XXL Nutrition

||Jonko's Log|| (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tja wat had ik je gezegd jonko niet met links trekken........

maar zonder gekheid gaat dus weer lekker met je verdomme het is dus echt van het een in het andere he ;en hoe moet dat nou met de planning voor het volgende jaar met je wedstrijdje de tijd word steeds korter he...jaartje opschuiven dan maar ....dan heeft Ries een jaar langer om te cutten:D

pffff, wedstrijd komt er echt niet van....

net als ik denk weer te kunnen beginnen met sporten. tis ****ed up
 
Altijd wat met jou he,spam-mastertje,mss eens wat minder tijd nemen om gespierde mannen in hun gezicht te spuiten.:rolleyes:


OT:Sterkte ermee roy.:aai:
 
thx allen! :)

ben benieuwd naar de scan/foto's....

@OS: hahaha :p heb nu wel tijd om aan die ava's te werken ;)
 
Ik vind die gay-regenboog in je huidige avatar al zeer geslaagd, ben net als Own ook benieuwd naar de nieuwe!

Creativiteit ten voeten uit!
 
jonkooooo :(:( wat doe je jezelf toch weer aan? :nope:
beterschap mopske :kiss:

ps; niet mijn foto's shoppen :cool:
 
Hij heeft tijd over, dus zit de hele dag achter de pc:)
 
Hij heeft tijd over, dus zit de hele dag achter de pc:)

ik werk nog steeds halve dagen :P maar de rest ben ik aan et slapen of achter de pc inderdaad :P

@loca: don't worry :kiss: geen haar van jouw plaatjes zal gekrenkt worden ^^
 
pagina of 5 terug :o


Heb net weer ff getraint tussen et werk door. kwartiertje crosstrainer, eerste keer cardio in 2 maanden dus :D gemiddeld 10 km/u laag niveau. Ging redelijk easy, voelde het wel...mja :p
Gister lukte bankdrukken niet, nu had ik bijna geen last bij stang alleen, ga nog niet zwaarder, volgende week es proberen.

Straks tussen et werk ff stoombad+saunatje pakken :cool: eerste keer in 2 jaar dat ik beetje verkouden ben :p



als je last hebt van je hand, kun je toch ook niet typen???

ga anders maar squatten.......
;)
 
als je last hebt van je hand, kun je toch ook niet typen???

ga anders maar squatten.......
;)

vraag me af hoevaak er al staat dat mn knie ook nog steeds niet werkt zoals ie hoort te werken :rolleyes:
 
vandaag voor de eerste keer weer getraint, het mocht weer van de dokter. niet echt last gehad van iets, BW squats voelde ik naderhand wel een uurtje lang aan mn knie, maar voelt nu al weer goed. Benieuwd hoe alles morgen voelt.... Alles lekker licht gedaan dus, zwaarste nog was een dubbel dumbbell stifflegged sumo deadlift met 20 kg per hand ^^ light weight babehhhhh!
 
Gewoon ff wennen weer bro,komt helemaal goed man.:thumbup:

Nice 2 have you back.:cool:
 
vandaag voor de eerste keer weer getraint, het mocht weer van de dokter. niet echt last gehad van iets, BW squats voelde ik naderhand wel een uurtje lang aan mn knie, maar voelt nu al weer goed. Benieuwd hoe alles morgen voelt.... Alles lekker licht gedaan dus, zwaarste nog was een dubbel dumbbell stifflegged sumo deadlift met 20 kg per hand ^^ light weight babehhhhh!
Succes met je "comeback"! :cool:
 
vandaag voor de eerste keer weer getraint, het mocht weer van de dokter. niet echt last gehad van iets, BW squats voelde ik naderhand wel een uurtje lang aan mn knie, maar voelt nu al weer goed. Benieuwd hoe alles morgen voelt.... Alles lekker licht gedaan dus, zwaarste nog was een dubbel dumbbell stifflegged sumo deadlift met 20 kg per hand ^^ light weight babehhhhh!



hopi bon, amigu........HOPI bon!!
:thumbs:
( vertaling: erg goed vriend.......ERG goed!)
 
****ed up met al die blessures man, i feel for you.

beterschap
 
Back
Naar boven