MuscleMeat

susto 300 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chemicals

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
134
Waardering
0
Hoi,

Ik ben telkens ziek 1 dag na injecteren van SUSTO 300 van GS.En dit al gedurende 4weken.Ik voel me lusteloos en grieperig.(2 dagen totaal geen zin om te trainen en nadien ook niet echt) ik kuur met susto 300 en deca.Al met 1ml heb ik het al zitten.ps het is niet mijn 1ste kuur,maar wel met susto 300.

Neem al weken multivitamine


[afbeelding niet meer beschikbaar]

weet er iemand of dit flesje echt is of namaak?
 
ik ben nu ook 1 week bezig met deze sust, nergens last van gehad tot nu toe.
 
Ben intussen bijna 6 weken bezig, geen last, af en toe een pijnlijke inject plek, maar niet extreem...
 
mijn apotheker heeft t uit de collectie geschrapt ivm slechte kwaliteit??

deze tekst kreeg ik gemaild toen ik het laatst wilde bestellen;

Supersusta hebben wij uit ons assortiment gehaald omdat het helemaal niet 'super' is. Het is verkooppraatjes-onzin.
Niemand groeit harder van 50mg extra test prop in een mililiter Sustanon maar er zijn wél eerder pijnlijke spuitplekken van die 50mg extra want hoe los je het extra hormoon op als 'fabrikant' in de olie? Door er een scheut extra BA alcohol in te gooien, En dat molt je huid, je weefsel en veroorzaakt pijn.

Wij verkopen alleen originele spullen en SUpersustanon is niet origineel maar een marketing truc met teveel BA alcohol erin.
Vandaar dus.
 
Ik ben met 2 maten bezig, zelf heb ik al 4 dagen na het zetten last van mijn arm, en bij die maat van mij is het helemaal rood en opgezwollen, lijkt wel een onsteking. Zijn er nog meer die dit probleem hebben. Heb een jaar of 3 geleden sust 250 in mijn bil gezet, maar toen kwam ik de auto niet meer uit. Heerlijk die pijn, alleen minder zin om te gaan trainen.

Daar "bezig zijn met je maten" kan idd erg pijnlijk zijn :D
 
dus je zou kunnen aannemen als je de 'super'sust goed kan hebben dat test-prop dan ook niet tot pijnlijke injects zal leiden?
 
Maar Hij doet het netjes, pas 2ml gehad en 1,5 kg aangekomen. Laat het groeien maar beginnen. Ga vandaag proberen na het zetten een zak ijs op te zetten, tegen de zwelling
 
Nou maat ik gebruik uitsluitend spellen van GS, kan je verzekeren dat ze 100 % echt zijn.
En de sust 300 zeker.
Nu heeft de 50 mg niet zoveel toegevoegde waarde, maar toch leuk dat het er extra inzit.
Nee GS is en blijft voor altijd een zéér goed produckt van uitstekende kwaliteit, en niet duur.

GS zit weer in de lift, en dat negatieve gezwets over GS moet afgelopen zijn, het zijn allemaal leugens van andere UG labjes.
Ik zal binnenkort nieuwe foto's plaatsen die in de gallerij zijn verouderd, ik heb vaker een kuurtje gehad.
De laatste keer had ik bijna 14 kilo pure spiermassa erbij met produckten van GS dus vertel me niet dat ze nep zijn of niet werken, ik heb ze allemaal getest en geprobeerd, en ze zijn allemaal even goed.
In het Anabolicsboek komen de labtests allemaal zéér posietief en met een vette voldoende uit de bus.
Dus trek je Conclusies.
Ik heb ook nooit injectiepijnen, gewoon in je Glutes niks aan de hand.
2 ML sus in b.v. je schouder janken is ook bullshit, dat doe je niet gewoon.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Maak je geen zorgen GS is Géén Fake verre van dat, is de beste Steroide lab van Nederland.
Zo ik heb mijn point gemaakt dacht ik!!!
 
mijn apotheker heeft t uit de collectie geschrapt ivm slechte kwaliteit??

deze tekst kreeg ik gemaild toen ik het laatst wilde bestellen;

Supersusta hebben wij uit ons assortiment gehaald omdat het helemaal niet 'super' is. Het is verkooppraatjes-onzin.
Niemand groeit harder van 50mg extra test prop in een mililiter Sustanon maar er zijn wél eerder pijnlijke spuitplekken van die 50mg extra want hoe los je het extra hormoon op als 'fabrikant' in de olie? Door er een scheut extra BA alcohol in te gooien, En dat molt je huid, je weefsel en veroorzaakt pijn.

Wij verkopen alleen originele spullen en SUpersustanon is niet origineel maar een marketing truc met teveel BA alcohol erin.
Vandaar dus.

Dus jij wilt beweren dat je apotheker UG-labjes verkoopt of is je apotheker je supllier?
 
ik gebruik zelf ook susto 300 ben nu met de 5de week bezig ma ik heb helemaal nergens last van en ik moet zeggen het werk goed ben er goed van aan het groeien.
uit mijn mening vind ik het super werken
 
Teveel ba veroorzaakt iritatie beter zet je halve ml meer waarin de ester goed is opgelost.
 
halve ml meer ik weet wat ik er over gehoord heb zeggen ze dat je ook twee keer in de week een moet zetten bv zondag 1 ml en woensdag 1ml zou iemand mij hier ook wat meen info over kunnen geven ik kijk op zo veel sits maar kom er niet meer wijs uit.
 
Beter zet je van normale sust halve ml meer. Lees je ff in over de eigenschap over de esters, dan weet je genoeg
 
Back
Naar boven