MuscleMeat

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg
 
Heb vandaag banaan binnen gekregen. Die smaakt ook erg goed moet ik zeggen.. ;)
 
Ik ben er ook zeer te spreken over. De smaak is goed, het is zeer makkelijk oplosbaar (ik doet het met water) en de ingredienten dat is het mooiste nog van alles. Het is een uitermate geschikte maaltijd vervanger (kwaliteit)
Ook als tussendoortje om je kcal omhoog te schroeven is het perfect:rolleyes:
 
ik heb de bananensmaak en die smaak is echt lekker
 
ik gebruik het 2maal per dag smorgens en na de training met water
 
10kg in huis van dit spul.....:meal:
Rules als maaltijdvervanger imo...exact wat ik zocht voor een redelijke prijs. :thumbs: XXL

110 euro ...100 "maaltijden"...dat is dus 1.10 per maaltijd...flex.
 
10kg in huis van dit spul.....:meal:
Rules als maaltijdvervanger imo...exact wat ik zocht voor een redelijke prijs. :thumbs: XXL

110 euro ...100 "maaltijden"...dat is dus 1.10 per maaltijd...flex.

:eek: ja dat is cheap idd hahahaha...

Wij hebben deze weightgainer helemaal zelf samengesteld :D
 
maar je weet toch nooit met zulke supplementen of je de juiste verhouding neemt per 100gr bijv.
 
maar je weet toch nooit met zulke supplementen of je de juiste verhouding neemt per 100gr bijv.

Wat bedoel je precies?

Wij hebben de samenstelling van onze Complex Carb Gainer zeer zorgvuldig samengesteld. In samenwerking met een voedingsdeskundige voor de optimale verhoudingen tussen soorten eiwit, koolhydraatbronnen en vetten. Daarbij dan verrijkt met een vitaminen en mineralenmix.
 
ik bedoel het is toch allemaal poeder dus hoe weet je dat je de juiste verhouding pakt?
dus zeg maar 4scheppen is 100gr:

Eiwit 36,6 gr
Koolhydraten 43,0 gr
Vet 7,7 gr warvan 5,1gr uit MCT

maar dan is het toch ook mogelijk dat je het in een andere verhouding pakt aangezien het poeder is?
 
ik bedoel het is toch allemaal poeder dus hoe weet je dat je de juiste verhouding pakt?
dus zeg maar 4scheppen is 100gr:

Eiwit 36,6 gr
Koolhydraten 43,0 gr
Vet 7,7 gr warvan 5,1gr uit MCT

maar dan is het toch ook mogelijk dat je het in een andere verhouding pakt aangezien het poeder is?

Hahaha jij denkt dat het eiwit naar de bodem zakt ofzo. Als het goed gemengd is heb je altijd exact dezelfde verhouding. Anders zou je ook bij je protein 80 met een beetje pech alleen een schep ei-eiwit eruit kunnen pakken... :roflol:
 
10kg in huis van dit spul.....:meal:
Rules als maaltijdvervanger imo...exact wat ik zocht voor een redelijke prijs. :thumbs: XXL

110 euro ...100 "maaltijden"...dat is dus 1.10 per maaltijd...flex.

Damn, als je het zo bekijkt is het inderdaad nog goedkoper dan ik al dacht.. :D
 
Hahaha jij denkt dat het eiwit naar de bodem zakt ofzo. Als het goed gemengd is heb je altijd exact dezelfde verhouding. Anders zou je ook bij je protein 80 met een beetje pech alleen een schep ei-eiwit eruit kunnen pakken... :roflol:

:sukkeltje:
 
ik bedoel het is toch allemaal poeder dus hoe weet je dat je de juiste verhouding pakt?
dus zeg maar 4scheppen is 100gr:

Eiwit 36,6 gr
Koolhydraten 43,0 gr
Vet 7,7 gr warvan 5,1gr uit MCT

maar dan is het toch ook mogelijk dat je het in een andere verhouding pakt aangezien het poeder is?

Jeremia,

Maak je daar geen zorgen over, alles is homogeen gemixt.
 
:thumb: oke dat wilde ik graag horen..dank je..
 
Binnenkort de banaan proberen :lick:
 
Hahaha jij denkt dat het eiwit naar de bodem zakt ofzo. Als het goed gemengd is heb je altijd exact dezelfde verhouding. Anders zou je ook bij je protein 80 met een beetje pech alleen een schep ei-eiwit eruit kunnen pakken... :roflol:

:hahaha:
 
Vraagje over die xxl nutrition.

Voor zowel de whey en de ccg.

Als je deze in je shaker met water doet, gaat die makkelijk naar binnen of klontert ie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven