MuscleMeat

Mijn weg naar 800kg totaal (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

thanx !

Volgens mij heeft locust de 270 al in zijn zak.

270kg heb ik een week of 2 geleden getrokken.
Maar ik had nog nooit meerdere reps met 250 gedaan.
 
Die 300kg gaat er dik aan in 2008!
 
Zondag 11 november

Beetje brak opgestaan deze morgen, ik zat maar om 2h in mijn nest wat veel te laat is voor een AM training. Ik ben dus niet voor topgewichten gegaan, maar voor flink volume.

Special dedication to boris sheiko, anthony ditillo, en mijn apollon's axle :

1) Fat Bar Bench Press

5 x 65
5 x 65
5 x 95
5 x 110
5 x 120
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
6 x 110
6 x 110
6 x 110
6 x 110
6 x 110

Bij de warm-ups met 105kg voelde het alsof ik nooit 120 ging kunnen drukken, gelukkig ben ik dan toch nog iets wakkerder geworden. Ik ben uiteindelijk nog best tevreden van deze training want met apollon's axle duw ik gemiddeld toch 20kg minder dan met gewone baar

2) French Press

10 x 40
8 x 50
8 x 60kg

3) Bicep-Grip Pulldown
1 x 20 reps
1 x 15 reps + 2 mini-bands extra
 
Lijkt mij heel vreemd om te pressen met een fat bar als je het niet gewend bent. Mooi volume.
 
Ja, mijn hand kan niet eens helemaal rond de baar ;)

Heeft hij de echt de dikte van een colablikje? (heb ik wel eens gehoord)

Nooit twijfels dat je hem per ongeluk zou kunnen laten vallen omdat je je vingers niet kunt sluiten?
 
fatbar is 5cm dik?
 
Heeft hij de echt de dikte van een colablikje? (heb ik wel eens gehoord)

Nooit twijfels dat je hem per ongeluk zou kunnen laten vallen omdat je je vingers niet kunt sluiten?

Dat is het hem juist. Ze gebruiken hem veel vor gripoefeningen op strongman. de baar is inderdaad 5cm dik
 
nice fatbar training! voel je nu bij fatbar press ook achteraf duidelijk dat je grip hebt getraind?
 
17 sets, gruwelijk :D Met een fatbar trainen vind ik ook erg relaxed, voelt anders aan in de borst. Cleans zijn k*t met een fatbar, omdat die bar niet gelagerd is en daardoor met de gewichten mee wil draaien.
 
nice fatbar training! voel je nu bij fatbar press ook achteraf duidelijk dat je grip hebt getraind?

Ja je moet wel flink knijpen natuurlijjk maar ik doe dit niet specifiek voor grip,
de oefening is gewoon in zijn geheel stukken lastiger.
Like wrestling with a bear

En zoals Marcel zegt, voelt heel anders aan in borst (en triceps)
Dat komt wellicht doordat je je polsen en armen iets anders moet houden dan bij een gewone baar.
 
Vanmorgen woog ik 103kg op de nuchtere maag.
'S avonds en met kleren aan gaat de schaal tot 106kg.
Gaat lekker.
 
whaha, en ík krijg al soms te horen dat ik te buff begin te worden met m'n lengte / gewicht.. (172 en 82 kg) jij en KaLe zijn pas twee echte buffe mf-ers :D
 
Back
Naar boven