XXL Nutrition

Nieuwe monogamie laat overspel toe

Bezoekers in dit topic

Einde der tijden komt dichterbij, er zijn steeds meer tekenen

Terug naar sodom en gomorra, maar dan over de hele wereld. Als jullie dit normaal vinden.... tja. Het huwelijk is voor het leven. Ik vind het gewoon absurd dat je je vrouw zou bedriegen MEt goedkeuring van haar of andersom, slaat nergens op

gelukkig is het geloof nog een houvast, om niet te vervallen in zonden!!


gelukkig zijn er nog mensen die weten wat normen & waarden inhouden!

:cool:
 
Zoals blackadder al zei, als het binnen een relatie perfect mogelijk is, waarom zouden ze houden aan een zeer oude traditie ?
 
Zoals blackadder al zei, als het binnen een relatie perfect mogelijk is, waarom zouden ze houden aan een zeer oude traditie ?



misschien omdat een man maar 1 leuter heeft en dat daar de bedoeling van is, om daar 1 vrouw mee te bevredigen?
:D
 

gelukkig is het geloof nog een houvast, om niet te vervallen in zonden!!


gelukkig zijn er nog mensen die weten wat normen & waarden inhouden!

:cool:

:roflol: Was jij niet die dikke antiliaan die vreemdging?
 
inderdaad, ik ben het ook met ironmind en rodge eens.
ik durf nog wel een stap verder te gaan.
waarom een andere vrouw ook niet met de zelfde liefde nken
ze is ook een mens met gevoelens
waarom moet je haar alleen maar als lustobject zien
Liefde ken je tot iedereen richten dat is niet egoistisch
zo zou iedereen in deze wereld moeten zijn.
ikzelf heb dan ook wel zo een soort relatie met mijn vriendin

Wow, jij gaat idd een stap verder, ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Stel je voor dat je heel erg veel om iemand gaat geven, de kans is aanwezig dat je van hem/haar gaat houden, dat zou ik nl wel als bedrog richting mn vrouwtjuh zien..
Het risico-factor op een breuk in de relatie, kan imo toenemen als je open staat voor de liefde richting een ander.
Kijk, ik bedoel niet een beetje verliefdheid icm geilheid, maar echt 'houden van'



Gisteren avond had ik een gesprek met een maat, we stonden ff buiten te roken, en we bespraken de zomer..
Wij hadden een feestje gegeven, waar hij en meisie, ik en meisie en nog een enkeling bij was..
Uiteindelijk pakte ik de waterslang, gezien ik mn meisie met zijn meisie zag dansen op reggaeton (meer tegen elkaar aanrijden:P)
Dus natspuitende zei ik: ' ff zoenen dames '
Zonder aarzeling deden ze dat ook, een paar minuten lang :eek: (supergeil)

Maar het feestje ging dus verder, ik zat aan zijn wijf te friemelen en likken, hij aan de mijne etc, maar geen coïtus, er waren nog andere mensen bij (weliswaar vrienden, maar toch).

Om verhaal kort te maken, zei hij dus gisteren avond:
' best vreemd, jij heb mijn wijf dr tieten gezien en vastgehouden, ze zijn nu niet alleen meer van mij ' (?:rolleyes:?)
Wat vind jij ervan? Ik gaf aan, het redelijk normaal te vinden.
Ik vroeg hem of hij ermee zat, of spijt had, maar hier week hij niet verder over uit.. ' Nee, was wel leuk, maar toch vreemd '
Ik bemerkt dat hij sindsdien snel jaloers word, als zijn meisie aan me zit of wat dan ook, dit snap ik niet, hij knuffelt en geeft mijn meisie ook een zoen, maar grapmakende (met serieuze ondertoon) zegt hij wel iets tegen zijn vriendin, wanneer zij ditzelfde bij mij doet...
Zij kijkt hem vies aan, met een houding van; ' Jij doet dit ook en dan erger ', dus muil houden!

Ik vind het best vreemd, hij gunt zichzelf wel plezier etc, maar zijn meisie niet.. Of hij is jaloers, egocentrisch of gewoon onzeker en ziet mij als concurent... Hoe dan ook, ik vind het vreemd.
Helemaal gezien hij aangeeft dit nooit meer te willen doen (jammer, zn meisie heeft DD:D), ik zeg, mwah over een paar jaar denk je hier anders over..
En het onverwachte komt uit zijn mond; ' Ja, misschien liggen we dan een keer met zn 4en op bed ' ???
Haha, maar dat vind ik dus weer echt smerig, met een kerel erbij..


Moraal van verhaal? Niets, moest ff bullshit lullen op de brakke zondag-ochtend.

Dus alleen reageren op het vet gedrukte gedeelte :D
 
Laatst bewerkt:

gelukkig is het geloof nog een houvast, om niet te vervallen in zonden!!


gelukkig zijn er nog mensen die weten wat normen & waarden inhouden!

:cool:

Ik meende dat je een eigen topic had!
In dat topic zeg je bij ontsporing van dit topic ga ik reporten, maar je mag in een ander topic wel ouwehoeren met je geloof!
Alles prima maar als jij dingen niet wil in je topic die je claimt doe het dan ook niet in een ander topic.
Anders ga ik ook reporten en het zo dik en onderstreept erop kwakken vind ik dus wel opdringerig, terwijl je zelf zegt dit niet te doen!
 
Wat overspel vaak zo spannend maakt is juist dat het niet mag. Maak het bespreekbaar en geef groen licht om met anderen aan te klooien zal de zin ineens een stuk minder maken.

Verder geloof ik in monogamie, in iig in theorie; het zou mogelijk moeten zijn. Net zoals ik in UFO's geloof, maar die heb ik ook nog niet gezien :D
 
Wat overspel vaak zo spannend maakt is juist dat het niet mag. Maak het bespreekbaar en geef groen licht om met anderen aan te klooien zal de zin ineens een stuk minder maken.

Verder geloof ik in monogamie, in iig in theorie; het zou mogelijk moeten zijn. Net zoals ik in UFO's geloof, maar die heb ik ook nog niet gezien :D

Dan zou je eens moeten mailen met info@musclebear.ikzieorbsufosengraancirkels.com:D
 
Wat overspel vaak zo spannend maakt is juist dat het niet mag. Maak het bespreekbaar en geef groen licht om met anderen aan te klooien zal de zin ineens een stuk minder maken.

Verder geloof ik in monogamie, in iig in theorie; het zou mogelijk moeten zijn. Net zoals ik in UFO's geloof, maar die heb ik ook nog niet gezien :D

Haha, stiekemert :D
Misschien vind JIJ dat de zin minder worden, maar een ander denkt hier misschien anders over.. Al is dat wel spannender, dat geef ik toe :P

Monogamie kan werken, maar ik vind dat je jezelf beperkt en dingen onthoud, dit terwijl je maar 1x leeft... Waanzin!

Mijn stelling: Monogamie = waanzin!
 
Haha, stiekemert :D
Misschien vind JIJ dat de zin minder worden, maar een ander denkt hier misschien anders over.. Al is dat wel spannender, dat geef ik toe :P

Monogamie kan werken, maar ik vind dat je jezelf beperkt en dingen onthoud, dit terwijl je maar 1x leeft... Waanzin!

Mijn stelling: Monogamie = waanzin!

Als je 1 vaste partner hebt, maar wel in de rondte wil nken dan vraag ik mij af of je wel 1 vaste partner nodig hebt.
Of is dat enkel geschikt voor materiële zaken zoals een hogere hypotheek met zijn 2'en :D
 
Als je 1 vaste partner hebt, maar wel in de rondte wil nken dan vraag ik mij af of je wel 1 vaste partner nodig hebt.
Of is dat enkel geschikt voor materiële zaken zoals een hogere hypotheek met zijn 2'en :D

Ja!

Ik heb een vaste partnes nodig, zowel emotioneel (1e) en natuurlijk ook lichamelijk(2e), het is bewezen dat singles minder coïtus hebben, in mijn geval zou dat ook zo zijn, dus ik verkies meer coïtus boven vrijheid! :D
Iedereen heeft imo wel een maatje nodig, alleen is imo ook maar zo saai...

Qua materiele zaken is het ook belangenrijk, gezien de enorme hypotheek-kosten, welke je dan alleen kan dragen.... Tegen elkaar aanleunen is wel lekker! ;)
 
Dus i.p.v het "houden van" bij je vaste partner speelt wel degelijk coïtus een belangrijke rol.
Je geeft zelf al aan als je single was had je minder coïtus en je verkiest coïtus boven vrijheid.
Bedankt dat je zelf zegt dat je "partner" enkel een neukertje is ;)
You owned yourself baby
 
Dus i.p.v het "houden van" bij je vaste partner speelt wel degelijk coïtus een belangrijke rol.
Je geeft zelf al aan als je single was had je minder coïtus en je verkiest coïtus boven vrijheid.
Bedankt dat je zelf zegt dat je "partner" enkel een neukertje is ;)
You owned yourself baby

Over iemand woorden in de mond leggen gesproken.......
 
Volgens mij lees jij mijn posten enkel hoe je ze wilt lezen, dan heeft reageren eigenlijk geen zin meer.

Maargoed, in de 1e instantie heb ik emotioneel een maatje nodig(zoals in mn vorige post vermeld is!), een maatje welke ongeveer dezelfde opvattingen en ideeen heeft, net zoals ik die heb!
Iemand waarmee je kan praten, waar je jezelf goed bij voelt en viceversa.
Iemand met wie je geen/weinig woorden hoeft/moet wisselen om diegene al te begrijpen.
Sex is weldegenlijk heel erg belangenrijk, maar 'houden van' is belangenrijker voor mij!


Maar ik hoef eigenlijk niemand ergens van te overtuigen, je hebt je mening immers al gevormd, moraalridder!
 
Volgens mij lees jij mijn posten enkel hoe je ze wilt lezen, dan heeft reageren eigenlijk geen zin meer.

Maargoed, in de 1e instantie heb ik emotioneel een maatje nodig(zoals in mn vorige post vermeld is!), een maatje welke ongeveer dezelfde opvattingen en ideeen heeft, net zoals ik die heb!
Iemand waarmee je kan praten, waar je jezelf goed bij voelt en viceversa.
Iemand met wie je geen/weinig woorden hoeft/moet wisselen om diegene al te begrijpen.
Sex is weldegenlijk heel erg belangenrijk, maar 'houden van' is belangenrijker voor mij!


Maar ik hoef eigenlijk niemand ergens van te overtuigen, je hebt je mening immers al gevormd, moraalridder!

Het is gewoon Ghostrider hoor ;)

Je zegt toch echt zelf dat je "meer coïtus" boven vrijheid verkiest.
En de punten over communicatie die je opnoemt zou je ook met een goeie vriendin kunnen hebben.
Behalve bezoekjes brengen aan prostituees is 1 van de weinige manieren om geregeld aan coïtus te komen zorgen dat je een partner hebt!
 
Het is gewoon Ghostrider hoor ;)

Je zegt toch echt zelf dat je "meer coïtus" boven vrijheid verkiest. True.
En de punten over communicatie die je opnoemt zou je ook met een goeie vriendin kunnen hebben. True.
Behalve bezoekjes brengen aan prostituees is 1 van de weinige manieren om geregeld aan coïtus te komen zorgen dat je een partner hebt!

True, al vind ik persoonlijk hoeren vies, zou er nooit een bezoeken...


Maar waar wil je heen met deze post?
Ik mag wel zeggen dat ik coïtus boven vrijheid verkies, dan nog staat 'houden van' en een 'emotioneel maatje' ver boven coïtus, want coïtus kan je ook met anderen hebben, toch heb ik een maatje, dat is omdat ik dat belangerijk vindt.
Een relatie heb je om meerdere redenen, bij mij staat houden van iig op nr 1 en coïtus 2, kids 3 (coïtus en kids horen bij elkaar, uiteraard niet coïtus met kids).

Maar waarom leg je me woorden in mn mond, lees je mn posten half, haal je dingen half aan, terwijl je me niet eens kent?
Ik zei een paar posten geleden ook al wat mn motivatie in een relatie is:
' ten 1e emotioneel! '(=relatie/houden van)
Maar dat lees je niet, dat wil je niet lezen, dat bevestigt je beeld nl niet van mij, dus lees je er overheen, dat komt je beter uit!

Lees post 72 + 73 nog maar eens, dan snap je wat ik bedoel..
Lees dan ook van post 72 de eerste regel, misschien zie je het nu! ;)
 
Wow, jij gaat idd een stap verder, ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Stel je voor dat je heel erg veel om iemand gaat geven, de kans is aanwezig dat je van hem/haar gaat houden, dat zou ik nl wel als bedrog richting mn vrouwtjuh zien..
Het risico-factor op een breuk in de relatie, kan imo toenemen als je open staat voor de liefde richting een ander.
Kijk, ik bedoel niet een beetje verliefdheid icm geilheid, maar echt 'houden van'




er hoeft toch helemaal geen breuk te komen?
Het is gewoon een (eventuele tijdelijke) relatie erbij.
wat wel een nadeel is , is de beperkte tijd die je hebt
het is wel verveelend voor je vriendin als je tegen haar zegt dat je een weekend naar een ander meisje gaat terwijl je dat weekend ook bij haar had kunnen zijn.
daarom spreek ik dat soort dates meestal door de weeks af zodat ik in het weekend gewoon bij mijn vriendin kan zijn.

bw, ik zou niet meer met die vriendin van je vriend gaan.
Hij kan er blijkbaar niet goed mee omgaan.
anders ploft de bom op een gegeven moment en zegt ie wat hij echt denkt.
en dan is er is die vriendschap over, dat zou jammer zijn.
Je moet er wel allemaal het zelfde over denken.
dat is wel een verreiste.
 
True, al vind ik persoonlijk hoeren vies, zou er nooit een bezoeken...


hehe dat heb ik nu ook.
alhoewel, ik moet er wel bij zeggen dat ik zo vaak met surinaamse en antiliaanse meisjes neuk waarbij de scheidings lijn tussen gewoon een date en een kleine vergoeding dmv alles betalen wat je die dag met elkaar doet, heel klein is.

En ik wil toch graag 1x betalen voor coïtus.
Ik heb een keer met een vrouw gedoet
en nu wil ik een keer met haar dochter, die wil op zich wel maar dan vraagt ze er wel geld voor.
in dit geval wil ik wel van mijn principes afwijken
heb nog nooit met zowel een moeder als een dochter gedoet :-P
 

gelukkig is het geloof nog een houvast, om niet te vervallen in zonden!!


gelukkig zijn er nog mensen die weten wat normen & waarden inhouden!

:cool:

onder de noemen van geloof zijn de grootste zonden in de geschiedenis gepleegd
dus ik hoop voor je dat dat grappig bedoelt is :D
 
Back
Naar boven