AndroidHealthClinic

Weiland Games

Bezoekers in dit topic

Hey Stahmixon, mijn zoon doet niet mee hoor. Leek me misschien eerst wel een leuk idee, maar hij heeft nog nooit geoefend, dus weet totaal niet wat hij moet doen.
 
Hey Stahmixon, mijn zoon doet niet mee hoor. Leek me misschien eerst wel een leuk idee, maar hij heeft nog nooit geoefend, dus weet totaal niet wat hij moet doen.
Net zoals de rest van junioren?:D
 
Hey Stahmixon, mijn zoon doet niet mee hoor. Leek me misschien eerst wel een leuk idee, maar hij heeft nog nooit geoefend, dus weet totaal niet wat hij moet doen.

that makes 2 of us....
 
Hey Stahmixon, mijn zoon doet niet mee hoor. Leek me misschien eerst wel een leuk idee, maar hij heeft nog nooit geoefend, dus weet totaal niet wat hij moet doen.

Net als ik bedoel je? :D
 
Ik hoef niet..... :D
 
Hey Stahmixon, mijn zoon doet niet mee hoor. Leek me misschien eerst wel een leuk idee, maar hij heeft nog nooit geoefend, dus weet totaal niet wat hij moet doen.

dus: Nou en ? ;)
 
+1

ik heb ook nog nooit geoefend :p

Dat is nog nooit geoefend met "highland games" onderdelen wel te verstaan hé.. :D

Uiteraard wel met gewichten in de sportschool.. :eyes:
 
Dat is nog nooit geoefend met "highland games" onderdelen wel te verstaan hé.. :D

Uiteraard wel met gewichten in de sportschool.. :eyes:

we gaan een deal sluiten... als ik beter scoor dan jou, trek jij mn rode kaart in die ik van jou heb gekregen :eyebrow:
 
???
 
nog 6 dagen jongens... spannend.... ;)
 
nog 6 dagen jongens... spannend.... ;)

Weet je wat pas spannend is, hoe we er komen. Me vader heeft het nu drukker met zijn werk. Dus misschien kan hij nu niet meer vrij nemen. Dus we moeten nu echt wel bepalen of hij rijd en of we met iemand anders meerijden.

Komt er iemand langs eindhoven, of met afstand van 50KM in de buurt en wil ons oppikken, uiteraard delen wel de bezinekosten om naar groningen te rijden;) Nu weet ik alleen neit percies wat Sander wil.

Ik ga weer effe feest vieren, kom later vanaaf weer terug:D
 
Komt er iemand langs eindhoven, of met afstand van 50KM in de buurt en wil ons oppikken, uiteraard delen wel de bezinekosten om naar groningen te rijden;)

Laat Wout het niet horen dat ie in Groningen woont!
Son ligt toch in Zeeland? :D
 
Weet je wat pas spannend is, hoe we er komen. Me vader heeft het nu drukker met zijn werk. Dus misschien kan hij nu niet meer vrij nemen. Dus we moeten nu echt wel bepalen of hij rijd en of we met iemand anders meerijden.

Komt er iemand langs eindhoven, of met afstand van 50KM in de buurt en wil ons oppikken, uiteraard delen wel de bezinekosten om naar groningen te rijden;) Nu weet ik alleen neit percies wat Sander wil.

Ik ga weer effe feest vieren, kom later vanaaf weer terug:D

het is al geregeld tom :thumbs: bel me maar ff als je dit leest.

Laat Wout het niet horen dat ie in Groningen woont!
Son ligt toch in Zeeland? :D

alles boven de rioleren is een appart volkje.. ;)
 
Back
Naar boven