AndroidHealthClinic

What happened with.....

  • Topic starter Yzord
  • Startdatum
  • Reacties 200
  • Weergaven 10K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Hahahah die lieve MB... ik mis die huckfinn wel hoor, godsamme wat kon hij ranzig uit de hoek komen soms.
 
Ben ik nou de enige, of zijn er meer mensen die met weemoed terugkijken naar de good old days? Misschien is het gewoon nostalgie maar ik heb mooie dingen hier meegemaakt, en die sfeer is er wat mij betreft niet meer zo. :(
 
Ben ik nou de enige, of zijn er meer mensen die met weemoed terugkijken naar de good old days? Misschien is het gewoon nostalgie maar ik heb mooie dingen hier meegemaakt, en die sfeer is er wat mij betreft niet meer zo. :(

:D
Vroegah;)
 
Onlangs nog gezien in chatbox ;)
 
heb superknurft al even niet meer gezien...
 
Dandyman, Johny, Pumpin', Buffster, Bestoldschool, Cowgirl, Robin, smalluser, the_ur, als je iedereen hier nagaat kom je wel op een man of 100.

Maar wat deerd het eigenlijk, een heterocoïtusuele community maak je hier toch niet van. 'tis toch een specifieke groep mensen die je hier keer op keer aantrekt.

dit waren idd toffe mensen! goeie ouwe tijd! ik denk dat die mensen weg zijn omdat dbb aan het verloederen is net zoals de samenleving, al dat rechtse prietpraat hier op dbb komt mij ook de (?) uit ( ik zit al n tijd in het buitenland en mn nederlands wordt steeds minder, is het nou komt mn oor uit of mn spui uit? )
 
Gelukkig ben ik er nog af en toe.
 
ach, inruil daarvoor komen leuke mensen zoals ik ervoor in de plaats:)
 
ach, inruil daarvoor komen leuke mensen zoals ik ervoor in de plaats:)

ja maar die oude hadden nog wat relevants te vertellen. zo was bestoldschool goed ingevoerd in het pro bb wereldje en velen uit de top 20 van de olympia behoorden tot zijn vriendenkring. Zo postte hij regelmatig reportages en foto's en zag je hem bv. met wheeler, yates trainen
 
en hoe zit dat met Big Cat? hij had zeker wel wat pragmatisch te vertellen.
 
Back
Naar boven