AndroidHealthClinic

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben 8ste geworden in de Heren Body Athletic........

Davey; Goeie poten kerel!! Echt je sterkste punt (waar het bij de meeste deelnemers een tegenvaller was).

DavyO, zeer goede benen kerel, kunnen anderen wat van leren daar (benen was bij een hoop mensen een probleem).

Thanks bro's, dat klopt wel. Benen is zijn mijn "geheime wapen" haha. Ik heb ze afgelopen jaar flink weten te verbeteren IMO.
Aan de minder goede/slechte punten gaan we weer hard werken komende periode.

Nou was zeker een mooie dag. Samen met Dave hawk en Terror hennep naar toe gereden. Paar keer verkeerd gereden maar uiteindelijk toch aangekomen ;)
Daar gelijk davyo gemeet die er erg goed uit zag.

Al met al een zeer geslaagde dag :D

Ik vond het erg leuk om jullie kerels te ontmoeten :thumbup: :D Het was zeker een geslaagde dag, niet kwa eindresultaat uiteindelijk. Ik zat in een zeer zware en lastige klasse, ik had natuurlijk op meer gehoopt dat de 8ste plaats.

Het groepje waar ik mee was was echt geweldig, we hebben er een leuke dag van gemaakt en verschrikkelijk gelachen af en toe.

dayoo- Zat dus in de grootste klasse. Prima legs! jammer dat abs er nog niet helemaal uitkomen. Wel een heel mooi fysiek!

Thanks bro :D

Abs is echt één van mijn zwakke punten, ik heb ze al wel beter dit jaar dan voorheen maar er moet en zal nog veel aan verbeterd moeten worden om het plaatje "compleet" te maken. Ik heb ook een gruwelijke hekel nu aan de buik/benen pose haha.

Gisteren niet de puf meer om nog te posten.

Davyo: Nice, alleen vond dat jij en die andere kwa lengte een beetje verkeerd waren ingedeeld. De rest was minimaal een kop groter.

Klopt helemaal, die klasse indelingen waren echt zooo vaag... Enkele gasten in mijn klasse hadden echt wel minimaal in de Superbody moeten staan of een klasse lager in de Performance. (zoals mijn maat Leslie die 13de en laatste was geeindigd.. die stond echt in de verkeerde klasse).

@cyberforce: Mooie pics! :thumb: Wil er graag wat zien van Gijs uit de zwaarste klasse [g-men]Brian Wijngaarden [geloof ik] van junioren [massbuilder] Davy uit, ik geloof de athletic? [DavyO]. En Kim de Vries van de dames [AlySa].

Je ben ook wel erg benieuwd naar pics van mezelf... ik had nr 49, blauwe posingslip, klasse Heren Body Athletic ... :D

Ben ook erg benieuwd naar de pics van Kim de Vries :D, Brian Wijngaarden en Gijs.. want ik heb ook weinig van de wedstrijd gezien...
 
het enige dat gisteren gigantisch was waren de wallen onder mijn ogen geloof ik :o trok het helaas ook niet om tot eind te blijven.

heb dus niet iedereen kunnen zien,helaas.

@ryu: jou performance heb ik,gelukkig wel kunnen zien...daar kwam ik tenslotte voor. helaas stelde je vorm me wel teleur. tuurlijk waren er omstandigheden waar je niks aan kon doen (muziek/organisatie) maar ook als die wel in orde waren hadden ze je daar geen hogere plaatsing voor kunnen geven. ik wil je niet afbranden en bedoel het ook enkel als opbouwende kritiek want ik zie zekers een hoop potentie in je. je stage appearance is absoluut top,zeer zelfverzekerd en een goede posing routine(de muziek gister daargelaten :D). symetrie mankeert niks aan,en ook de massa op je smalle frame viel me in positieve zin op(heb je hievoor enkel in kleren irl gezien) dus als je harder en droger op het toneel kan verschijnen de volgende keer dan kan je zeker voor een spectacel gaan zorgen. en dan verder je bruining...:o geef loca maar ff een flinke schop onder haar lieftallige kontje

-rodge

Komt goed bro, thanks. :thumbs:
 
Zo eindelijk wakker het was een latertje gisteren ik was uiteindelijk pas om 01h00 thuis
maar het was zeker de moeite waard ik ben 3e geworden superbody 2 klasse :woot:
't was een leuke wedstrijs iemand al foto's ?( slipnr 40)
 
Ryu 't komt allemaal goed .je zag er top uit mooie benen :thumb:
 
Ben ook erg benieuwd naar de pics van Kim de Vries :D, Brian Wijngaarden en Gijs.. want ik heb ook weinig van de wedstrijd gezien...

