MuscleMeat

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

gaat goed kerel!!:D
 
Zit nu met de Fury op 20+, maar 25+ is zeker goed haalbaar, want gevoelsmatig zit 210kg er ook nog in.
Er is dus met een Rage X nog zeker meer uit te halen, want dat shirt geeft meer spanning, maar heeft wel een smallere groove, de fury is een vrij gemakkelijk shirt om in te drukken.

Overigens is de Katana wel reeds IPF aproved, op de site van Titan is het certificaat te zien (waar ook te zien is dat fabrikanten van gear dikke licentierechten moeten betalen om hun materiaal toegelaten te krijgen en te houden bij de bond)

Vind touchen in een RAGE X wel moeilijk maar as je het 1x door hebt dan drukt ie wel super..
ga miss/hopelijk binnenkort in een katana drukken..moet weer iets makkelijker gaan dan....
succes met je onderdelen morgen......
 
Vanmorgen dus onderdelen getraind.
Om 10 uur paraat bij Maurice.

Eerst truckpull gedaan, trekker met laadkraan, gewicht 7-8 ton.
1 pull gedaan (ongeveer 40m) waarbij onderweg een keer stoppen en opnieuw aantrekken.
Superzwaar die 2e keer.
Met aantrekken moet ik nog een beetje aan mijn positie werken, de pull in zijn algemeen gaat wel steeds beter. (had alleen de verkeerde schoenen aan, maar een voet achter mijn voet met aanzetten helpt wel)

2e wheelflip:
Een werkelijk superhuge bandje stond te wachten, 160cm diameter, 60cm breed en 420kg zwaar.
Na 1 mislukte attempt (band gleed uit mijn handen) 1 keer geflipt.
Telkens na een korte rust kreeg ik hem nog 3 keer geflipt, maar 2 maal achtereen lukte niet, dan had ik niet genoeg kracht in de benen (is een deadlift van 210 kg met de tenen tegen de stang!)
Nog 2 attempts mislukten door de grip (profiel is helemaal weggesleten).

Raymond Merxcs die 3 maanden niks had gedaan flipte het bandje zo even 5X!!!!!

Timberwalk:
2x120kg koffertjes.
25m ging easy, lekkere grip, daarna nog 15m terug om ze weer op te bergen.
Volgende keer heen en terug 50m!

Yoke:
Yoke van 340kg.
Een heel gewicht om het voor de eerste keer te proberen, maar hij kan niet lichter gemaakt worden.
Eerst een aantal attempts om hem gewoon uit te tillen en ermee te staan.
Lag echt te k*tten met de balans en werd telkens na een paar stappen omgetrokken door dat ding.
Na een aantal aanwijzingen en een paar minuten rust nog eens proberen.
Nu uittillen met smalle stance en blijven staan tot de blokken stilhangen, en dan langzaam beginnen te lopen.
Met een begeider die met een hand het slingeren een beetje onder controle hield lukte het om 7m aan een stuk te lopen.
De yoke is beslist een moeilijk iets om te leren, en 340kg is een trapeziusmoller eerste klas, ik heb best redelijk last van de aanhechtingen aan de wervelkolom :D

Dit was het, tot de volgende keer maar weer.
 
Mooie training Tom. Een band van 420kg is niet mis!
 
flink zware onderdelen zo te zien! Goed werk geleverd!
 
goede training big boy!!!:D
 
flink zware onderdelen zo te zien! Goed werk geleverd!

Idd!
Die yoke is een killer als je het daarmee moet leren.
Kennelijk heeft het ding op een wervel gelegen en heb ik er flink mee staan stampen om hem onder controle te krijgen (hij was ook een keer eraf gegleden omdat ik mijn capuchon vergeten was weg te doen), want de pijn in mijn nek is echt heftig, ik kan mijn armen niet echt meer boven mijn schouders uittillen nu.
Het lijkt erop dat ik die wervel gekneusd heb (niet gek als er 340kg op dat ene puntje ligt :D)
Ben benieuwd hoe het morgen voelt (maar eigenlijk ook niet)

Ook de beentjes voelen wasted, maar dan op een goede manier.
 
hopelijk heb je geen langdurige blessure opgelopen met de yoke!Beterschap in iedergeval!
 
Het lijkt erop dat ik die wervel gekneusd heb (niet gek als er 340kg op dat ene puntje ligt :D)

AUW:eek: zeer pijnlijk, kun je nog wel even mee zoet zijn !(ervaring) gelukkig kun je nog altijd FRONTsquatten ;)

Hoop dat het meevalt :)
 
De pijn in de traps is in elk geval minder, voelt nu als een normale (maar wel stevige) spierpijn.
Het uitsteeksel van de wervel is wel nog pijnlijk.
Maar de barbells welke ik normaal op mijn schouders neem (tot zo'n 200kg) bereiken mijn wervelkolom nooit, die zijn niet in staat om helemaal door mijn traps te drukken.

Vandaag ga ik niet trainen, vanwege die wervel en gewoon goed spierpijn van gisteren (ook in mijn biceps!, en dat is redelijk uniek :D)
Maar volgende week kan ik wel weer gewoon lekker backsquatten.
 
Goeie strongman training !, jammer van je wervelgedoe
 
Die pijn in je biceps zal waarschijnlijk door de tire flips komen! ;)

Ik hoop dat je niks aan je wervel hebt. Zal wel niet. Gaat wel over!
 
Gewoon een beetje eelt kweken op je wervel Tom :D (Het is niet te hopen dat het iets ernstigs is).
 
De pijn in de traps is in elk geval minder, voelt nu als een normale (maar wel stevige) spierpijn.
Het uitsteeksel van de wervel is wel nog pijnlijk.
Maar de barbells welke ik normaal op mijn schouders neem (tot zo'n 200kg) bereiken mijn wervelkolom nooit, die zijn niet in staat om helemaal door mijn traps te drukken.

Vandaag ga ik niet trainen, vanwege die wervel en gewoon goed spierpijn van gisteren (ook in mijn biceps!, en dat is redelijk uniek :D)
Maar volgende week kan ik wel weer gewoon lekker backsquatten.



340 kilo is ook wel een stuk meer dan je reguliere 200 die je normaal in je nek legt!

;)

suc6 verder!
 
Die pijn in je biceps zal waarschijnlijk door de tire flips komen! ;)

Ik hoop dat je niks aan je wervel hebt. Zal wel niet. Gaat wel over!

Viking1012 zei:
Gewoon een beetje eelt kweken op je wervel Tom (Het is niet te hopen dat het iets ernstigs is).

Dat valt wel mee met die wervel, het uitsteeksel is gewoon wat gevoelig en de spierpijn in de traps is nog altijd intens.
Tilde vandaag 120kg en hoorde daarbij wel knak net onder de nek, mischien zat het wel een beetje scheef en schoot het nu weer recht.
Gewoon grotere traps nog lijkt me een beter idee Viking, dan zakt de yoke er niet meer zover in dat de wervel geraakt wordt :D

En die spierpijn in de biceps is werkelijk van eenzaam niveau Ruben, die band is denk ik de sleutel tot huge biceps voor mij, want op de sportschool lukt het me gewoon niet om ze zo intens te martelen :D

Vandaag houd ik nog even rust, morgen is het de bedoeling te gaan pieken op bench, en die vorm dan vast te houden tot over 2 weken de wedstrijd is (ik hoop niet dat ik net te vroeg piek, een week later was me beter geweest)
 
[Link niet meer beschikbaar]


niks voor jou, Tom?

samen met een groep sterke mannen een korte vakantie op Curacao?:D

of zal het lastig worden met je werk...........
:o
 
Back
Naar boven