AndroidHealthClinic

Sebo K - kracht log

Bezoekers in dit topic

gaat goed man!

maaruuuuhhhhh:
Fullsquat:
2x20x50kg
2x15x70kg
8x100kg (kon niet verder door een te erge pomp in onderrug en quads )

niet meer kunnen squatten door pomp in benen en rug? waarom doe je dan ook 20x50 en 15x70? gewoon lager in hh zodat je volgende keer wel je squats kunt afmaken! :)
 
Dikke deadlift!

Thanx Gillian!

goeie deads gekk!!:D
ga zo door:D:D

We gaan zeker door Niels :D.

- Goeie deadlift! Op naar de 200kg, 1x per maand toppen met 10kg erbij, dan kom je precies uit:P Misschien is het ook wel een idee om in je andere trainingen veel triples te gaan doen met 90%1RM.

- Goeie boerloop, op naar de >40m x 90kg :thumbs:

Zo wil ik het ook gaan doen dus de 200kg eind van december ;). Thanx verder!

gaat goed man!

maaruuuuhhhhh:


niet meer kunnen squatten door pomp in benen en rug? waarom doe je dan ook 20x50 en 15x70? gewoon lager in hh zodat je volgende keer wel je squats kunt afmaken! :)

Gaat zeker lekker :D. Die squats met hoge herhalingen waren in de sportschool en daar is helaas geen squat of powerrack. Ik moet de bar uit een schouderdruk rek ( ik hoop dat je dit snapt:p) halen wat verdomd onhandig is en gevaarlijk, tot 100kg gaat het nog wel. Maar ik heb het geluk dat ik ongeveer 1x per week bij een maat van me kan trainen waar ik dus zware squats en onderdelen kan doen, dit waardeer ik ook zeer!
Enne andere sportscholen hier in de buurt (voor zover die er zijn) hebben ook geen powerrack :(.
 
dat is balen ja, misschien een powerrack kopen voor thuis? ;)
 
dat is balen ja, misschien een powerrack kopen voor thuis? ;)

Haha ja dat zou ik wel willen maar daar heb ik écht geen ruimte voor hier :p.

Training van vandaag:

CG benchpress:
8xbar
2x5x50kg
5x70kg
5x90kg, nog wat te zwaar om volume mee te maken.
5x5x80kg (pr)

Latpulldown:
4x6 reps

Side raises:
3x6 reps

Yates row, licht:
4x12x70kg
 
gefeli met je PR kerel!!!:D
 
Thanx Niels!

Zojuist is begonnen met het buigen van spijkers:

5.0x125mm en 5.5x140mm, ging aardig makkelijk.

Pic: (een beetje onduidelijk maar ze zijn iig onder de 5cm :D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Straks gaat heel DBB spijkers buigen dankzij luuc :p
 
Straks gaat heel DBB spijkers buigen dankzij luuc :p

Haha idd ik had er een paar weken geleden wat over zitten lezen en toen zag ik luuc z'n log gister en toen dacht ik van: toch maar is proberen :D.
 
ik denk dak ook es ga proberen spijkers buigen:D.. maar dan zonder handschoentjes:P:P
 
Haha dat zal nog vies tegen vallen, ik probeerde het ook ff :p.

White Scorpion, van dit board, heeft eens een 6*180 spijker (volgens mij) met z'n blote handen gebogen, hij is wat bending betreft erg hoog aan de (internationale) top, hij heeft mee gedaan aan de internationale bending wedstrijd in Engeland:
YouTube - UK Champion of Steel 2007 part 1
Zie ook de andere 15 delen, daar is hij wel te zien. (M. Vogels)
Hij is hier 2e geworden.
 
Thanx voor de filmpjes luuc!

Vanmiddag:

Military Press, 1e rep uit hangclean:
8xbar
8x40kg
5x40kg
5x5x55kg (pr)

Stiffed leg deadlift:
8x50kg
5x70kg
5x100kg
3x5x120kg (pr)
2x3x140kg (pr)
5x100kg

Calf raises: 4x8 reps

Fullsquat:
35x60kg-1min rust-20x60kg-1 min rust-20x60kg = 75x60kg (pr)

- rede voor zulk squat gedrag staat bovenaan deze pagina :p.

Leg press: 3x6 reps
 
Net nog wat spijkers gebogen:

2 x 5.0x125mm
1 x 5.5x140mm
 
Nice dude! Sterke deads. Ik zie alleen het nut van die squats niet in. Als je dan een 20 repper wilt doen, neem dan je 10RM en doe 1 set balls to the wall van 20 reps.
 
Nice dude! Sterke deads. Ik zie alleen het nut van die squats niet in. Als je dan een 20 repper wilt doen, neem dan je 10RM en doe 1 set balls to the wall van 20 reps.

Thx. Ja ik zou het wel op die manier willen doen maar daar heb ik in de gym geen goede uitrusting voor:(, lees post 122 maar :p.
 
Tot 100 kilo gaat het nog wel staat er. Dan doe je toch 20x100?
 
Tot 100 kilo gaat het nog wel staat er. Dan doe je toch 20x100?

Daar heb je gelijk in alleen nu had ik geen spotter en zonder spotter krijg je de bar er niet uit met 100kg. Maar ik beloof: volgende week doe ik 20x100 voor sets ;).
 
Ah ok. Het is een beste prestatie daar niet van:p
 
Net nog wat spijkers gebogen:

2 x 5.0x125mm
1 x 5.5x140mm

Op Gripboard is er een bendig sectie, met veel info, regels en filmpjes, heel handig.
Je hebt mooie lappen als padding? Want daar kan je veel extra kracht uithalen.
Goed bezig, ben benieuwd hoe je het doet met 6 mm spijkers! :thumbup:!
(:P Ik moet wat meer mensen into het benden krijgen, dan kunnen we volgend jaar een Nederlands kampioenschap houden! :D)

Training was ook netjes! Mooie pr's!
 
Back
Naar boven