MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IronSport

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.010
Waardering
31
Lengte
1m85
Massa
120kg
Misschien is het een idee om bepaalde lifts te filmen als zeg maar "bewijs".

Het is niet zo dat ik sommige mensen niet geloof ofzo maar de 300kg deadlifts en 400kg yoke walk's plus nog wat claims vliegen hier de laatste tijd aardig door de lucht.

Filmen en laten zien. Dan beloof ik ook wat lifts te gaan filmen de aankomende tijd!!
 
Ik Jaco en nog een paar mensen filmen geregeld lifts.
En jij moet zeker wat filmen :) Die aso dead lift squat bench, log lift, stones etc wil ik van jouw wel zien :D
 
jeppsz:D.. heb zelf al best vaak van nieuwe PRS wat geplaatst dusss... zullen we dit topic daar voor gebruiken?:D:D
 
Aanval op G-men en RubenSossa?:p
 
Aanval op G-men en RubenSossa?:p

Nouja, ik heb nog niet beweerd dat ik 300 kg snel zal liften. En een 400 kg yoke al zeker niet. Heb nog nooit met een yoke gelopen, laat staan 400 kg..
Eerst eens de 250 kg deadliften en dan hopelijk binnen niet al te lange tijd de 260 kg. ;)
 
Nee helemaal geen aanval. Tis allemaal vriendschappelijk. Ben gewoon heel erg nieuwsgierig op een goede manier trouwens. Niet gelijk zo he! Haha.

Maar als iemand beweert meer reps dan mij te kunnen doen met 250kg in een minuut tijd dan wil ik die uitdaging best aangaan!! LOL>. (behalve Jarno, Senny, Jimmy...en en hahaha).

Niet gelijk alles zo negatief beschouwen...
 
Misschien is het een idee om bepaalde lifts te filmen als zeg maar "bewijs".

Het is niet zo dat ik sommige mensen niet geloof ofzo maar de 300kg deadlifts en 400kg yoke walk's plus nog wat claims vliegen hier de laatste tijd aardig door de lucht.

Filmen en laten zien. Dan beloof ik ook wat lifts te gaan filmen de aankomende tijd!!

Vind ik overigens wel een heel leuk idee JP! Ik zal eens kijken of ik de volgende keer de 150 kg stone kan laten filmen en binnenkort de 250 deadlift ofzo! :thumbs:
 
Nee helemaal geen aanval. Tis allemaal vriendschappelijk. Ben gewoon heel erg nieuwsgierig op een goede manier trouwens. Niet gelijk zo he! Haha.

Maar als iemand beweert meer reps dan mij te kunnen doen met 250kg in een minuut tijd dan wil ik die uitdaging best aangaan!! LOL>.

Niet gelijk alles zo negatief beschouwen...

Was ook maar een grapje. Daarom de emoticon.
 
Cool.
 
Nee helemaal geen aanval. Tis allemaal vriendschappelijk. Ben gewoon heel erg nieuwsgierig op een goede manier trouwens. Niet gelijk zo he! Haha.

Maar als iemand beweert meer reps dan mij te kunnen doen met 250kg in een minuut tijd dan wil ik die uitdaging best aangaan!! LOL>. (behalve Jarno, Senny, Jimmy...en en hahaha).

Niet gelijk alles zo negatief beschouwen...

Ik denk dat niemand hier op dit forum meer dan 13 reps kan maken met 250 kg..

Dus maak je niet al te veel zorgen, voor het buitenaards, aankomend talent! Haha! j/k bro! :D
 
Ik ben een voorstander van filmpjes! En dan niet alleen strongmanlifts maar ook de "gewone" gymlifts. Niet omdat ik andere mensen niet geloof maar gewoon omdat het leuk is om andere mensen eens te zien zwoegen onder zware gewichten :D

Zoals Chewie al zei, wij hebben al regelmatig filmpjes gepost maar het is voor mij al weer te lang geleden dus ik moet ook weer eens met de camera aan de slag. Filmpjes volgen spoedig!
 
Cool idee, naja Ironsport heb ik al op wedstrijd bezig gezien enneuh nja ... :D
 
Misschien is het een idee om bepaalde lifts te filmen als zeg maar "bewijs".

Het is niet zo dat ik sommige mensen niet geloof ofzo maar de 300kg deadlifts en 400kg yoke walk's plus nog wat claims vliegen hier de laatste tijd aardig door de lucht.

Filmen en laten zien. Dan beloof ik ook wat lifts te gaan filmen de aankomende tijd!!

Word je zenuwachtig dan?:p

Ik film trouwens regelmatig en mijn 300 dead komt echt wel op de film!
Het gaat een leuk seizoen worden aangezien er veel mee willen gaan draaien met B, Chuncky, ik, Ruben, Niels, mss wat baffers zoals Alex, Locust?
 
Mwah...hahaha.
 
Genoeg DBB breed op de B:P
 
mijn 180 deadlift ga ik ook filmen! (ook al willen jullie die niet zien ;))
 
Ik wist het!!! je gelooft nog steeds niet dat ik 115 kg kan benchen!!! ik weet dat het een monsterweight is, maar het is waar!!!!


:o

zodra ik 200 kg kan deadliften en squatten voor reps gaan er filmpjes komen :) zelfde bij 150 kg bench/cgbp en 100 kg rows :D
Ben wel benieuwd naar jouw filmpjes topicstarter.
 
Nee helemaal geen aanval. Tis allemaal vriendschappelijk. Ben gewoon heel erg nieuwsgierig op een goede manier trouwens. Niet gelijk zo he! Haha.

Maar als iemand beweert meer reps dan mij te kunnen doen met 250kg in een minuut tijd dan wil ik die uitdaging best aangaan!! LOL>. (behalve Jarno, Senny, Jimmy...en en hahaha).

Niet gelijk alles zo negatief beschouwen...
Had jij niet een deadlift van 380kg?:eek:

Hoeveel reps doe je dan wel niet met 250? Moet toch zeker wel in de buurt van J. Hams komen? Dacht dat hij niet een deadlift van 380 had. Maar mijn kennis kan ook achterhaald zijn.
 
Back
Naar boven