XXL Nutrition

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet niemand hoe laat het begint? Lekker dan.

ik heb het even opgezocht voor je


12.00 uur bij mij op de boerderij 27 oktober

Tsjaerddyk 27 8773 KM Folsgare



Groeten



Wout Zijlstra

;)
 
ik heb het even opgezocht voor je


12.00 uur bij mij op de boerderij 27 oktober

Tsjaerddyk 27 8773 KM Folsgare



Groeten



Wout Zijlstra

;)
Woot, thanks.
 
voor iedereen die mee doen aan de weiland game's,succes!!!
 
Damn mn vrouwtje staat met pech langs de weg!!!!Olielekkage en V-snaar ligt eraf!!!!Hoop dit snel gefixed te hebben anders gaat het moeilijk worden voor mij mn vrouwtje en sanderM&ultraX om te komen!!!!Morgen een monteur laten checken en hopen dat het snel gemaakt kan worden deze week.:(
 
Damn mn vrouwtje staat met pech langs de weg!!!!Olielekkage en V-snaar ligt eraf!!!!Hoop dit snel gefixed te hebben anders gaat het moeilijk worden voor mij mn vrouwtje en sanderM&ultraX om te komen!!!!Morgen een monteur laten checken en hopen dat het snel gemaakt kan worden deze week.:(

haha oh oh... dit wordt spannend ja, laten we hopen dat het snel gefixxed kan worden! :eek::cool:
 
Damn mn vrouwtje staat met pech langs de weg!!!!Olielekkage en V-snaar ligt eraf!!!!Hoop dit snel gefixed te hebben anders gaat het moeilijk worden voor mij mn vrouwtje en sanderM&ultraX om te komen!!!!Morgen een monteur laten checken en hopen dat het snel gemaakt kan worden deze week.:(
Ruik ik verliezersangst?
 
Ruik ik verliezersangst?
Potverdomme, zit ik iemand af te kraken. Kom ik er net achter dat ik belachelijk veel moet leren & af moet hebben voor volgende week en ik het waarschijnlijk niet ga redden.

Voor een vak moet ik 240 pagina's leren. Dan moet ik nog een verslag naar het engels vertalen en een presentatie voorbereiden.

Het spijt me echt, volgende keer kan ik wel hoop ik..
 
Potverdomme, zit ik iemand af te kraken. Kom ik er net achter dat ik belachelijk veel moet leren & af moet hebben voor volgende week en ik het waarschijnlijk niet ga redden.

Voor een vak moet ik 240 pagina's leren. Dan moet ik nog een verslag naar het engels vertalen en een presentatie voorbereiden.

Het spijt me echt, volgende keer kan ik wel hoop ik..

dus dan kom je niet?
 
Potverdomme, zit ik iemand af te kraken. Kom ik er net achter dat ik belachelijk veel moet leren & af moet hebben voor volgende week en ik het waarschijnlijk niet ga redden.

Voor een vak moet ik 240 pagina's leren. Dan moet ik nog een verslag naar het engels vertalen en een presentatie voorbereiden.

Het spijt me echt, volgende keer kan ik wel hoop ik..

Ik heb me al uitgeschreven..:sad:

K*tzooi, als het de volgende keer allemaal wat beter uitkomt kom ik zeker weten..

:roflol: aansteller, pussy. tijd zat nog om dat af te hebben. je bent je zaterdag kwijt maar ik denk dat je tijd genoeg hebt ervoor.

mietje :D

succes met je huiswerk :)
 
Mm ik heb er nog 'es over nagedacht.. Ik wil dit eigenlijk echt niet missen. Ik weet niet hoe vaak er zo'n beginnerswedstrijd wordt georganiseerd maar ik denk niet heel vaak. Als ik m'n huiswerk goed indeel moet ik het denk ik ook wel redden. Het is veelal herhaling van uit de les behandelde stof. En m'n maat liep te bitchen dat hij mij zou verslaan.

Zal nog ff een PM-tje sturen om dat uitschrijven ongedaan te maken.
 
Is geregeld !

Peter de Jong is gewisseld van beginners naar Toppers op verzoek van Wout, Schijnt bere-sterk te zijn.. Ik ken hem niet...
Wietse Rosier toegevoegd bij Beginners...

weersvoorspellingen zijn goed voor zaterdag... :)
 
Is geregeld !

Peter de Jong is gewisseld van beginners naar Toppers op verzoek van Wout, Schijnt bere-sterk te zijn.. Ik ken hem niet...
Wietse Rosier toegevoegd bij Beginners...

weersvoorspellingen zijn goed voor zaterdag... :)

Ik heb hem gezien bij sterkste man van groningen, daar werd ie met gemak eerste.
 
Hierbij verplaats ik Tom van de Junioren naar de HEREN beginners..... :D

Broekie :)
 
tjah ik doe ook mee zaterdag (peter de jong)
en of ik nu bij beginners of toppers mee doe maakt me niet uit ..... maar blijft wel de eerste weiland games wedstrijd voor me dus ik zie wel hoe het loop .... lijkt me in elk geval leuk..... zou alleen niet weten wat voor onderdelen er zijn haha

Groet

peter de jong
 
Back
Naar boven