Fitness Seller

het jaar is bijna om, wat zijn jou doelen voor het einde van 2007

Bezoekers in dit topic

uit de kast komen...

het wordt toch maar eens tijd.
 
van 95kg naar 85kg cutten
en wat sterker worden
 
Weer van mijn onderrug blessure afkomen... :mad:
En op 8% BF staan.
 
50kg kan best bij 1.75m. Ik zie persoonlijk liever wat meer vlees maar bij sommige vrouwen staat het nou eenmaal heel mooi. Post eens wat fotos van jezelf dan kan ik inschatten of dat bij jou ook mooi staat.

Lolbroek ;)
 
Na mijn laatste griptrainingd heb ik goede hoop voor mijn deadlift:) Denk eigenlijk dat de 160 er ook nog wel in moet zitten voor het eind van het jaar:p
 
deadlift 1rm is verhoogd naar 174kg :cool:

bw staat nu op 87,5kg, eventjes een beetje gecut om bf wat te verlagen, nu weer terug aan de monsterbulk :D
 
Doel is dit jaar blessurevrij uit te komen :D En de rest ook veel succes met de doelen ;)
 
Bij de BP nog de 75kg te halen

Blijf maar steken rond de 66-71kg :(
 
Hoe staat het ermee mensen?:D
 
BP en SQ nog wat hoger
Met de DL wacht ik even af
Nog wat kilo's vet eraf
 
Bench 8x90 --> 1x110
Dead 4x130 --> 5x150 [edit: 13-10]+1x180
Squat 5x130--> 1x150

BW +/-85@13% --> 90@14%max

nu
Bench: Van de week voor het eerst sinds maanden weer gedaan; de 100 is iig binnen handbereik.
Dead: Vandaag 1x160 en 170 net niet
Squat: Geen idee. Op trainingen nu 8x130

BW: ?? schommelt, weinig verandering:rolleyes:
 
--
 
Laatst bewerkt:
Met deadlift, squat en bf loop ik ruim op schema. Verwacht begin December mijn (destijds) doel te hebben bereikt (inmiddels denk ik alweer verder ;) ). Met de gewone bench ben ik voorlopig mee gestopt, krijg er teveel last van mijn schouders van. Doe nu enkel incline bench én flat dumbbell bench als press oefeningen voor mijn borst.

Mijn incline bench ligt 1rm rond de 110/120. Als ik daar 20 kilo voor het einde van het jaar bij kan tellen, ben ik ook zeer tevreden.
 
Hoe staat het ermee mensen?:D

die 200kg deadlift komt eraan, ik doe nu 200kg rackpulls beetje onder kniehoogte
100kg benchpress moet ook te doen zijn, als ik mijn powerrack heb

bw is een andere zaak, ik blijf schommelen tussen de 88 a 90kg, maar dat was even nodig om het bf onder controle te houden :D
 
goed bezig, ik denk dat ik me ook maar weer eens duidelijke doelen moet stellen om weer eens vooruitgang te boeken
 
Een maagd meisje palen.
 
goed bezig, ik denk dat ik me ook maar weer eens duidelijke doelen moet stellen om weer eens vooruitgang te boeken

zeker doen, het helpt zeker!
 
97 kilo blijven, en mijn vet% verlagen naar 14%. (nu 16/17%)
 
Back
Naar boven