AndroidHealthClinic

Sticky Grip Training: boeken en linken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wscorpion

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
1.065
Waardering
4
Hoewel er redelijk wat artikelen / boeken / sites zijn voor griptraining in de Engelse taal, is er maar heel weinig beschikbaar in het Nederlands.
Daarom zal ik mijn best doen om van dit topic een zo'n compleet mogelijk pakket voor de beginnende en gevorderde gripsporter te maken:

Grip Training - Sterk Als Een Bankschroef

Theo Burggraaff, Nederlands eerste COC

John Brookfield's Training Tips

Grip Strength Training - Leith Darkin

Straight to the Grip Contest - Jedd Johnson

Combat Grip Training

Basics of Grip - David Horne


Bending:

Unbraced Bending - Greg Amidon & Dave Morton

Bending A Red Nail - John Brookfield

Mark Vogels, Nederlands eerste RedNail Bender

Naar mate dat er meer artikelen, eBooks, boeken of teksten beschikbaar worden zal ik deze post updaten.
Zelf ben ik momenteel bezig met een bending ebook wat hier ook bij komt te staan zodra het klaar is.

Mocht iemand nog iets aan artikelen toe te voegen hebben, PM mij dan even zodat ik deze post kan updaten.

Succes met de training! :cool:
 
Laatst bewerkt:
ERG nice :D staat op me pc nu :)
 
super initiatief ! ik lees hem later dit weekend wel eens
 
Tof, ga hem zeker eens lezen. :thumbup:
 
Thanx bro! Echt een mooi stukje tekst!
 
Nice ik wil men grip zowiezo veel sterker krijgen :)
 
Thanks guys! Toch leuk, positieve reacties :D:rolleyes:
 
Bedankt, zal 'm dit weekend lezen
 
Tnx, ik heb hem net in 1 keer helemaal doorgelezen. Staan leuke dingen in.
 
Nice, heb het net zelf in 1x helemaal gelezen. Misschien een goed idee om hier een sticky van te maken, of een andere sticky alleen maar over grip. ( mods? )
 
Nice, heb het net zelf in 1x helemaal gelezen. Misschien een goed idee om hier een sticky van te maken, of een andere sticky alleen maar over grip. ( mods? )

Of een subforum over grip in deze sectie? Die zou al wel mooi gevuld staan als de oude topics over grip verplaatst zouden worden.
 
Thanks Wscorpion !!
 
Thanks guys! ;)
 
Leuk e-book! Ik heb er een sticky van gemaakt, dus als je wil mag je de openingspost aanpassen met alle grip-gerelateerde zaken :thumbs:
 
Back
Naar boven