Fitness Seller

World Of Warcraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou jongens, Ik ben voorzien van die guest pass! Thanks voor alle reacties..
 
nu kan je slepen met je guest pass..
 
Zeg je fysiek maar gedag... vanaf nu train jij "medusa.. de meedogenloze undead warlock" :roflol:
 
Begin er niet aan... ben blij dat ik er vanaf ben... in t begin kun je nog wat aankloten tot je het hoogste lvl bent en je ineens moet omschakelen naar 6 uur per avond spelen om wat te halen :roflol:

'raiden' for ze 'epix' :roflol:

Gewoon een paar chars naar lvl 70 lvlen en dan verpatsen op Ebay :D .
 
heb nooit begrepen waarom wow zo gehyped is... Constant grinden, vol kinderen, ongeinspireerde quests enz...
 
heb nooit begrepen waarom wow zo gehyped is... Constant grinden, vol kinderen, ongeinspireerde quests enz...

Idd. Ik had het voor de gein gekocht, maar bijna niet gespeeld eigenlijk. Heb hier nog steeds een maandkaart liggen lol...
 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! Begin er niet aan. Verslavende k*tzooi is het.
Je gaat er echt zoveel tijd in stoppen en dan verneuk je iets in je real life ofzo (sociaal, studies, .. weet ik veel).
Kenkerspel zeg :P
 
bah de locatie zegt al genoeg :mad:
 
heb de 10 dagen gedaan meer niet

is te verslavend imo
 
Verslavend ja, nu laat ik een bot het werk doen. Naar level 70 duurt 20 dagen, en dan issie 24/7 aan het grinden :D

En dan verkopen tuurlijk ;)
 
Ik vond het erg leuk, als ik een nieuwe comp heb ga ik zeker weer verder :)
 
ik speel uit verveling nu 9dragons, best redelijke game, en free!

nu wachten op hellgate: london :D:D
 
Gewoon counterstrike of andere shooters, die mmorpg zijn verslavend, fysiekverslindend en geen enkele mooie aktie.
 
Gewoon counterstrike of andere shooters, die mmorpg zijn verslavend, fysiekverslindend en geen enkele mooie aktie.
Met een goede computer kan WoW nog best mooi zijn. Je hebt er wel gewoon een echt gruwelijke computer voor nodig.
 
Ja...dat heeft me zo'n 8 kilootjes gekost in die tijd...gelukkig ben ik al weer een heel tijd van dat k*tspel af. :)
 
ik heb ooit die 10 daagse trial gespeelt. Ik vond het een leuk spel maar het schijnt veel te verslavend te zijn:p
Zowieso ga ik er niet elke maand geld voor dokken.
 
Heb me fysiek/leven ook een tijdje verkloot door een MMORPG. Je begint er meestal zo onschuldig aan en denkt dat je alles nog in de hand hebt, totdat je steeds verder en verder gaat. Op den duur ga je je verantwoordelijk voelen tegenover je "clanmates" bijvoorbeeld. Tijden afspreken om iets te behalen en je sociale leven vernken. Ik raad het echt af, want WoW schijnt echt de meest verslavende game te zijn. Gelukkig heb ik 't al met een andere MMORPG meegemaakt en weet ik dus nu heel goed dat ik niet aan een soortgelijke game moet beginnen...
 
Back
Naar boven