MuscleMeat

Make way...I am here. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd Gillian!

Ik hoop dat je spoedig je doel bereikt, 300 crunches in 2 minuten!
 
Nee maar ik stop niet echt natuurlijk. Je kan die post opvatten als; weer een k*ttraining.

Ik kan wel 10 dingen verzinnen waarom het niet ging, maar ik heb niet zo'n zin om dat allemaal te gaan typen.

Ik ga maar eens wat huiswerk maken. 12 A4'tjes over Moslims schrijven..:p wish me luck
 
Gewoon posten die hap. Is altijd handig om terug te kijken.
 
Rackpulls(kniehoogte)
1*140
10*150(pr)
3*160(pr)

Deadlift
5*90
5*110
2*120

MP
5*35
5*35
5*35
 
Laatst bewerkt:
Kom op he sander, zelfs ik kan dit :sd:
 
Kom op zwakkeling! Rack pulls zijn niet slecht overigens:)
 
Zien jullie mijn gruwelijke pr's niet?
 
Je hebt meerdere reps met 140 gedeadlift toch? Dan kan 1x140 rack pulls sowieso al geen PR zijn.
 
Je hebt meerdere reps met 140 gedeadlift toch? Dan kan 1x140 rack pulls sowieso al geen PR zijn.

2x1x140 DL

Rackpull heb ik ooit 5x135 gedaan. Dus is 140 wel degelijk een pr toch.:o
 
2x1x140 DL

Rackpull heb ik ooit 5x135 gedaan. Dus is 140 wel degelijk een pr toch.:o

De rom van een deadlift is groter als die van een rack pull (duh), dus is een rack pull met je deadlift 1RM geen pr imo. Immers, bij een full rom deadlift doe je ook een 'rack pull'.
 
De rom van een deadlift is groter als die van een rack pull (duh), dus is een rack pull met je deadlift 1RM geen pr imo. Immers, bij een full rom deadlift doe je ook een 'rack pull'.

Ja het was ook niet echt het vermelden waard.:o
 
De rom van een deadlift is groter als die van een rack pull (duh), dus is een rack pull met je deadlift 1RM geen pr imo. Immers, bij een full rom deadlift doe je ook een 'rack pull'.

Ik vind het wel degelijk een pr; toen ik nog kon deadliften was mijn deadlift 15 à 20kg hoger dan mijn rack pull, vraag me niet waarom. (En ja, ik deed regelmatig rack pulls)
 
Ik vind het wel degelijk een pr; toen ik nog kon deadliften was mijn deadlift 15 à 20kg hoger dan mijn rack pull, vraag me niet waarom. (En ja, ik deed regelmatig rack pulls)

Lijkt mij onmogelijk???
 
Ik vind het wel degelijk een pr; toen ik nog kon deadliften was mijn deadlift 15 à 20kg hoger dan mijn rack pull, vraag me niet waarom. (En ja, ik deed regelmatig rack pulls)

In dat geval: Starting strength >> Lockout strength.
 
Back
Naar boven