XXL Nutrition

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
ik ben een keer serieus over mn nek gegaan van mammoth :o
 
YannickLB,

Als je een maand doet met zo'n pot heb je waarschijnlijk niet meer dan 2 scheppen per dag genomen. Dat is zo'n 500 kcal. Als je dagelijkse verbranding op 3500 kcal ligt en je haalt 2500 kcal uit je voeding, dan kan je een jaar lang 2 scheppen Mammoth nemen en geen kilo aankomen. Zorg er eens voor dat je ongeveer 4000 kcal per dag binnen krijgt. Neem maar eens 2 weken lang 2 shakes van 4 scheppen (na je maaltijden), en daarnaast je gewone voeding en kijk dan hoe veel je aankomt......

voor alle duidelijkheid, ik deed 3 shakes per dag, met 2 schepjes erin en bijna en halfe liter melk per shake.
daarnaast goed gegeten
ik deed er inderdaad korter over dan 1 maand, et was ongeveer 3 weken..
ik zat toen ongeveer op 3500 kcal per dag, wat voor mijn gwicht en lengte gnoeg zou moeten zijn.
 
Mammoth....

Als je op de naam afgaat verw8 je veel idd...

Naam is ok JA, maar wat d8 je dan van:

SUPER TURBO MEGA MASSA 16000 !!!!!! (die kocht ik ooit)

Vond het zon vette naam, d8 die moet ik hebben....

Werkte wel redelijk, ben benieuwd of het nog te koop is .....
 
net ff een potje aangeschaft smaak is wel redelijk! volgens mij ga je aardig aan de scheiterij van dat spul maar dat merk ik morgen wel
 
maar effe een vraagje, zou het kunnen als je een maatschep mammoth mengt met 200ml (1 glas) melk????

op het etiket staat dat je 4 maatscheppen moet mengen met 500 ml melk.

Of maakt het echt niks uit met hoeveel melk je het mengt??
 
ik heb het gehad maar kreeg er een aardige pens van.....kilo's ja....maar niet waar ik ze wil hebben.

crea en whey daar blijft het bij:D
 
Mammoth....

Als je op de naam afgaat verw8 je veel idd...

Naam is ok JA, maar wat d8 je dan van:

SUPER TURBO MEGA MASSA 16000 !!!!!! (die kocht ik ooit)

Vond het zon vette naam, d8 die moet ik hebben....

Werkte wel redelijk, ben benieuwd of het nog te koop is .....

ja haha
ik had dat spul ook gzien en heb me er zo dood om glachen, wat een naam zeg..
khad eigenlijk verwacht dat et niet werkte :p
 
Ik gebruik nu al 2 maanden de Mammoth 2500

Ben er zeker een paar kilo's van aangekomen, niet eens echt vet. (heb daar sowieso niet echt aanleg voor:p)
Merkte in ieder geval wel dat m'n spieren voller zijn geworden.
Zitten ook erg veel eiwitten in deze gainer: 50gr per 100gr.

Een aanrader voor de mensen die geen aanleg hebben voor vet.
 
ik ga aan de scheit vanm dit spul
 
Ik gebruik nu al 2 maanden de Mammoth 2500

Ben er zeker een paar kilo's van aangekomen, niet eens echt vet. (heb daar sowieso niet echt aanleg voor:p)
Merkte in ieder geval wel dat m'n spieren voller zijn geworden.
Zitten ook erg veel eiwitten in deze gainer: 50gr per 100gr.

Een aanrader voor de mensen die geen aanleg hebben voor vet.

:finger:
Mammoth 2500
Per 117 gram dosering = 2 Maatscheppen
Calorieën : 970 Calorie
Eiwit : 25 gram
Vet* : 9 gram
Koolhydraten : 76gram

>>>>>>>>>>> Complex Carb Gainer :D

Samenstelling per 100 g:
Energie 393 kcal
Eiwit 36,6 gr
Koolhydraten 43,0 gr
Vet 7,7 gr warvan 5,1gr uit MCT
 
Vraagje over die xxl nutrition.

Voor zowel de whey en de ccg.

Als je deze in je shaker met water doet, gaat die makkelijk naar binnen of klontert ie?
 
Per 117 gram dosering = 2 Maatscheppen
Calorieën 970 Cal
Eiwit 25gram
Vet* 9gram
Koolhydraten 76gram

Dat klopt, de voedingswaarde op het product zelf is gemeten met 4 scoops.
Maargoed, dit product levert een koop kcal'tjes op een makkelijke manier:cool:
 
Oh nog iets vergeten trouwens...

Prima product, hij mengt alleen echt slecht! + veel schuim
 
met water is het beter te doen..
 
Als je de electrische mixer gebruikt heb je kans op (veel) schuim en het word iets warmer, vind het persoonlijk minder lekker dan handmatig met de handmixer, chocolade smaak geeft bij mij totaal geen schuim en lost prima op, en een goeie smaak.

Zo geeft vanille smaak meer schuim , en een slechtere oplossing dan de chocolade, tot zover mijn ontdekkingen.
 
Vraagje over die xxl nutrition.

Voor zowel de whey en de ccg.

Als je deze in je shaker met water doet, gaat die makkelijk naar binnen of klontert ie?

Zero klonten.. Beide lossen super goed op.
 
Back
Naar boven