XXL Nutrition

||Jonko's Log||

Bezoekers in dit topic

Stressy sjit, de sport is mij niet gegund ^^

Et is nog iets blauwer geworden.... ff bij eerste hulp of whatever er open is naar laten kijken.... zo te zien gaat et foto's worden :o

Achja, eigen schuld he

Hehe,volgens mij heb je gewoon dat staafmixer filmpje eens uitgeprobeerd he.:rolleyes:




;)
 
Damn kerel, weet je al wat je hebt?
 
nog wel benen getraint afgelopen mnd
 
nog wel benen getraint afgelopen mnd

Nee, mn knie is nog steeds niet goed. kan bijna weer traplopen en fietsen though :D gaat al iets beter. hoop volgende week gewoon weer de trap op te kunnen.
 
vies balen bro'
 
Je linker arm is nu denk ik wel wat beter gedifineerd niet???
 
Vanochtend voor de eerste keer weer een beetje getraint :) Bij cable rows en pulldowns heb ik zo goed als geen last van mn hand, heb beide t/m een kg of 50 geprobeert. Niet echt zwaar, mja... ff rustig opbouwen ^^. Deadlift t/m 40kg, maar hierbij voel ik de breuk nog wel. Benchpress, stang alleen was al pijnlijk [ligt tegen de breuk aan] dus die wacht ik nog een weekje mee. Biceps t/m 8 kg lukt nog, daarboven heb ik niet geprobeert. Benen ook een heel klein beetje geprobeert, voorzichtig 45 kg leg press, bw squats, lichte extensions en curls. Niet al te veel pijn aan mn knie, maar ga ff niet zwaarder nog.

Hopelijk soon blessurevrij :D momenteel zit er nog een bult waar de breuk zat, zal soon wel weg zijn denk ik.
morgen ff wat cardio proberen :)
 
Pfff, wat een drama. (Ik meen het.)
 
why? meer vreugde hoor :p blij dat ik weer kan trainen ^^ met gips gaat dat minder makkelijk

Vreugde, ja? Lijkt me frustrerend als je wilt trainen maar niets (zwaar) kan trainen (alleen je rug en benen een beetje). Het zit je ook niet mee he. :aai: Idd maar hopen dat er voorlopig ff geen blessures bij komen.
 
Vreugde, ja? Lijkt me frustrerend als je wilt trainen maar niets (zwaar) kan trainen (alleen je rug en benen een beetje). Het zit je ook niet mee he. :aai: Idd maar hopen dat er voorlopig ff geen blessures bij komen.

ik kon helemaal niks trainen ;) knie is een groter probeem dan et breukje :p

en ach, ook al eens 3 maanden niet kunnen trainen, dus et valt mee :p op naar mn volgende blessure!
 
go jonko go jonko ...op naar de eemsmondcup
 
ik kon helemaal niks trainen ;) knie is een groter probeem dan et breukje :p

en ach, ook al eens 3 maanden niet kunnen trainen, dus et valt mee :p op naar mn volgende blessure!

kop op he leven gaat door knallen met die handel en laat deze slappe praat



NO PAIN NO GAIN!!!!!!!!!!!!!!!:mad::D
 
kop op he leven gaat door knallen met die handel en laat deze slappe praat



NO PAIN NO GAIN!!!!!!!!!!!!!!!:mad::D

???

Hij praat toch niet slap?


Jonko, wat was er ook alweer met je knie? Kan het zo snel niet vinden. :o
 
Mooi dat het weer beter gaat!
 
Back
Naar boven