XXL Nutrition

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hehe ik begrijp nog steeds niet die fitnessklasse met 12 man ofzo op het podium en de enelaatste klasse met in totaal 8 man werd in tweeen gedeeld.. ???
 
Dat weet niemand. :D

Ik heb wel de hele nacht gedroomt over k*t doedelzakken!
 
Nou was zeker een mooie dag. Samen met Dave hawk en Terror hennep naar toe gereden. Paar keer verkeerd gereden maar uiteindelijk toch aangekomen ;)
Daar gelijk davyo gemeet die er erg goed uit zag. Voor de rest Kale nog gemeet en wat andere lui waar ik de naam van ben vergeten. Zag de DBB hoek nog wel zitten en die was ook goed te horen tijdens de optredens van Ryu, mass_builder en G-men.Die laatste 2 gefeliciteerd trouwens :thumb:. Mass stond erg goed ten opzichte van vorig jaar en een verdiende 1e plek. G-men stond kurkdroog en had goede concurrentie van een neger die ik erg op flex wheeler vond lijken :P We zagen hem trouwens ook nog de kebabzaak binnen komen :P (ja wij waren die lui aan tafel :D). Bij ryu natuurlijk jammer van de muziek.

Al met al een zeer geslaagde dag :D
En dan kom je er niet gezellig bij? zo eng is Richard niet
Keyboardheld! :roflol:
Had jou wel wat drukker verwacht zoals ik je hier altijd zie posten. ;)

Ik heb verder ook een leuke (ietwat langdradige) dag gehad. Al die gekke DBB-ers eindelijk eens gezien, stuk voor stuk goede gasten! :thumb:

Niels jongen, boycotten die amateuristische zooi!

DavyO, zeer goede benen kerel, kunnen anderen wat van leren daar (benen was bij een hoop mensen een probleem).

G-Men: Het was lang wachten op je maar het was het zeker waard! Damn wat stond je er scherp bij! Zeer terecht eerste geworden! Het schreeuwen vanuit ons hoekje heeft dus ook nog iets geholpen. ;)

Ik ben een rustige jongen :D had je een stuiterbal verwacht dan? :p

@cyberforce: Mooie pics! :thumb: Wil er graag wat zien van Gijs uit de zwaarste klasse [g-men]Brian Wijngaarden [geloof ik] van junioren [massbuilder] Davy uit, ik geloof de athletic? [DavyO]. En Kim de Vries van de dames [AlySa].
 
hehe ik begrijp nog steeds niet die fitnessklasse met 12 man ofzo op het podium en de enelaatste klasse met in totaal 8 man werd in tweeen gedeeld.. ???

8 buffels kon et podium niet aan, 12 fitnessers luktte net? ???
 
whaha ik stel een fotoshop topic voor! Iedeern die mijn wedstrijd foto's in een doedelzak ala schotland context kan brengen krijgt karma. :D
 
whaha ik stel een fotoshop topic voor! Iedeern die mijn wedstrijd foto's in een doedelzak ala schotland context kan brengen krijgt karma. :D

Deal !!
Als ik thuis ben vanavond ( of morgen :o )
 
hhehehe die pinda

geniet van je vakantie!
 
Waar was Masters trouwens?? Die zou ook meedoen toch?
 
die heb ik inderdaad ook niet gezien???

oja ik wil even ook nog een pluim geven aan de twee jongste deelnemers ik weet de forum namen niet maar die jongen van 17 en zijn broer die van 16 ik heb die van 17 eens ooit zien posten hier.....
 
was errug leuk om weer ff al die bekende,vervelende :D koppen te zien...was alweer veels te lang geleden.

-rodge
 
was errug leuk om weer ff al die bekende,vervelende :D koppen te zien...was alweer veels te lang geleden.

-rodge

Rodge was dr natuurlijk ook! Damn. Heb echt veel gemist.
 
Hahaha rodge is lachen. Was weer flink gegroeid !
 
Hahaha rodge is lachen. Was weer flink gegroeid !

het enige dat gisteren gigantisch was waren de wallen onder mijn ogen geloof ik :o trok het helaas ook niet om tot eind te blijven.

heb dus niet iedereen kunnen zien,helaas.

@ryu: jou performance heb ik,gelukkig wel kunnen zien...daar kwam ik tenslotte voor. helaas stelde je vorm me wel teleur. tuurlijk waren er omstandigheden waar je niks aan kon doen (muziek/organisatie) maar ook als die wel in orde waren hadden ze je daar geen hogere plaatsing voor kunnen geven. ik wil je niet afbranden en bedoel het ook enkel als opbouwende kritiek want ik zie zekers een hoop potentie in je. je stage appearance is absoluut top,zeer zelfverzekerd en een goede posing routine(de muziek gister daargelaten :D). symetrie mankeert niks aan,en ook de massa op je smalle frame viel me in positieve zin op(heb je hievoor enkel in kleren irl gezien) dus als je harder en droger op het toneel kan verschijnen de volgende keer dan kan je zeker voor een spectacel gaan zorgen. en dan verder je bruining...:o geef loca maar ff een flinke schop onder haar lieftallige kontje

-rodge
 
Back
Naar boven