Fitness Seller

Weiland Games (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Meetlint

Heb wel stukkie ketting gekocht en een meetlint van 50 meter. En nee ik denk dat niet te kunnen halen maar 20 leek me wat te kort.

Dat zijn de kosten niet; €6,99 bij de Lidl voor een 50 meter meetlint met snel opwindsysteem.
 
Dat zijn de kosten niet; €6,99 bij de Lidl voor een 50 meter meetlint met snel opwindsysteem.

Zo jammer dat ik er 38 euro voor betaald heb bij de praxis.
 
Gratis

Die van de Lidl met snel opwindsysteem stel ik natuurlijk gratis beschikbaar voor degene dit het echt nodig hebben! :D
 
Jennen

Die van de Lidl met snel opwindsysteem stel ik natuurlijk gratis beschikbaar voor degene dit het echt nodig hebben! :D

Dit is natuurlijk niet alleen om Grunn te jennen maar ook om de HG te stimuleren! ;)
 
Huh....voor zover ik weet ligt Hoofddorp nog steeds in de buurt van Amsterdam hoor ???

i know maar over dat olé olé mag ook over eindhoven gezegd worden, amsterdam is geen leuke stad, vind ik dan.
 
i know maar over dat olé olé mag ook over eindhoven gezegd worden, amsterdam is geen leuke stad, vind ik dan.
:roflol:Ik weet niet waar jij bent geweest in A'dam, maar het is zeker wel een relaxte stad.
 
:roflol:Ik weet niet waar jij bent geweest in A'dam, maar het is zeker wel een relaxte stad.



ligt er maar net aan waar je komt!

( als je bijvoorbeeld genaaid bent achter Centraal Station, kan ik me indenken dat je het geen leuke stad vind!!)
:eek::eek::D

J/K
:p
 
Die van de Lidl met snel opwindsysteem stel ik natuurlijk gratis beschikbaar voor degene dit het echt nodig hebben! :D

Dat vind ik aardig, ik zal je me gegevens ff pm-en.
 
ik heb nog iets moois overgehouden aan de weilandgames... flitsboete van 66euro :roflol:
 
de poedelprijs :D
 
ik heb nog iets moois overgehouden aan de weilandgames... flitsboete van 66euro :roflol:

heb je toch nog iets gewonnen :D!


(ik denk dat own dan ook wel een bon zal hebben!)
 
Ben je geflitst in belgie of in nederland?
 
Back
Naar boven