Geef even een slipnummer (en een tijdstip hoe laat ze op het podium stonden ofzo, heb slechts 400 foto's :) )

Dan zoek ik ze even op.
Ik heb van iedereen meerdere foto's. Ze komen allemaal online, alleen dat duurt even. Ik zal een topic aanmaken in wedstrijdverslagen)
 
het enige dat gisteren gigantisch was waren de wallen onder mijn ogen geloof ik :o trok het helaas ook niet om tot eind te blijven.

-rodge

Had je je nek trouwens thuis gelaten? :D
 
Geef even een slipnummer (en een tijdstip hoe laat ze op het podium stonden ofzo, heb slechts 400 foto's :) )

Dan zoek ik ze even op.
Ik heb van iedereen meerdere foto's. Ze komen allemaal online, alleen dat duurt even. Ik zal een topic aanmaken in wedstrijdverslagen)

Mijn slipnummer was 49, blauwe slip... ik schat, maar mijn besef van tijd was niet zo best, rond 20:00 mijn klasse... kan ook veel later/vroeger zijn geweest.. ;)

Kim had slipnummer 2 , geen idee kwa tijd ook...

Brian weet ik niet?
 
Geef even een slipnummer (en een tijdstip hoe laat ze op het podium stonden ofzo, heb slechts 400 foto's :) )

Dan zoek ik ze even op.
Ik heb van iedereen meerdere foto's. Ze komen allemaal online, alleen dat duurt even. Ik zal een topic aanmaken in wedstrijdverslagen)

Ik had slipnummer 40 en ik stond rond half negen op t podium
 
Ha die Blok, baalde dat ik niet kon komen man. Had net Roy aan de telefoon en vertelde dat je er super bij stond. Hoe vond je het zelf gaan? Ben benieuwd naar de foto's.
 
als de deelnemrs gewoon hun naam en slipnummer doormailen naar cyberforce gaat dat gemakkelijker zijn denk ik .......ben echt benieuwd naar de foto's en dan vooral van diegene die ik niet meer gezien heb.....


hahaha we zaten trouwens wel met een mooi groepje weer bij elkaar ..
 
zo, dan zal ik ook maar even een vlugge post maken :P

nou gister stapten ik en sophie dus om 12:40 in de auto, zouden in eerste instantie samen met chris (peoples) en dimi heenrijden, maar helaas had chris zich een beetje verslapen en zijn we dus maar alleen gegaan, na de nodige files en tomtom problemen waren we dan eindelijk in beverwijk.

bij binnenkomst meteen Thenose en Stephan tegen het lijf gelopen, aardige kerels en een hoop lol mee gehad, ryu en massbuilder al even rond zien lopen, maar verder niet echt aangesproken. toen zijn we in de zaal gaan zitten en na een tijdje zijn we daar van plek verhuisd om in de dbb hoek te kunnen zitten, weer een hoop bekenden gezien, KaLe lijkt ook welweer aardig gegroeid te zijn en massallah had ook een erg goede fysiek, heb ook nog een tijdje met hem staan lullen, aardige gozer die weet wat ie doet, zou je graag nog eens op het podium willen zien :P
verder een gezellig dagje gehad, vond het op een gegeven moment erg langdradig en was ook erg moe (4u geslapen die nacht) en had het op een gegeven moment ook echt wel gezien, maar wilde toch ff blijven voor G-men, want die scheen er toch wel monsterlijk bij te staan, nou hij was het wachten zeker waard, zo ****ing ripped als hij was, denk dat hij de enige was die zo hard en droog was, echt een topfysiek en terechte winnaar natuurlijk! mijn complimenten!
de organisatie vond ik zelf opzich wel goed, maar er zijn wel wat verbeterpuntjes, muziek was ronduit bagger, waar het aan lag weet ik niet, maar ik vond het niet netjes en erg lullig voor de atleten waarbij het mis ging.
verder lijkt me een cursus grappenmaken voor de presentator ook niet misplaatst, maar wel respect dat ie er toch stond en verder alles wel goed aan elkaar wist te breien!

