XXL Nutrition

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hahahaha word gezellig maarrreee zien we wel wat van de wedstrijd of word het meer ouwehoeren??? rotte tomaten hmmm toch niet voor de pinda he??
 
Oke luitjes, morgen gaan we ervoor, voor iedereen die komt kijken. Leuk om even kennis te maken. Ik ben herkenbaar aan een rode trui met "palestra fitness centre" erop. En sta waarschijnlijk in de buurt van een klein indonesisch mannetje. Tot morgen:)
 
Iedereen veel plezier morgen
 
neem je ook iets voor mij mee? :)

whahahaha nou hij weer zal Annuska eens lief aankijken of ze iets voor je wil maken oke jonko of voortaan jomilfje

nou ik heb Annuska eens lief aangekeken en die begon te lachen want die wist dat ik iets wilde toen moets ik weer grinniken en ik zei dat eigenlijk niet maar kom maar op want ik ben de beroerdste niet :D en daarna heb ik het gevraagd van dat eten en toen begon ze me uit te lachen:mad: maar we zullen wel eens zien...
 
Tot morgen vrienden. Wij gaan zo beginnen met tannen. Ik zal weer 1 black mofo worden met mijn super spul. :D
 
Tot morgen vrienden. Wij gaan zo beginnen met tannen. Ik zal weer 1 black mofo worden met mijn super spul. :D

Is dat wel zo hygiënisch? Het aanbrengen van excrementen op de cutis.
 
succes allemaal
 
Oke luitjes, morgen gaan we ervoor, voor iedereen die komt kijken. Leuk om even kennis te maken. Ik ben herkenbaar aan een rode trui met "palestra fitness centre" erop. En sta waarschijnlijk in de buurt van een klein indonesisch mannetje. Tot morgen:)

Palestra??????Geen Joels Gym shirt:rolleyes:???????
 
Er is nog wel een kans dat ik ook ff langs kom droppen!
 
hehehehe zo zie je wel weer botje je moet gewoon he.....dus niets misschien je komt gewoon...
 
ik zal er ook bij zijn, ook back stage :) ik hoop nog wat mensen te herkennen!
In ieder geval, succes mensen!
 
ben er ook backstage,ik help een meisje,word vast weer gezellig morgen....
iedereen die mee doet...HEEL VEEL SUCCES EN VOORAL OOK VEEL PLEZIER!!!!
 
Uurtje of half 1 afspreken voor de deur heren?
Ik zie jullie morgen...
 
Uurtje of half 1 afspreken voor de deur heren?
Ik zie jullie morgen...

heb afgesproken om 1 uur op station haarlem. Ik zal binnen Richard wel ff bellen/smssen.
 
Damnnn,ik ga het niet halen:(heb morgen de laatste dag voor mn ouwe woning leeg te krijgen,en kon vandaag de bus niet krijgen.:mad:

:shoot:


@Da rest:Veel succes met de:tomato:
 
Back
Naar boven