XXL Nutrition

Wimmos --> Wimmonster (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thx maar bijzonder was de training niet echt. Schaam me voor mijn stats, omhoog moeten ze!
 
BW + 1.5kg vandaag, eindelijk :D, de laatste dagen expres meer bus en tram genomen dan fiets en véél pannekoeken!
 
Bill starr - week 2 - training 3

Full squats:

5x63
5x73
5x83
5x93
5x103 nipt :rolleyes:

BP:
5x5x75 laatste rep altijd nipt :mad:

Rows:
5x5x75

Dips:
8x
8x +10
8x +15
8x +20

Cable Curls:
3x8

Zware training voor week 2 te zijn.. Dit weekend zeer veel eten zodat ik klaar ben voor de gruwel van week 3.

Oja & **** the bench!
 
Bench sucks idd. Wel apart dat het nu al zwaar wordt. Misschien iets te hoog ingezet?
 
Bench sucks idd. Wel apart dat het nu al zwaar wordt. Misschien iets te hoog ingezet?

Stat van bench genomen van voor de cut, wou niet lager kiezen omdat ie al om van te janken is. Als iets niet lukt pas ik het na week 3 of 4 aan in mijn beginstats zodat ze overeenkomen met mn behaalde lifts. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en toen heb ik toch zeer veel progressie gemaakt met bill starr.

Nuja ik ga er wel alles aan doen om zoveel mogelijk te halen volgens het vooropgestelde schema, to be continued on Monday!
 
good luck dan maandag!

OWN THAT BENCH GRRRRR
 
lkkre training:D
 
Bill starr - week 3 - training 1

Full squats:
5x5x105 ough zwaar:rolleyes:

Bench press:
5x60
5x70
3x80
2x2x90
1x90

Moest 5x90 benchen maar wist dat het er niet inzat. Dan maar zó mijn 5 reps gehaald. Kon duidelijk zien dat als ik na 2 seconden sticky point toch nog vooruitging, het gewicht als een speer omhoog schoot.

Rows:
5x60
5x70
5x80
5x90 PR Moest maar 87 doen.

Hyperextensions:
8x
8x+10
8x+20
8x+40
8x+45 PR

Comments:
Jammer van de bench. Ik frustreer me enorm dat ik zo traag vooruitga tegenwoordig, maar ik kom er wel.. Vandaag >5500 kcal.
 
Laatst bewerkt:
Goede training, maar ik zou toch je gewicht voor het benchen aanpassen. Zo ga je veel te snel stallen. Beter lager beginnen en geleidelijk opwerken..
 
Je gaat wel vooruit, al voelen de gewichten zwaar, en daar gaat het om! :thumbs:
 
Heb je 8RM's en 1RM's ingevuld op sommige oefeningen anders kan ik me niet voorstellen dat je nu al 5RM PR's haalt..
 
Goede training, maar ik zou toch je gewicht voor het benchen aanpassen. Zo ga je veel te snel stallen. Beter lager beginnen en geleidelijk opwerken..

Ga ik idd doen, thx.

Je gaat wel vooruit, al voelen de gewichten zwaar, en daar gaat het om! :thumbs:

Mjah veel te traag naar mijn zin! Maar thx.

Pr's in week 2?

Edit: week 3.

Dit is die advanced dinges zeker?

Goede rows:thumbs:

Dát vind ik ook. En ze waren ongelofelijk strict :D
 
Heb je 8RM's en 1RM's ingevuld op sommige oefeningen anders kan ik me niet voorstellen dat je nu al 5RM PR's haalt..

5x90 row nog nooit gedaan, dus dat is voor mij een PR. Hypers ook maar die moet je niet invullen in excel :).
 
Hoe "strikt" voer je de rows uit?
 
gaat toch wel lekker daar man!!:)
ga zo door:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven