MuscleMeat

De grote 'wat vind jij van Nederland' poll (2 bezoekers)

Wat vind jij van Nederland?


  • Totaal stemmers
    125

Bezoekers in dit topic

Welke Belg heeft mijn poll gesloopt? :mad::D
 
Ik Scandinavie (vooral Zweden dan) zijn de laatste jaren ook veel problemen met mocro's en kornuiten
Ik ben een paar keer op vakantie geweest naar Zweden & Noorwegen en je ziet er echt weinig buitenlanders. I.i.g. i.v.g. met hier. Noorwegen zijn ook alle chickies blond, imo nog een reden waarom ik ook liever in Noorwegen zou willen wonen.
 
Ik ben een paar keer op vakantie geweest naar Zweden & Noorwegen en je ziet er echt weinig buitenlanders. I.i.g. i.v.g. met hier. Noorwegen zijn ook alle chickies blond, imo nog een reden waarom ik ook liever in Noorwegen zou willen wonen.

Misschien zijn er nog niet zo veel, maar er zijn genoeg incidenten met grote groepen 'getinte mensen' in combinatie met verkrachting en moord te vinden :eek: Staat hier bijvoorbeeld: Fjordman: Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way
 
de rangorde is van 1 tot 10. Minst tevreden met Nederland als eerste keuze, meest tevreden als laatste.

De Belgen mogen Belgie lezen waar Nederland nu staat.

Zelf nummer 8 gekozen, een beetje klagen is niks mee.

Had het niet makkelijker geweest als we nederland een cijfer van 1 tm 10 moesten geven?
 
9. Anders was ik al wel geëmigreerd. Ik klaag ook wel eens af en toe, maar dat is dan vooral over het weer. Al met al ben ik toch blij hier te wonen.
 
lage landen lijkt me het aangenaamst om te wonen, indien je een lekker knus en gemakkelijk leven wil leiden, zelf zou ik liever wat avontuurlijkere oorden opzoeken zoalng ik jong ben.

en heb dus optie 9 gekozen
 
Opzich vind ik Belgie qua mentaliteit veel treffender dan Nederland. Ik zie op Canvas en Belgie 1 veel interessantere documentaires en achtergrond details. Ter zake bijvoorbeeld.

Bovendien hechten Belgen veel meer waarde aan eigenzinnigheid en taalzuiverheid.

bwaah vpro vind ik ook niet echt onderdoen qua docu's, al blijft canvas wel een topzender :)
 
NL is allang naar de kloten, en daarom ben ik anderhalf jaar geleden al vertrokken uit dat kleine klaaglandje!
;)
 
NL is allang naar de kloten, en daarom ben ik anderhalf jaar geleden al vertrokken uit dat kleine klaaglandje!
;)

Meen je dat nou? Vertrokken? Waar naar toe en wanneer was dat dan?
 
Had het niet makkelijker geweest als we nederland een cijfer van 1 tm 10 moesten geven?

Gelet op de 'hoe gelukkig ben je' poll niet, nee. Met een omschrijving er bij wordt er meer gestemd. Dat niet iedereen zich in de keuzes kan vinden begrijp ik, het zijn vrij subjectieve keuzes natuurlijk.
 
NL is allang naar de kloten, en daarom ben ik anderhalf jaar geleden al vertrokken uit dat kleine klaaglandje!
;)

Je bedoelt eigenlijk te vertellen dat Mevrouw Verdonk je vrouw/vriendin uitgezet heeft en aangezien je vrouw/vriendin de broek aanheeft moest je mee:D
 
Wtf weet jij nou over wat ik heb gezien. En puur omdat er landen als Noord-Korea zijn betekent niet dat alles aan Nederland zo geweldig is.

verder ben ik het met de punten met Sinlath eens. Het weer is altijd k*t (ik kan het weten want ik fiets het hele jaar door naar school elke dag), er heerst een mentaliteit van niks onder de mensen en ik heb het gehad met het feit dat je overal belastingen en heffingen voor moet betalen.

Als ik je stelling lees dan zegd dat natuurlijk genoeg.. een zin zegd vaak meer dan twintig dagboeken bij elkaar zeg ik dan maar altijd. Als je Nederland een politiestaat vind dan weet je niet waar je het over hebt en dat komt oa dat je weinig hebt gezien, je algemene ontwikkeling ook niet helemaal 'je-van-het' is en het nieuws niet goed volgt..

En Nederland een politiestaat vinden is één ding en van mening zijn dat het in Nederland niet allemaal zo geweldig is is weer iets heel anders natuurlijk (waar is het allemaal wel geweldig?)

Over het weer ben ik het wel met je eens.. ik ben ook niet zo een fan van het Nederlandse klimaat (zacht uitgedrukt).. maar dit heeft niks te maken met het feit dat je denkt dat het hier een politiestaat is.. en daar reageerde ik op.
 
NL is allang naar de kloten, en daarom ben ik anderhalf jaar geleden al vertrokken uit dat kleine klaaglandje!
;)

Je kwam gewoon niet in aanmerking voor de pardonregeling. Is iets heel anders Klus.
 
Nederland bevindt zich mijns inziens in de top van de beschavingsvormen in de wereld. Kan je je afvragen hoe beschaafd de mens eigenlijk is, maar het is een voortreffelijk land.

Redenen om te vertrekken zijn voor mij het economische klimaat (lees: lage lonen hoge lasten) en natuurlijk het klimaat, maar de vraag is of je op alle relevante factoren een nettowinst kan halen door elders te gaan wonen.
 
optie 9

Ik ben dolgelukkig dat ik op dit stukje aardkloot terecht ben gekomen.
Ik klaag overigens wel regelmatig, maar niet over bijv onze gemiddelde economische situatie. Ik reken me belachelijk rijk met mijn huidige bezit en als ik klaag, gaat het met name over de ouderenzorg of het klaaggedrag van de Nederlanders. Met het eerste houd ik me overigens ook opleidings- en beroepsmatig bezig, aangezien ik het op dat vlak niet graag bij klagen alleen houd. Daar heb je nl. geen zier aan, je moet er wat aan DOEN.
Hopelijk kan ik daar de komende tijd een goede basis voor leggen om uiteindelijk met een gerontologisch & geriatrisch verpleegkundigen diploma écht eens wat te gaan doen ipv te klagen.
 
Een 3. Nederland is gewoon k*t.
 
sorry... een 1

optie 1.. verhuizen naar belgie .. ( blijf wel werken in ned )
optie 2.. verhuizen naar spanje, states, dubai...

Rede... zon, en de mensen hier in ned gaan me steeds meer tegen zitten ..

hahaha optie heb ik gedaan en dat bevalt me goed....
 
Ja Klus, vertel anders nog eens wat over je emigratie.
 
Ik ben een paar keer op vakantie geweest naar Zweden & Noorwegen en je ziet er echt weinig buitenlanders. I.i.g. i.v.g. met hier. Noorwegen zijn ook alle chickies blond, imo nog een reden waarom ik ook liever in Noorwegen zou willen wonen.

Je ziet ze veel minder om meerdere redenen: 1. de meeste vakantiegangers gaan naar de gezellige binnenlanden, en daar zitten heel weinig immigranten. 2. Misschien niet het grootste, maar toch een veel groter deel dan hier, komt uit het voormalig Joegoslavie. Dus ja, die vallen qua uiterlijk niet echt op in een menigte.

En wat betreft de recente historie: buitenproportionele aantallen misstanden veroorzaakt door Joego's is iets waar in Zweedse kranten al minstens 15 jaar over wordt geschreven.
 
Back
Naar boven