XXL Nutrition

mooie meid gezocht uit de sbs6 programma "tuinruimers"

Bezoekers in dit topic

Pardon! Mokkel? Bedankt voor het compliment, ik geloof niet dat jij mijn HYVES te zien gaat krijgen...

Naast die karma-knop zit ook een rapporteer-knop.....

ZOals nog anderen denk ik ook niet dat hij je hyves wil zien :D
 
Tumtummm:disco:, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends
karma knop vind u links onderaan

man, man oh man, als zij dit is, kan ik net zo goed met mijn broertje cactussen gaan eten..
 
en u gaat die gebruiken voor ? hyves is een openbaar medium volgens mij ??? en u had hem eerst zelf gepost op deze site dus word het wel heel idioot om te gaan rapporteren wat de snelle leden ook al hadden kunne zien.
 
en u gaat die gebruiken voor ? hyves is een openbaar medium volgens mij ???

Maar het is niet beleeft om ongevraagd een link van iemand site ergens neer te zetten, terwijl je hebt gezien dat die persoon de link zelf eerder verwijderd heeft...


En nee, ik ga die niet gebruiken om zo iets kinderachtigs...;)
 
nou mensen, ik ga er weer vandoor
heb het wel weer gehad met jullie.

truste :wave:
 
Maar het is niet beleeft om ongevraagd een link van iemand site ergens neer te zetten, terwijl je hebt gezien dat die persoon de link zelf eerder verwijderd heeft...


En nee, ik ga die niet gebruiken om zo iets kinderachtigs...;)

je kan op hyves ook je profiel verbergen, is dat ook opgelost ;)
 
Ow u heeft dus liever uw inbox vol met spam voor de hyves die u zonet enkel toegankelijk heeft gemaakt voor leden ;).
Is wel een tamelijk bewijs dat zij het ook is volgens mij .
 
en u gaat die gebruiken voor ? hyves is een openbaar medium volgens mij ??? en u had hem eerst zelf gepost op deze site dus word het wel heel idioot om te gaan rapporteren wat de snelle leden ook al hadden kunne zien.

Precies.. eerder op de avond kon ik het hele fotoalbum nog door.. Nu is het "Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen." :rolleyes:

Couldn't care less :D

Momenteel bekijken: 9 (8 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
billiejoe, dannymarx, Guillermo, jeffreyl, Mikeh18, Silver, Sinlath, Svensson :)
 
@Mikeh18: Al maar goed dat niet iedereen op dezelfde types valt he. Anders zou er geen breezer..... meer overschieten voor jou :D.
Er lopen toch wel veel veel lelijkere dames of dingen rond op deze wereld hoor.
 
goh, dan word er eens naar je gekeken, blokkeer je dat ook weer..
ben jij erg onzeker? misschien is fitness iets voor jou?
 
hardcorebuilder heeft het percies al ver geschopt en is wat ik kunne opmaken heb nu hij ze gevonden heeft zeer snel jaloers en beschermend :D.
 
Het is dus geen kloontje. Zijn er meer mensen die op hun eigen naam Googlen? ???
 
Back
Naar boven