AndroidHealthClinic

Indiana Jones IV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik noem het geld klopperij, telkens weer word een afgesloten verhaallijn opnieuw geopend mensen dit is fout. Deze acteurs zijn gewoon veranderd in ordinaire geld wolven:mad: Ik zie het nog gebeuren dat er ineens plannen zijn voor terminator IIII sterker nog die zijn er al terminator 4 - Google zoeken belachelijk!!


Ford kan dan wel een hit gebruiken, maar ik denk niet dat Spielberg, Ford en Lucas het voor het geld hoeven te doen. Ze gaan echt voro een kwaliteitsfilm! Waarom is het script anders zo vaak onder handen genomen?
 
Ford kan dan wel een hit gebruiken, maar ik denk niet dat Spielberg, Ford en Lucas het voor het geld hoeven te doen. Ze gaan echt voro een kwaliteitsfilm! Waarom is het script anders zo vaak onder handen genomen?

Dat bedoel ik niet op die manier, maar het zijn gewoon geldwolven tuurelijk hoeven ze niet om het geld tedoen maar zie het maar als een zanger die 10 keer roept dat hij gaat stoppen en toch door gaat. Waarom zou je een afgelsoten verhaallijn weer opnieuw openen ik zie daar geen reden toe zeker omdat de laatste film meer dan 25jaar geleden is gemaakt.
 
omdat er mensen zijn die de film willen maken en er mensen zijn die de film willen zien.
dit is geen geldklopperij, alle partijen binnen deze film zijn al dubbel en dwars binnen.
 
Dat bedoel ik niet op die manier, maar het zijn gewoon geldwolven tuurelijk hoeven ze niet om het geld tedoen maar zie het maar als een zanger die 10 keer roept dat hij gaat stoppen en toch door gaat. Waarom zou je een afgelsoten verhaallijn weer opnieuw openen ik zie daar geen reden toe zeker omdat de laatste film meer dan 25jaar geleden is gemaakt.

De Iniana Jones trilogie is helkemaal geen afgesloten verhaallijn. De films staan grotendeels op zichzelf.

Daarnaast is de laatste film 'pas' 18 jaar geleden.

En ja, er zijn nog zat mensen die uit kijken naar deze film, waardonder ik! :)
 
mijn fout:o, maar toch soms moet je een dikke laag stof laten liggen.

Wedden dat ook deel 4 stukken leuker wordt dan de meeste hedendaagse films met tig miljoen special effects, die al na een paar jaar gedateerd zijn!? Dat is ook de kracht van Indiana Jones: tijdloos.
 
misschien ik hoop het, die hard 4 was klote bijvoorbeeld.
 
Back
Naar boven