AndroidHealthClinic

Mooie ronde billen

Bezoekers in dit topic

Samia

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2006
Berichten
26
Waardering
0
Deze zou ik graag willen bekomen, maar kan iemand me willen vertellen hoe ik dit op de beste manier aanpak? Ik heb nu platte billen, wat ik niet mooi vind

Hoeveel oefeningen en welke oefeningen op een dag? Hoeveel series? Hoveel maal op een week. Graag oefeningen voor thuis

Van wanneer kan ik hier resultaat verwachten???

Trouwens: binnenkant en buitenkant van het dijbeen, boven-en onderbenen en armen. Wie heeft hier ook doelgerichte oefeingen voor

JE zou me er echt mee helpen!!!
 
Full Squats , en goed eten
 
Series van en hoeveel maal op een week???
 
1x pw, 4 sets van 8-10 met zoveel gewicht dat je de laatste 2 nog net redt.
 
Succes met squatten dan:D
 
succes met trainen
 
Squaten en opstappen is ook een goede manier om mooie ronde billen te krijgen. (met dumbels)

En natuurlijk wel aanvullen met cardio :) bijvoorbeeld hardlopen en in de winter schaatsen. Want daar krijg je een mooie strakke ronde kont van.

Succes!
 
Squatten!!! Absoluut!!
 
Vind de deadlift nog meer geschikt dan squat voor het trainen van je billen.

Je zou er ook lunges bij kunnen doen.

En ABductor oefening. Hiermee pak je ook een deel van je bilspier (je bilspier bestaat u 3 delen, gluteus maximus, medius en minimus)


Kijk hier eens voor inspiratie:
Hip Exercise Menu

Op de binnenkant of buitenkant van je bovenbenen kun je wat meer accent opleggen door in een brede of smalle stand te squaten. Uiteraard kun je deze ook geisoleerd pakken.
 

Je kunt thuis toch wel squaten en deadliften. Zak aardappels (of zand) op je schouders en je doet mooie back squats. (of good mornings), of hou ze in je handen voor de deadlifts.
 
Je kunt thuis toch wel squaten en deadliften. Zak aardappels (of zand) op je schouders en je doet mooie back squats. (of good mornings), of hou ze in je handen voor de deadlifts.

Precies. En echte full squats (die je zeker moet doen voor ronde ass) zijn best zwaar zodat je zelfs met bodyweight kunt beginnen, met een bezemsteel in je nek oid.
 
Wat de rest al zei: FULL (ass to grass) squat, deadlift maar ook lunges.
Bespaar je de moeite om binnenkant dijen te trainen.. doet geen ...

En (in de bergen) fietsen.. voor ik ging trainen had ik al een mooie bips al zeg ik het zelf, puur van het fietsen met flinke weerstand. Spinning en dan specifiek het sprinten vanuit het zadel zou dus ook moeten helpen.
 
Back
Naar boven