt hij imo toch onder de categorie massamonster.

je kan toch ook een symmetrische massamonster zijn ;)
 
Als ik op de link klink zie ik geen video, daarom klik ik op de link waar er staat: Click here if you can't see the video en ik word doorverwezen naar een verkeerd filmpje op hun forum

Wat doe ik verkeerd of welk programma heb ik nodig om het filmpje te zien?
 
lees eens de hele thread door..
 
Ben een beetje jaloers.Zon beest zeg.Hij is binnekort groter dan de olympia's :eek:
 
lees eens de hele thread door..

Ik zie nergens een antwoord op mijn vraag staan hoor, ja ik heb op de 2de link geklikt die gepost is, maar dat bedoel ik niet. Mss moet je mijn post beter lezen!
 
Back
Naar boven