XXL Nutrition

What happened with..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja maar die oude hadden nog wat relevants te vertellen. zo was bestoldschool goed ingevoerd in het pro bb wereldje en velen uit de top 20 van de olympia behoorden tot zijn vriendenkring. Zo postte hij regelmatig reportages en foto's en zag je hem bv. met wheeler, yates trainen

in ruil daarvoor heb je mij dan weer. een pro in wording :cool:
 
dit waren idd toffe mensen! goeie ouwe tijd! ik denk dat die mensen weg zijn omdat dbb aan het verloederen is net zoals de samenleving, al dat rechtse prietpraat hier op dbb komt mij ook de (?) uit ( ik zit al n tijd in het buitenland en mn nederlands wordt steeds minder, is het nou komt mn oor uit of mn spui uit? )

Ja, precies, die radicalisering doet het forum geen goed he.
 
dit waren idd toffe mensen! goeie ouwe tijd! ik denk dat die mensen weg zijn omdat dbb aan het verloederen is net zoals de samenleving, al dat rechtse prietpraat hier op dbb komt mij ook de (?) uit ( ik zit al n tijd in het buitenland en mn nederlands wordt steeds minder, is het nou komt mn oor uit of mn spui uit? )


Vroegahhh had je ook nog vaak topics waarbij ik echt helemaal krom lag van het lachen tijdens het lezen. Dat is tegenwoordig helaas ook minder.

Lijkt wel of veel van de cynische en sarcastische leden weg zijn, waar vaak heerlijke ongezoute lompte opmerkingen uit kwamen.
 
Vroegahhh had je ook nog vaak topics waarbij ik echt helemaal krom lag van het lachen tijdens het lezen. Dat is tegenwoordig helaas ook minder.

Lijkt wel of veel van de cynische en sarcastische leden weg zijn, waar vaak heerlijke ongezoute lompte opmerkingen uit kwamen.


inderdaad.

de geweldige lowlands beschrijvingen van Lauw met de paddo, xtc trip.
De heerlijke sarcastische topics van D..

teh.. nostalgie ;)


speaking of people.. waar is Lauw dan ?
 
Waar is Guido20 gebleven: Laatste Activiteit: 17 July 2007 altijd met zijn lachwekkende weekend verslagen!
 
Vroegahhh had je ook nog vaak topics waarbij ik echt helemaal krom lag van het lachen tijdens het lezen. Dat is tegenwoordig helaas ook minder.

Lijkt wel of veel van de cynische en sarcastische leden weg zijn, waar vaak heerlijke ongezoute lompte opmerkingen uit kwamen.

Nou ga ik weer de oude zeikerd uithangen die vroeger alles beter vond maar het doet me wel goed dat ik niet de enige ben die dit soort dingen opvalt.. de originaliteit is totaal verdwenen (nou ja.. zo goed als).. de 'grappen' van tegenwoordig zijn echt van de 13-in-een-dozijn niveau.. iedereen maakt dezelfde soort 'grappen' die in eerste instantie al niet eens grappig waren (meestal 'geplukt' uit een ander forum).. ook valt het mij op dat mensen tegenwoordig niet on-topic kunnen blijven en meestal eindigen de topics totaal ontspoord gevult tot het randje met zulke 'grappen'

Ook de topics worden er niet kwalitatief beter op..

Dit alles natuurlijk in de C&C sectie want daar vertoef ik het meest.. vroeger ook by the way.

O ja.. en tegenwoordig moet je eerst 'langs' dertig moslims topics voordat je weer een beetje kan posten...

Zo.. dat was dan mijn bijdragen aan het vroeger-was-alles-beter topic omwenteling.
 
Nou ga ik weer de oude zeikerd uithangen die vroeger alles beter vond maar het doet me wel goed dat ik niet de enige ben die dit soort dingen opvalt.. de originaliteit is totaal verdwenen (nou ja.. zo goed als).. de 'grappen' van tegenwoordig zijn echt van de 13-in-een-dozijn niveau.. iedereen maakt dezelfde soort 'grappen' die in eerste instantie al niet eens grappig waren (meestal 'geplukt' uit een ander forum).. ook valt het mij op dat mensen tegenwoordig niet on-topic kunnen blijven en meestal eindigen de topics totaal ontspoord gevult tot het randje met zulke 'grappen'

Ook de topics worden er niet kwalitatief beter op..

Dit alles natuurlijk in de C&C sectie want daar vertoef ik het meest.. vroeger ook by the way.

O ja.. en tegenwoordig moet je eerst 'langs' dertig moslims topics voordat je weer een beetje kan posten...

Zo.. dat was dan mijn bijdragen aan het vroeger-was-alles-beter topic omwenteling.

You stole my thoughts, goed gezegd.
 
Waar is XtremeBody ? Ik sprak hem voor het laatst toen ie zwaar depressief was ofzo, ik wil toch wel iets van een teken van leven krijgen :P

die gast was zwaar depressief zat zelf aan zelfmoord te denken, geloof dat ie een tijdje geleden nog wel actief was op partyflock.

Hardgainers.....?

nieuwe naam, zelfde brute avatar, al is die foto 3 jaar oud.


Erg druk met z'n werk. Tijden al niet meer online geweest. Ik zal hem eens bellen vandaag of morgen of hij nog leeft.


dook toevallig van de week op in (hoe kan het ook anders) het grote drugstopic van dbb. Nog steeds niet overleden aan een overdosis, hij doet naar eigen zeggen rustiger aan tegenwoordig.
 
Back
Naar boven