XXL Nutrition

Odinn goes Berserk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Good Morning (eerste keer)
5*60
5*70
5*70 (PR)

Bench Press
5*75
5*75
4*75 (F)

Deadlift
5*132.5 (PR)

Dips
2*8

Calf Raises
8*115
8*115
8*115

Omdat ik niet kan squaten, de goodmorning maar eens geprobeerd. Ik weet het nog niet met deze oefening. Hij voelt niet echt relaxed aan ofzo. Maar dat is misschien wennen.
Bench net niet gehaald.... Wel beter dan de vorige keer, dat was 5, 4, 3. De volgende keer ga ik het zeker halen!
 
Laatst bewerkt:
Millitary Press
5*50
5*50
5*50 (PR)

Bent Over Row
5*77.5
5*77.5
5*77.5 (PR)

Chin
2*1 :roflol:

Eindelijk de MP gehaald!! :banana:
M'n chin is echt belachelijk slap :o Daar wil ik nog wel wat progressie in maken.
 
Mooie PRs :thumb: die chins zijn idd beetje zwak, niet dat ik het veel beter kan zal ook wel zoiets zijn :o
 
Zwakke chins, herkenbaar :roflol: Nette OH verder moat:)
 
Thx.
@eq: Volgende keer idd maar eerst chins proberen en dan de row.
 
Good Morning
5*75
5*75
5*75 (PR)

Bench Press
5*75
5*75
5*75 (PR)

Deadlift
5*135 (PR)

Dips
2*8

Tweede keer GM, voelde al beter aan. Zeker de spierpijn morgen in m'n hammetjes :D
Bench gelukt! Ging nog redelijk soepel ook eigenlijk.
 
Thanks Viking.

Millitary Press
5*52.5
5*52.5
5*52.5 (PR)

Bent Over Row
5*80
5*80
5*80 (PR)

PowerClean (eerste keer)
5*50
5*60
5*60 (PR)

Millitary press ging erg goed! Snap er niets van. Eerst ben ik 2 weken bezig om de 50kg te halen en nu ineens 2.5 erbij, heel apart.... ???
Omdat het chinrek bezet was, ben ik de powerclean gaan doen. Die is eigenlijk veel leuker dan de chins ! Misschien dat ik de chin maar ff verban en overstap op de PowerClean :p
 
Al de tijd dat je bezig was om 3x5x50 te halen ben je ook weer sterker geworden;)
 
Al de tijd dat je bezig was om 3x5x50 te halen ben je ook weer sterker geworden;)
Ja, dat blijkt idd. Ik had me al opgemaakt voor een slakkenrace naar de 52.5 :rolleyes:
 
powercleans zijn zeker leuk ja! wel een oefening waar je ook uithoudingsvermogen voor nodig hebt haha. met die mp komt wel goed, gewoon blijven pressen!
 
powercleans zijn zeker leuk ja! wel een oefening waar je ook uithoudingsvermogen voor nodig hebt haha. met die mp komt wel goed, gewoon blijven pressen!
Ik zag de cleans in jouw log staan, dat bracht me op het idee. :D
 
Bench Press
5*77.5
5*77.5
3*77.5 (F)

Deadlift
3*137.5 (F)

Lock Out (eerste keer)
5*90
5*100
5*110
3*120

Calf Raises
4*8*120

Geen PR vandaag. Voel me ook niet helemaal 100 punten, maar dat gaat wel vanzelf over.
Gruwelijke fail op de deadlift... Na de 3e rep moest ik de schijven weer goed zetten (volgende keer dus de klemmen erop :o ) en toen kreeg het praktisch niet meer van de grond.... :mad:
Lock out deed ik voor het eerst, maar voelde wel goed aan. Wellicht dat ik die vaker ga doen.
 
Wat bedoel je precies met lock out?
 
Het is wel handig om er dan even bij te zetten 'bench lockout' :)
 
Back
Naar boven