AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sorry geen idee:(

Weet iemand misschien hoe zo'n nieuw nummer heet(staat volgens mij in de top 40), het is een soort trance/club remix van volgens mij een oud rock liedje,erg amusant;)
 
Er is een liedje dat vaak gebruikt word bij filmpjes van bodybuilders en bij bb wedstrijden. Het liedje geeft echt een gevoel van wow die gast moet wel heel groot zijn.. Iemand een idee welke ik bedoel:P?
 
Er is een liedje dat vaak gebruikt word bij filmpjes van bodybuilders en bij bb wedstrijden. Het liedje geeft echt een gevoel van wow die gast moet wel heel groot zijn.. Iemand een idee welke ik bedoel:P?
wat voor een soort muziek is het? klassiek of rock of....?
 
Klassiek achtig..
 
Laatst bewerkt:
is dat niet Poltergeist?

Van wie zou die plaat dan moeten zijn? Heb je daar een idee van, heb 'm alleen gevonden van een of andere hiphop-groep en van Rotterdam Terror.
 
Van wie zou die plaat dan moeten zijn? Heb je daar een idee van, heb 'm alleen gevonden van een of andere hiphop-groep en van Rotterdam Terror.


Euhm de tekst van het liedje: Not this record, komt van DJ ruthless & vorwerk - Not this record ^^

maar aangezien het een mix is, is het moeilijk om het eerste liedje te achter halen :(

Ik zoek een recent hitparade liedje, het gaat ongeveer "now I know, how I feel without you now". Gezongen door een zachte vrouwenstem en op een redelijk traag tempo.
Tekst klopt blijkbaar niet want google levert niks op terwijl het toch een bekend liedje is.

Sugarbabes - about you now
 
Laatst bewerkt:
Euhm de tekst van het liedje: Not this record, komt van DJ ruthless & vorwerk - Not this record ^^

maar aangezien het een mix is, is het moeilijk om het eerste liedje te achter halen :(


Nou de sample van Not this record is wel al een beetje ouder hoor. Volgens mij bestond heel DJ ruthless & vorwerk toen nog niet eens. Die sample wordt al sinds denk ongeveer 1993 gebruikt of zo. maar ik zal eens in m'n cd's duiken want ik moet ergrens dat nummer hebben.
 
Euhm de tekst van het liedje: Not this record, komt van DJ ruthless & vorwerk - Not this record ^^

maar aangezien het een mix is, is het moeilijk om het eerste liedje te achter halen :(


Nou de sample van Not this record is wel al een beetje ouder hoor. Volgens mij bestond heel DJ ruthless & vorwerk toen nog niet eens. Die sample wordt al sinds denk ongeveer 1993 gebruikt of zo. maar ik zal eens in m'n cd's duiken want ik moet ergrens dat nummer hebben.

Als je dat nou zou willen doen, dan zou ik heel blij zijn en je karma verschuldigd :). Vind dat weleens klote met house dat je zoveel mixen op 1 plaat kunt hebben. Ik heb nog zo'n plaat die is van Astrotrax, The Energy. Er is een versie die ik helemaal top vind maar nog niet ben tegengekomen.
 
Euhm de tekst van het liedje: Not this record, komt van DJ ruthless & vorwerk - Not this record ^^

maar aangezien het een mix is, is het moeilijk om het eerste liedje te achter halen :(


Nou de sample van Not this record is wel al een beetje ouder hoor. Volgens mij bestond heel DJ ruthless & vorwerk toen nog niet eens. Die sample wordt al sinds denk ongeveer 1993 gebruikt of zo. maar ik zal eens in m'n cd's duiken want ik moet ergrens dat nummer hebben.

oh oke..dat wist ik niet..^^ ik herkende het alleen van dat liedje :)
 
Als je dat nou zou willen doen, dan zou ik heel blij zijn en je karma verschuldigd :). Vind dat weleens klote met house dat je zoveel mixen op 1 plaat kunt hebben. Ik heb nog zo'n plaat die is van Astrotrax, The Energy. Er is een versie die ik helemaal top vind maar nog niet ben tegengekomen.

Ik heb hem voor je gevonden als je de link download dan heb je hem.
het is nummer B van VIPCLASSICS-1029. uit 2005 dus niet het orgineel maar wel de gene van het filmpje.
veel plezier ermee.:D


RapidShare: 1-Click Webhosting
 
Ik zoek de titel van een liedje met als tekst erin: "I'm gonna diss you right now" (of iets wat erop lijkt) en daarna komt er een brute beat.
karma voor wie me kan helpen :P

ik weet welke dat is teminste het origineel. 100% of dising you van Armando uit 1992. maar ik denk dat jij een van de rimexes bedoelt. het origineel staat op The ultimate oldschool top 100 cd 3 nummer 6. ik zal ff kijken of ik hem kan uploaden en dan zal ik de link hier ook wel ff neer zetten.


als je deze links download dan heb je in ieder geval het origineel.
en nog 99 andere old school nummers.

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
 
Laatst bewerkt:
ik heb er ook eentje:
ik zoek een liedje van tupac, waarin een groot deel van de melodie door een piano wordt gespeeld, de tonen lijken zlefs wat misvorm te klinken. Ik weet wel dat er nog wat tupac liedjes begeleid werden met piano, maar toch.
het is niet ghetto gospel of changes

karma voor wie vinden
ik herinner mij vaag wat van de tekst, en ik geloof dat er iets voorkwam in de aard van"ride with me"
 
Te Quiero Puta, deze zin komt er in voor....(lekker vaag)

Het is een underground trance/techno/dance achtig nummer werd eigenlijk alleen in clubs gedraaid rond (lach niet) 1996,1997

Karma voor het wonder dat dit nummer kent en heeft :D

ik heb net een link voor iemand anders neer gezet met allemaal old school nummers mischien dat hij daar tussen zit moet je ff kijken. het is die link van de ultimate old school top 100.
 
liedje dat gemaakt is in de tijd van de tsunami. het is een kleine mix van een aantal liedjes waaronder het is stil aan de overkant, ik heb een knalrooie gummieboot, windsurfing windsurfing ... ik heb het normaal op mijn computer maar kan het totaal niet meer vinden.
 
ik zoek een nummer, weet niet echt welk genre aangezien ik alleen maar vaag wat lyrics herinner maar het is te zoeken in house/trance/electro achtig genre. Heb alleen nog het ritme van 3 zinnetjes in mijn hoofd en ik weet zelfs niet of die lyrics kloppen maar volgens mij was het iets van "your devotion, deep inside of me, it's like en ocean" ... ??
iemand enig idee?
 
Miss. Melt to the Ocean van Cosmic Gate?
 
Back
Naar boven