verder de atleten die ik van dbb heb herkend;
Ryu, goede posingroutine, balen natuurlijk van die muziek, stond zoals al eerder gezegd in mijn opinie iets te soft en niet genoeg gebruind, maar ik weet zeker dat je dat gaat verbeteren voor de wabba en ben dus ook benieuwd naar hoe je daar gaat scoren! verhoudingen verder wel erg goed en de massa was ook zekers aanwezig, soms gaan de dingen alleen niet hoe ze zouden moeten gaan en dat is balen. verder vond ik je irl ook een stuk relaxter dan op het forum :) mijn complimenten voor je prestatie!

massbuilder; erg nette fysiek voor je leeftijd, het poseren leek erg uitputtend voor je, toch respect dat je gewoon doorging! verder ook goed verbeterd tov vorig jaar en respect voor je prestatie!

davyo, damn jij was verbeterd tov vorig jaar zeg! zonde dat de abs er wat minder uit kwamen, maar op de benen ownde je ze allemaal en ook jij hebt jezelf gigantisch verbeterd tov vorig jaar, heb genoten van je optreden! en ook voor jou mijn complimenten!

nou ik duik nog ff m'n bed in want ik heb een erg zwaar weekend gehad, allemaal bedankt voor de gezelligheid, vond het al met al echt een topdag.
 
Ha die Blok, baalde dat ik niet kon komen man. Had net Roy aan de telefoon en vertelde dat je er super bij stond. Hoe vond je het zelf gaan? Ben benieuwd naar de foto's.


super benieuwd ik stond er echtscherp bij volgens my best shape ever als ik foto's heb post ik ze even
 
Hallo.

Ik ben gisteren ook weer wezen kijken bij de YBF. Het was een leuk dag, veel bekenden gezien.

Ik wil alleen even zeggen dat ik het commentaar op de organisatie niet bepaald terecht vind. Ik heb in m'n relatief korte leventje al behoorlijk wat wedstrijden gezien en op een redelijk aantal zelf als aleet gestaan en ik heb nog nooit een wedstrijd meegemaakt waarbij alles qua muziek vlekkeloos is verlopen. Het gebeurt altijd wel minsten 1 keer dat er verkeerde muziek wordt opgezet of de muziek niet op tijd start. Juist als je dan als atleet laat zien dat je hierdoor niet uit het veld laat slaan, win je het respect van zowel het publiek als de jury.

De YBF is één van de best georganiseerde wedstrijden. Locatie is goed (en alles wat daarbij hoort: kleedkamer, doches, wc's backstage etc, geloof me dat heb ik wel eens behoorlijk anders ervaren (bodyzoi belgie afgelopen mei bijvoorbeeld)), het tijdschema wordt altijd stipt gevolgd (dat lukt bij andere wedstrijden vaker niet dan wel), de sfeer is super, belichting is ook gewoon in orde (geloof me, dat kan veel erger!). Wat ik verder ook een pluspunt vind is dat de klasses van de atleten in één keer worden afgewerkt. Dat is als atleet zijnde erg prettig, omdat je dan maar één keer hoeft op te warmen. En zo zijn er nog wel meer pluspunten van de gehele organisatie te noemen.

Kortom, jammer dat mensen altijd het negatieve weten te benadrukken, terwijl de YBF juist een wedstrijd is waar de intensieve voorbereiding van de atleten erg goed hun recht komt.

Verder wil ik Naomi (MissF) weer complimenteren met haar vooruitgang en succes wensen volgende week zondag! Zoals ik al tegen je zei: Het was echt nek-aan-nek tussen jou en Stacey. Zeker geen schande om van Stacey te verliezen. Jullie 2 waren de dames die samen het meest opvielen gisteren. Goed gedaan!

