MuscleMeat

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober?

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 679
  • Weergaven 28K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Idd, ben ook érg benieuwd moet ik zeggen :D.
 
ja
wanneer is het ... heb er wel zin in
ga ook komen dan
 
uitslag? pics:D?

Naja het duurde mij allemaal te lang. Om 6 uur waren de dames pas aan de beurt.. 5 klasses :eek: Heb Kim nog wel gezien.. lekkertje hoor:o

Prijsuitreiking is pas tegen een uur of 8 a 9... dus duurt nog even jongens...
 
Damn ben net terug. Was echt super gruwelijk! Was vooral onder de indruk van de junioren. Alleen was de show super slecht geregeld vooral de audio!
 
En weet je al uitslagen? Ben benieuwd!
 
Mee eens, echt lullig voor sommige deelnemers. Sta je op het podium te wachten op je muziek.. en nog eens wachten... dan het verkeerde nummer etc etc... verder was het erg leuk om eens mee te maken!
 
Uitslagen nog niet bekend.. had er genoeg van.. de vrouwen vond ik niks aan en de heren vond ik ook niet echt spetterend! Heb wel wat foto's op me mobiel maar dat is zulke slechte kwaliteit :p Ik vond bodymaster89 en pimpie20 er echt super bij staan! Ryu stond er ook goed bij en had een mooi poseerrondje alleen stond hij niet droog genoeg ben ik bang..
 
Zijn echt super slechte kwaliteit ik zat heel ver..

edit: Ik zal er wel een paar uploaden maar verwacht er niet veel van!
 
Naja het duurde mij allemaal te lang. Om 6 uur waren de dames pas aan de beurt.. 5 klasses :eek: Heb Kim nog wel gezien.. lekkertje hoor:o

Prijsuitreiking is pas tegen een uur of 8 a 9... dus duurt nog even jongens...

We zijn na de posedown weggegaan van de zwaarste klasse en dat was rond half 10. Was een leuk dagje. Veel bekende koppen gezien, maar ook veel nieuwe members ontmoet. Top!

Niels (Ryu). Echt k*t voor hem. Zijn muziek was verkeerd, dus zijn hele routine naar de maan. Hij mocht het niet overdoen (terwijl een andere deelnemer het wel over mocht doen in een latere klasse waar het ook al fout ging). Had het echt te doen met hem. Over 2 weken pak je ze kerel!

Davey; Goeie poten kerel!! Echt je sterkste punt (waar het bij de meeste deelnemers een tegenvaller was).

Brian (massbuilder); Toffe gozer! Goed gedaan! Stond er ook goed hard en droog bij. Hoop dat die spaghetti goed gesmaakt heeft :D ;)

Gijs (g-men) was ingedeeld in de laatste klasse, de zwaarste. Ik was (en niet alleen ik) echt zwaar onder de indruk van zijn fysiek en conditie! Verreweg de meeste hardheid van alle deelnemers. Echt ongelovelijk veel stepen. Super. En dat voor een eerste wedstrijd.

Geen idee wat de uitslagen zijn, want toen moesten we echt gaan. Was allemaal erg langdradig en er zijn gewoon teveel fouten gemaakt, wat ook ten koste ging van een aantal deelnemers. Erg jammer.
 
Ben inmiddels al een minuut of 15 terug, mijn verslag:

Wat dbb-ers van de afgelopen meets teruggezien, we hadden onze eigen DBB-hoek daaro :p Was leuk om jullie weer te zien, gezellige mensen :D. En ook wat nieuwe [o.a the nose, garezak oid, Alysa, etc]. Stuk voor stuk aardige lui :thumb: Je hebt et top gedaan Kim, je zag er mooi uit, je posingroutine was mooi, en bovenal vind ik je een leuke dame :kiss: helaas geen afscheid kunnen nemen :(. TheNose had een huge ass neus, voor de mensen die nog steeds niet weten hoe ie aan zn nic komt...

DavyO heb ik ook even mee gepraat, goeie kerol, je hebt et ook top gedaan. Vond dat je erg goed vooruit bent gegaan tov vorig jaar! respect bro :thumb:

G-men, op jouw optreden hebben we de hele avond gewacht. En het was het wachten waard! Potverdomme, HUGE en RIPPED! beste fysiek op et podium vandaag [icm gill] Super. Na dat optreden zijn we naar huis gegaan, dus prijsuitreiking enzo niet gezien.

Ryu, leuk je weer ontmoet te hebben. Maar klote van de muziek man.... Je posingroutine was nog steeds super. Jammer dat je het niet mocht overdoen, en die gast later wel. Wabba gaat jouw wedstrijd worden dude :thumb:

MissF zag er ook super uit, mooie routine, mooi fysiek :thumb: top

Massbuilder, heeft veel mass gebuild het laatste jaar, super :thumb: goed gedaan ouwe!

Maargoed, het was iig gezellig! wat mensen gemist die ik dacht wel te zien [OS, a1s, Flowergrrl]. Maar toch erg leuk, ondanks het gek*t met het wachten, verkeerde/geen muziek. De artiesten en publiek maakte de show, naast dat viel de YBF me persoonlijk een beetje tegen...
Heb er Aimee en Desiree Dumpel ook nog gespot, met Desiree een babbeltje gemaakt. Aardige vrouw, ben benieuwd naar haar shape na haar tussenperiode :). Aimee maar 1 keer heel ff gespot, niet kunnen aanspreken helaas.
 
Ik hoor het al weer....ik heb niks gemist.

Dat amateuristische gedoe kan je de volgende jaren beter links laten liggen want dat komt nooit meer goed.

Echt enorm jammer voor Pinda....ik zou ze daar echt verrot gescholden hebben als ze mn poseermuziek verkloten en ik geen 2e kans krijg.

Ik zou lekker de Atlas volgende week meepakken,gab....met mijn steun komt dat helemaal goed.:p
 
Back
Naar boven