XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goeie strongman training :)

rather impressive weights :p
 
Goede training. Relaxed dat je met allemaal die spullen kan trainen.
 
De 130 er na de 2e training al op, doe je goed :thumbs:
 
zozo, netjes man die 130. ;)
 
Well done, snoob.
 
Week 4 Maandag 15/10/07
Squat
5 x 70
5 x 84
5 x 100
5 x 116
5 x 133

Benchpress
5 x 44
5 x 54
5 x 64
5 x 74
5 x 85

Cable Row
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80
10 x 90
10 x 100

Squats waren full, laatste 2 setjes vrij lastig omdat men benen wat leeg waren van gistren maar ging nog goed. Bench was easy.
 
Je hersteld steeds sneller van je strongmantrainingen en dan is het geen probleem meer om de volgende dag weer te trainen.
 
gaat goe bro!!!:D
 
volgende week mogen we dus weer prretjes verwachten?
 
volgende week mogen we dus weer prretjes verwachten?

Nope, voor MP zittek dan op men 5RM. Squat 5M is 140kg dus das week 6, benchpress 5RM was 5 x 90kg. Deadlift 5RM is nu 190kg van die ene training met Locust & Lanfeust dusjah. Kheb het wat lichter gepakt omdak nu ook strongman doe de zondag. Doel is wel langer het schema te kunnen volgen om dan brute 1RM PRs te zetten :)
 
allright! eigen twist ergens aan geven is een goed iets! ik volg het sowieso wel dus zie wel wat het doet voor je..!
 
Nope, voor MP zittek dan op men 5RM. Squat 5M is 140kg dus das week 6, benchpress 5RM was 5 x 90kg. Deadlift 5RM is nu 190kg van die ene training met Locust & Lanfeust dusjah. Kheb het wat lichter gepakt omdak nu ook strongman doe de zondag. Doel is wel langer het schema te kunnen volgen om dan brute 1RM PRs te zetten :)

1Rm's al goed en wel, maar als je echt wil doorgaan in strongman ben je daar volgens mij weinig mee... Met die 5RM's zit je volgens mij wel op het goede spoor.

Ik bedoel hier de gymlifts, de onderdelen zijn een ander verhaal. Tenzij ik het zwaar fout heb...
 
Ja tuurlijk voor strongman ben ik beter af met zware lifts met serieus wat reps. Maar hoge getallen voor max is ook fijn :D
 
Ja tuurlijk voor strongman ben ik beter af met zware lifts met serieus wat reps. Maar hoge getallen voor max is ook fijn :D

Tuurlijk. het houdt je gemotiveerd en is een leuke afwisseling
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Filmke van zondag, volgende keer wa explosiever trainen, was precies jesaja op die tireflip :roflol: Mss toch es wat op men BF% beginnen letten :grumble:
 
Leuk filmpje. Hoe zwaar waren die stones van het filmpje. Ze gingen vrij makkelijk.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven