XXL Nutrition

Weiland Games (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sander en tom waren ook wel relaxed,weer moeten afzien bij het tankstation hoe de warme broodjes voor mn ogen verorberd werden,en ik maar boterhammen kauwen....Jammer dat tom zn sleutels verloor in wouts weiland,was naderhand stukken minder spraakzaam...

Ik zat eraan te denken hoe me vader zou reageren, dit was de 3de keer in 5-6 weken dat hij me moest komen ophalen omdat er iets met me fiets was:D Maar we hadden nog een reserve sleutel dus ik kon gewoon weer naar huis toe fietsen. De moeiheid sloeg ook aan tijdens de terugweg, heb ik altijd als ik naar huis ga dat ik wil slapen. Ik weet wel dat ik vandaag heel wat beter zal slapen als gister. Volgende keer als je mag junken trakteer ik je op een dikke hamburger;)

ach, ik heb je laten winnen omdat je zo down was nadat ik je ownde op de hamer

Is waar
 
@OS: Wij hebben idd een tijdje staan praten over BB en HG en ik ving jou en sanca op toen jullie aankwamen dus ik denk wel dat ik diegene ben die jij bedoelt. Leuk jullie ontmoet te hebben.
 
Het een gezellige dag vandaag leuk om te zien hoe het op zo een weilandgame aan toe gaat.Alleen jammer dat het zo koud was brrrrr...
Own goed je best gedaan, volgende weer ???
Ivo wat ben je een sterke kerel joh.:cool:
Sanca volgende keer beter als je nog durft:p

Jongens bedankt voor de gezelligheid!!;) En wanneer komen de groepsfoto's??

P.s Wat zijn die kerels lang en groot daar in het noorden!!!!!:D

Zeker weten:cool:

Hopelijk zit ik dan niet vlak voor een wedstrijd,anders word het al helemaal afzien qua dieet:eek:
 
@OS: Wij hebben idd een tijdje staan praten over BB en HG en ik ving jou en sanca op toen jullie aankwamen dus ik denk wel dat ik diegene ben die jij bedoelt. Leuk jullie ontmoet te hebben.

stah duwde hem bij het afscheid nog lekker zn fritten onder zn neus, alsof ik own nog niet genoeg geplaagd had :D

wel respect own dat je zo serieus bezig bent :bow:
 
P.s Wat zijn die kerels lang en groot daar in het noorden!!!!!:D

Jammer dat ze hier de Paddo's gaan verbieden.... wordt lastig huizen vinden voor jullie :D

stah duwde hem bij het afscheid nog lekker zn fritten onder zn neus, alsof ik own nog niet genoeg geplaagd had :D

wel respect own dat je zo serieus bezig bent :bow:

ja, ik ben de lulligste niet.... RESPECT bro !
 
@OS: Wij hebben idd een tijdje staan praten over BB en HG en ik ving jou en sanca op toen jullie aankwamen dus ik denk wel dat ik diegene ben die jij bedoelt. Leuk jullie ontmoet te hebben.

Ah okay,dus ik zat toch goed.:thumbup:


Thx dat je ons opving,we waren wel wat aan de late kant dus werden meteen voor de leeuwen geworpen in die kou @hamersmijten.

Je bent een toffe gast,succes met je komende games en ga die stahmixson volgende keer pakken he.:cool:Hij heeft me vandaag laten lijden met al die junkmaaltijden!!!!Bezorg hem pijn.:D
 
Had je niet genoeg aan de patat :D Ik had ff gemact op de terugweg :thumbup:

nee, één patatje, broodje kroket en twee friko's is niet genoeg (own eat your heart out !) Ik heb hard moeten werken vandaag ! (en geen 20 meer !)
 
Ah okay,dus ik zat toch goed.:thumbup:


Thx dat je ons opving,we waren wel wat aan de late kant dus werden meteen voor de leeuwen geworpen in die kou @hamersmijten.

Je bent een toffe gast,succes met je komende games en ga die stahmixson volgende keer pakken he.:cool:Hij heeft me vandaag laten lijden met al die junkmaaltijden!!!!Bezorg hem pijn.:D



Graag gedaan, ik zal hem komend seizoen helse pijnen laten lijden voor zijn misplaatste junkfoodgrap! :D
 
stah duwde hem bij het afscheid nog lekker zn fritten onder zn neus, alsof ik own nog niet genoeg geplaagd had :D

wel respect own dat je zo serieus bezig bent :bow:

Thx sanca:cool:,ik werd gek onderweg na 100x dat mac bord langs de snelweg voorbij te rijden....Had iig wel steeds honger na elk nieuw onderdeel,volgens mij is die zak rozijnen helemaal op gegaan!!! (al had ik beter ivo's pinda's kunnen eten lijkt me:D)

@UltraX:Ach ja,je pa mag blij zijn dat je nog leeft,ik had bijna iemand onthoofd bij weight for distance:oEn maak van die hamburger maar 4 quarterpounders:meal:

@Staafmixer:Wij kunnen zowat in een hondenhok wonen in het noorden.:roflol:Stelletje deense doggy's:D
 
nee, één patatje, broodje kroket en twee friko's is niet genoeg (own eat your heart out !) Ik heb hard moeten werken vandaag ! (en geen 20 meer !)

:roflol:

Volgende keer als ik kom pak ik in 2 maanden voor de games geen junkfood meer,zodat ik op de dag zelf alleen nog maar junken moet.:D

Graag gedaan, ik zal hem komend seizoen helse pijnen laten lijden voor zijn misplaatste junkfoodgrap! :D

:hedbang:
 
Thx sanca:cool:,ik werd gek onderweg na 100x dat mac bord langs de snelweg voorbij te rijden....Had iig wel steeds honger na elk nieuw onderdeel,volgens mij is die zak rozijnen helemaal op gegaan!!! (al had ik beter ivo's pinda's kunnen eten lijkt me:D)

@UltraX:Ach ja,je pa mag blij zijn dat je nog leeft,ik had bijna iemand onthoofd bij weight for distance:oEn maak van die hamburger maar 4 quarterpounders:meal:

@Staafmixer:Wij kunnen zowat in een hondenhok wonen in het noorden.:roflol:Stelletje deense doggy's:D

wij zijn onderweg ook nog even gestopt voor een hamburger, niet normaal hoeveel mcdonalds we zijn tegengekomen :eek:

die rozijnen ga ik me zeker ook zoeken, goeie shizzle, tegen ivo zei ik ook al dat ik vanaf nu aan de pinda's ga :D
 
Hebben jullie trouwens die Tommy de Bruin gezien? Wat een ****ing monster is dat. Daaamn. Eerste keer dat ik zo'n groot iemand in het echt heb gezien. Wat weegt hij? 150-160kg?

Is dat nou, voor genetische monsters, naturel te halen?
 
Hebben jullie trouwens die Tommy de Bruin gezien? Wat een ****ing monster is dat. Daaamn. Eerste keer dat ik zo'n groot iemand in het echt heb gezien. Wat weegt hij? 150-160kg?

Is dat nou, voor genetische monsters, naturel te halen?

ja man, die kerel is echt een beer, ik stond hem even gewoon aantegapen!

er liepen flink wat buffels tussen en lang man, niet normaal!
 
Is zeker wel naturel te halen als je ook zijn lengte hebt. Hij is 2,07m lang he, vergeet dat niet. Op het moment weegt hij 155kg ofzo wat dus helemaal niet zo extreem is bij die lengte. Kijk maar naar Stah, die is 1,95m en weegt 134/135kg.

Neemt natuurlijk niet weg dat het een behoorlijk gewicht is hoor!
 
ja man, die kerel is echt een beer, ik stond hem even gewoon aantegapen!

er liepen flink wat buffels tussen en lang man, niet normaal!
Hij paste ook niet normaal door de deur volgens mij..:roflol: Hij moest met z'n ene schouder eerst en gebukt door de deurposten.
 
Hij paste ook niet normaal door de deur volgens mij..:roflol: Hij moest met z'n ene schouder eerst en gebukt door de deurposten.

Ja met die lengte wil je wel eens je hoofd stoten :roflol:

Op dat gebied ben ik toch blij dat ik een wat normalere lengte heb.
 
Hij paste ook niet normaal door de deur volgens mij..:roflol: Hij moest met z'n ene schouder eerst en gebukt door de deurposten.

vanaf dan mag je jezelf een beer noemen ipv een beest :roflol:
 
@UltraX:Ach ja,je pa mag blij zijn dat je nog leeft,ik had bijna iemand onthoofd bij weight for distance:oEn maak van die hamburger maar 4 quarterpounders:meal:

Zullen we er gelijk een vreetcontest van maken:D
 
Stah man.. alias DE reus, hier de andere reus... ik vond geweldig! ben blij dat je me overtuigd hebt om mee te doen. Wanneer gaan we oefenen voor de hamer en Weight for distance op het lokale grasveld hier in Hoofddorp? Al met al tevreden voor de eerste keer dat ik meedeed...

Spreek je dinsdag wel ff bij tijdens het DL'en/of SQ's ok?

Ivosnivo, ik was zwaar onder de indruk van je prestaties, met name het hooggooien! :thumbup:
 
Back
Naar boven