AndroidHealthClinic

Graag reactie op een serieuze vraag

Bezoekers in dit topic

Vlameon

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
7
Waardering
0
Goede middag,
dit zal mijn eerste post worden op dit forum.
Ik ben net 24 jaar geworden en train nu ongeveer 2,5 jaar. Rond mijn 17de heb ik al eerder getraind, maar niet echt serieus.
In het eerste jaar was ik zeer gemotiveerd, voeding, schema's, hoeveelheid keer trainen. Dit begon langzaam te verminderen door de geringe vooruitgang en problemen in de huiselijke sfeer.
Ik had eigenlijk mijn foto's al willen posten, maar door schaamte (vetpercentage is erg hoog) is dit er nog niet van gekomen. Vanaf januari ga ik er weer vol tegen aan. Het nieuwe jaar en goede voornemens.
Ik kijk wekelijks wel een paar keer op dit forum, meestal bij de foto's, maar natuurlijk ook bij de anabolen sectie.
Op een lang verhaal kort te maken, heb ik de volgende vraag. Graag zou ik van jullie reactie + motivatie krijgen op de volgende kuur? Deze heb ik gevonden op een andere site over body building. Het is niet de bedoeling dat ik hier mee ga beginnen, maar wellicht kan dit "ooit" mijn eerste kuur worden.
Alvast bedankt voor jullie tijd.

Classic Bread And Butter

Week
1-6
testosteron:500 mg/wk
deca-durabolin:200-400 mg/wk
dianabol 25-30 mg/day
nolvadex: If needed : 20 mg/day
7- 10
testosteron:500 mg/wk
deca-durabolin:200-400 mg/wk
nolvadex If needed : 20 mg/day
11
12-15
nolvadex:40 mg/day
 
Ik zou nog even wachten dude..
Ik weet niet of je nog steeds problemen hebt thuis, maar dan zou ik er al helemaal niet mee beginnen..
Blijf ff een jaartje lezen hier op het forum, dan weet je beter waar je aan begint!
 
veel te hoge dosis voor een eerste kuur,ook 3 produkten in een eerste kuur zijn overdone dit heb je helemaal niet nodig
 
idd, hou het gewoon op test only voor 10 weken aan 500mg/w

maar zou eerst onder de 15% dalen qua vetpercentage als je zelf aangeeft dat dit hoog is
 
test 2 weken langer laten lopen dan je deca, test op 250 of op 500 zonder deca.
verder klassiek beginnerskuurtje, kun je erg hard op gaan. Zorg wel dat je eerst alles op orde hebt, thuis en in de sportschool, en dan pas gaan beginnen. Goed dat je iig op tijd begint met informeren:thumb:
 
Allereerst bedankt voor jullie reacties. Ik was zeker van plan om ermee te wachten, eerdat ik met mijn eerste kuur wil beginnen.
Ook de personen in mijn naaste omgeving zijn het er niet mee eens en ik wil eerst dat zij mij steunen voordat ik ga beginnen. Ze hoeven het er niet mee eens te zijn, als ik maar op ze kan rekenen.
Persoonlijk ben ik op dit moment ook aan het proberen mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, al gaat dit niet gemakkelijk.
Ik ben dus 24 jaar, 1.85m lang en weeg 97kilo met ongeveer 20% vetpercentage (wat ik zelf dramatisch vind).
 
nouja, je hebt iig een nette basis. Als je gedisciplineerd gaat cutten kan dat best hard gaan. Post evt s je voedingsschema, ff kijken.
 
07:45
1 cracker met halvarine en light jam + 0,25l water;
09:30
1 appel of 2 manderijnen of 1 sinasappel + 0,25l water;
12:30
2 bruine boterhammen met een light product, zoals kalkoenfilet, 20+smeerkaas, kipfilet, of iets dergelijks+ fruit squeezer (vitaminen)+ 0,25l water;
15:00
1 appel of 2 manderijnen of 1 sinasappel + 0,25l water;
17:30
normaal avondeten, waarbij gezegd moet worden dat praktisch al het vlees, kip, vis gemaakt wordt in de grillpan en geen bakvet/boter wordt gebruikt+ 0,5l water;
20:00
op trainingsdagen voor en na de training MDY amino tabletten+ op de training 0,5l sportdrank of water;
20:00
's avonds meestal nog 0,5l water of thee.