Ook Jos (2e in de superbody 1 klasse), goed gedaan! Je bent zeker vooruit gegaan en je kerstboom is erg indrukwekkend. Ook qua poseren gaat het elk jaar beter!

En ieder ander die hier weer heeft gestaan, respect en complimenten!

Lanah
 
Ik wil alleen even zeggen dat ik het commentaar op de organisatie niet bepaald terecht vind. Ik heb in m'n relatief korte leventje al behoorlijk wat wedstrijden gezien en op een redelijk aantal zelf als aleet gestaan en ik heb nog nooit een wedstrijd meegemaakt waarbij alles qua muziek vlekkeloos is verlopen. Het gebeurt altijd wel minsten 1 keer dat er verkeerde muziek wordt opgezet of de muziek niet op tijd start. Juist als je dan als atleet laat zien dat je hierdoor niet uit het veld laat slaan, win je het respect van zowel het publiek als de jury.

Er waren gewoon een aantal punten die niet door de beugel konden. Tuurlijk is het voor een organisatie niet te doen om alles perfect te laten verlopen. Maar dingen zoals (al eerder genoemd) deelnemers in relax pose soms 5 minuten laten staan wachten (met name in de latere klasses) of dat er tussen het poseren door word omgeroepen wie er nog naar de plascontrole moesten komen terwijl er deelnemers verkrampte tijdens de relaxpose, klopte gewoon niet. Tuurlijk zal het qua muziek wel eens fout lopen, maar zo vaak? En dan laten ze Ryu niet zijn routine overdoen omdat hun de verkeerde muziek erin hadden geduwd, terwijl een andere deelnemer dit wel weer mocht. Dat kan gewoon niet door de beugel. Die jongens zijn weken bezig met dieten en poseren en dan word het verdoet door een fout. Dat kan, maar laat het diegene overnieuw doen..



Verder een hele toffe dag gehad!!
 
Laatst bewerkt:
Complimenten aan de heren en dames van DBB die mee gedaan hebben, zagen er stuk voor stuk super uit!!!

Ook veel mensen ontmoet van hier, erg toffe gasten en dames allemaal :)
 
Complimenten aan de heren en dames van DBB die mee gedaan hebben, zagen er stuk voor stuk super uit!!!

Ook veel mensen ontmoet van hier, erg toffe gasten en dames allemaal :)

Ik miste alleen je roze strik.
 
Hehe, bleek uiteindelijk niet nodig te zijn omdat ik mensen toch herkende en mensen mij herkende, maar anderssss had ik hem uiteraard om gedaan :o
 
hier even een verslagje van mij..

Ten eerste wil ik even melden dat het idd goed geregeld was en dat de organisatie er alles aan heeft gedaan om het ook op schema te houden, wel heb ik vernomen dat de mensen die normaal het geluid doen, dit keer niet konden en dat ze daarom nieuwe mensen hadden genomen(ook mijn muziek haperde:mad:)
Duurde mede zo lang omdat er veel dansteams waren en heel veel mannelijke atleten, vandaar ook de superbody2 klasse.
Het publiek was wel lekker enthousiast( heb ik ook wel eens ander gezien)
Ook de sfeer backstage was heel erg gemoedelijk en het was goed geregeld, puntje van kritiek zou kunnen zijn de communicatie naar de atleten toe..hoe laat bep. dingen plaatsvinden of een indicatie van de tijdslijn.
En ik had het idee dat er een paar atleten warn die niet goed ingedeeld waren..

Over de members on stage:
Davy: zag er goed uit buffel, maari k weet dat je meer kan..ook in je routine!
Brian: Je leek erg zenuwachtig..nergens voor nodig!!! wat een vooruitgang zeg, heel mooi!
pinda: iedereen weet wat je kan, laat gister gaan en over 2 weken knallen!!want ook jij weet dat je het kan!
en G: wauw!!! all i can say! supershape!
Blokkie: :thumb: en nog gezellig ook:D

Verder ook nog een aantal members gezien gister..wat een stelletje bij elkaar zeg:D
Loca, bedankt voor alles lief...en dwaas, wat moet ik daar nou over zeggen:D haha
En Lanah,was weer gezellig even met je gekletst te hebben

en nu op naar de bakker!
 
Back
Naar boven