AndroidHealthClinic

mooie meid gezocht uit de sbs6 programma "tuinruimers" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ow ik vind het niet erg hor
meestal kan ik meestal goed opschieten met ouders :thumbup:
vind ik ook wel belangrijk trouwens, kun je beetje zien, hoe hun dochter in elkaar zit :)
maar ik wil jouw er niet bij hebben :D

wat een vijandigheid... :roflol:

ok.. praat ik wel met vaders en moeders en dan mag jij de hele avond met haar praten.. deal..?
 
ik zie dat je al met 2 mensen wil daten, mischien een derde? :roflol: die hardcorebuilder is niks voor jou

Hoe weet jij nou dat hij niks voor mij is... Ik heb nu al leukere gesprekken met hem, dan ik met andere gasten heb gehad online! Hij begint tenminste niet meteen over foto´s, uiterlijk, uitgaan, etc.

En bytheway: Ik ga niet uit met die 2 mensen, die ene wil de tuin zien en een bak koffie doen en hij wil iemand mee hebben...
 
:roflol:
wat bemoei jij er eigelijks mee? :D

nou wie er ook achter het account zit is blijkaar zeker van zichzelf.. dat wil ik dan wel meemaken.

gewoon woord bij daad zetten man :D ergste wat er kan gebeuren is dat het een DBB-er is die je filmt vanuit de bosjes om te zien of je echt wel komt opdagen.. who cares.
 
Hoe weet jij nou dat hij niks voor mij is... Ik heb nu al leukere gesprekken met hem, dan ik met andere gasten heb gehad online! Hij begint tenminste niet meteen over foto´s, uiterlijk, uitgaan, etc.

En bytheway: Ik ga niet uit met die 2 mensen, die ene wil de tuin zien en een bak koffie doen en hij wil iemand mee hebben...

je moet niet alles geloven wat sinlath zegt hor :D
hij komt echt niet voor de tuin en de koffie :roflol:
 
Hoe weet jij nou dat hij niks voor mij is... Ik heb nu al leukere gesprekken met hem, dan ik met andere gasten heb gehad online! Hij begint tenminste niet meteen over foto´s, uiterlijk, uitgaan, etc.

En bytheway: Ik ga niet uit met die 2 mensen, die ene wil de tuin zien en een bak koffie doen en hij wil iemand mee hebben...

hehe.. eindelijk iemand die het verschil ziet.

dat van die koffie staat nogsteeds, ik wacht op verificatie :roflol:
 
we hoeven toch niet met z'n tweeen te zijn?

Ik zou echt in mijn broek pissen van het lachen als we daar met z'n 4-en die tuin aan het bekijken zijn. (of je nou een kloon bent of niet.. dat is gewoon grappig)

Pm je hyves adres dan maar als verificatie ;)

bij het sportcentrum.. prima. hoever is dat van de marathon af ?

Nog geen 5 minuten met de auto...

Als ik een kloon ben, kan ik je de achtertuin niet laten zien of wel soms :p


je moet niet alles geloven wat sinlath zegt hor :D
hij komt echt niet voor de tuin en de koffie :roflol:

Dat snap ik ook wel ;) Maar ik wil gewoon bewijzen dat ik geen kloon ben! Dat kun jij toch ook wel begrijpen ;) En als jij meekomt, is het helemaal niet eng!
 
Nog geen 5 minuten met de auto...

Als ik een kloon ben, kan ik je de achtertuin niet laten zien of wel soms :p




Dat snap ik ook wel ;) Maar ik wil gewoon bewijzen dat ik geen kloon ben! Dat kun jij toch ook wel begrijpen ;) En als jij meekomt, is het helemaal niet eng!

en ik maar denken dat je het snapte..

Ik probeer hcbuilder al over te halen maar hij ziet me als concurrentie :roflol:
maar je gaat niet mee vanavond ? .. verdorie.. als peoples die telefoon nou eens een keertje opneemt.. en ik maar wachten op die gast
 
Dat snap ik ook wel ;) Maar ik wil gewoon bewijzen dat ik geen kloon ben! Dat kun jij toch ook wel begrijpen ;) En als jij meekomt, is het helemaal niet eng!

ow ik wil best wel eens een keertje komen hor
maar niet vandaag, ik woon niet zo dichtbij weetje ;)
 
en ik maar denken dat je het snapte..

Ik probeer hcbuilder al over te halen maar hij ziet me als concurrentie :roflol:
maar je gaat niet mee vanavond ? .. verdorie.. als peoples die telefoon nou eens een keertje opneemt.. en ik maar wachten op die gast

Hoe kan hij jou nou als concurrentie zien, ik praat met hem via Hyves, heb foto´s van hem gezien en hij heeft moeite gedaan om mij te zoeken... Moet ik nog meer redenen op noemen om duidelijk te maken dat hij een streepje voor heeft op jou (en vooral op de andere gasten hierzo)!

Aha, jullie kennen elkaar persoonlijk (tel.nr. enzo)

Nee vanavond ga ik niet mee, ik blijf lekker achter mijn PCtje en ga vroeg naar bed, morgen een vroeg begin...
 
Hoe kan hij jou nou als concurrentie zien, ik praat met hem via Hyves, heb foto´s van hem gezien en hij heeft moeite gedaan om mij te zoeken... Moet ik nog meer redenen op noemen om duidelijk te maken dat hij een streepje voor heeft op jou (en vooral op de andere gasten hierzo)!

Aha, jullie kennen elkaar persoonlijk (tel.nr. enzo)

Nee vanavond ga ik niet mee, ik blijf lekker achter mijn PCtje en ga vroeg naar bed, morgen een vroeg begin...


yess yess yess :banana: :D
 
Hoe kan hij jou nou als concurrentie zien, ik praat met hem via Hyves, heb foto´s van hem gezien en hij heeft moeite gedaan om mij te zoeken... Moet ik nog meer redenen op noemen om duidelijk te maken dat hij een streepje voor heeft op jou (en vooral op de andere gasten hierzo)!

Aha, jullie kennen elkaar persoonlijk (tel.nr. enzo)

Nee vanavond ga ik niet mee, ik blijf lekker achter mijn PCtje en ga vroeg naar bed, morgen een vroeg begin...

werk ?
 
Back
Naar boven