XXL Nutrition

||Jonko's Log||

Bezoekers in dit topic

Jonko is je linkerpols nu veel sterker geworden?:D

Kzie je plaatje van own, weet niet wat ik ervan moet denken...





Maar je msn ava is dan wel weer the shit:cool:
 
Jonko is je linkerpols nu veel sterker geworden?:D

Kzie je plaatje van own, weet niet wat ik ervan moet denken...





Maar je msn ava is dan wel weer the shit:cool:

linkerpols is ook net zo zwak :p

wat je ervan moet denken? dat jij die pik rechts in beeld bent?

msn plaatje BLUE STEEL!!!!! samen met bodillypop
 
to hell with you, doe je lekker zelf maar :p

dat filmen gaat goed komen, ik wil ook gefimt worden ^^


true....true....maar eerst een breezah dame of een milf zoeken waar ik em kan verrekken :p

hahahaha jonko jou kennende zal het wel je linkerhand worden waar je hem mee gaat verrekken.......allee verder met je log het begin is weer gemaakt dus nu de lijn doortrekken weer..succes ;)
 
Jonko zou deze log toch niet meer updaten tot hij met z'n nieuwe amazing training begon!?
 
Jonko zou deze log toch niet meer updaten tot hij met z'n nieuwe amazing training begon!?

ik zet hier nog de stand van zaken neer, tot ik weer goed op niveau ben, dan begin ik met mn gruwelijke geplande training. :)
 
Hehe jij komt nooit meer aan gruwelijke trainingen toe met jou manier van bewegen:D
 
ik probeer een reactie te geven maar ik kan helaas door al het spam geen training vinden:D
 
ik probeer een reactie te geven maar ik kan helaas door al het spam geen training vinden:D

pagina of 5 terug :o


Heb net weer ff getraint tussen et werk door. kwartiertje crosstrainer, eerste keer cardio in 2 maanden dus :D gemiddeld 10 km/u laag niveau. Ging redelijk easy, voelde het wel...mja :p
Gister lukte bankdrukken niet, nu had ik bijna geen last bij stang alleen, ga nog niet zwaarder, volgende week es proberen.

Straks tussen et werk ff stoombad+saunatje pakken :cool: eerste keer in 2 jaar dat ik beetje verkouden ben :p
 
ik probeer een reactie te geven maar ik kan helaas door al het spam geen training vinden:D


Jonko traint niet meer.

pagina of 5 terug :o


Heb net weer ff getraint tussen et werk door. kwartiertje crosstrainer, eerste keer cardio in 2 maanden dus :D gemiddeld 10 km/u laag niveau. Ging redelijk easy, voelde het wel...mja :p
Gister lukte bankdrukken niet, nu had ik bijna geen last bij stang alleen, ga nog niet zwaarder, volgende week es proberen.

Straks tussen et werk ff stoombad+saunatje pakken :cool: eerste keer in 2 jaar dat ik beetje verkouden ben :p

...
 
en toen had ik mn volgende blessure.....linkerpols weer, en nu ook echt pijn bij alles....

ga zo naar de dokter, uitslag horen jullie later wel
 
ben terug

voorschift gekregen voor movicox ofzoiets [soort ibuprofen] had een leerling doktertje, gelukkig kwam de echte er iets later bij....

krijg van de week een scan en dan weet ik wat er precies is. het was een peesontsteking of iets met de handwortelbeentjes oid....
 
tja wat had ik je gezegd jonko niet met links trekken........

maar zonder gekheid gaat dus weer lekker met je verdomme het is dus echt van het een in het andere he ;en hoe moet dat nou met de planning voor het volgende jaar met je wedstrijdje de tijd word steeds korter he...jaartje opschuiven dan maar ....dan heeft Ries een jaar langer om te cutten:D
 
Back
Naar boven