Het eten lijkt weinig, maar ik heb een kantoorbaan, waar ik de hele dag achter de computer zit en trainen doe ik op dit moment 3 dagen in de week.
Netto tijd qua training is 60min, waarbij ik dan gewoon een trainingschema afwerk met 2 spiergroepen per dag.
 
07:45
1 cracker met halvarine en light jam + 0,25l water;
09:30
1 appel of 2 manderijnen of 1 sinasappel + 0,25l water;
12:30
2 bruine boterhammen met een light product, zoals kalkoenfilet, 20+smeerkaas, kipfilet, of iets dergelijks+ fruit squeezer (vitaminen)+ 0,25l water;
15:00
1 appel of 2 manderijnen of 1 sinasappel + 0,25l water;
17:30
normaal avondeten, waarbij gezegd moet worden dat praktisch al het vlees, kip, vis gemaakt wordt in de grillpan en geen bakvet/boter wordt gebruikt+ 0,5l water;
20:00
op trainingsdagen voor en na de training MDY amino tabletten+ op de training 0,5l sportdrank of water;
20:00
's avonds meestal nog 0,5l water of thee.

Het eten lijkt weinig, maar ik heb een kantoorbaan, waar ik de hele dag achter de computer zit en trainen doe ik op dit moment 3 dagen in de week.
Netto tijd qua training is 60min, waarbij ik dan gewoon een trainingschema afwerk met 2 spiergroepen per dag.

Het lijkt niet alleen zo, het is ook weinig.
Minder eten is daarom ook niet harder afvallen.
 
Het lijkt niet alleen zo, het is ook weinig.
Minder eten is daarom ook niet harder afvallen.

Zou je eventueel een aanvulling/verbetering kunnen geven?

Het is mijn bedoeling niet om zo min mogelijk te eten om sneller af te vallen, echter mijn dagelijkse behoefte is niet zo groot, vandaar dat het weinig is.

En de "eventuele" spierafbraak of eiwit tekort probeer ik dus op te vangen met de amino tabletten.
 
He kerel, probeer eerst eens in BF te dalen voordat je met je kuur gaat beginnen. De classic bread and butter kuur is een hele goede bulkkuur.
Dit zal niet ten goede komen van je BF. Natuurlijk hangt dit ook grotendeels af van je voeding, maar je zult er absoluut beter aan doen indien met een lagere BF gaat kuren.
 
verbeterpunten:


- je krijgt s'ochtends geen eiwitten binnen, erg belangrijk!
- 9:30 = geen eiwit of kh, neem hier ook gerust 2 boterhammen.
- 15:00 = hetzelfde
- neem voor je gaat slapen nog magere eiwitten tot je.

minder eten is lang niet altijd het best, je lichaam schakelt
dan over in spaarstand en zal hetgeen wat je eet alleen maar
harder vasthouden.
 
En voordat je begint met kuren zal ook eerst je voeding in orde moeten zijn!
 
Alweer dank voor jullie reacties. Ik kom net terug van de sportschool, daar gaan ze weer een nieuw trainingsschema voor me maken. Dan kan ik er weer tegenaan.

Wat denken jullie van bijvoorbeeld Sonja Bakker en trainen?
Begin vorig jaar heb ik dit geprobeerd en ik moet zeggen het is niet tegen gevallen, wel in combinatie met extra eiwitten natuurlijk.
 
mwahniks mis met sonja.Probeer doormiddel van dat dieet wat spekies te lozen.Ik ben er mee eens dat de bread en butter kuur,je veel spek zal opleveren.Test only of test combi dbol islekker om mee te starten.
Deca/test is in mijn ogen een combi die veel massa,maar idem vet aanzet bij bepaalde lichaamsbouw.Zeker bij de mijne.
veel succes gozer
 
hmmm maak gewoon een goed voedingsschema kijk hier eens op het forum in de voedingssectie daar staan er genoeg ....sonja bakker is heel weinig eten op een dag
 
Toch om eens te starten en een kilootje of 10 te verliezen,zou het zeker de mooite waard zijn.Daarna een deftige test met dianabo,of winstrol om mee te starten,zou niet verkeerd zijn
 
Ik vind dat je mss beter eerst eens uitrekend voor jezelf hoeveel kcal je nodig hebt op een dag in rust,gooi daar wat bij en doet genoeg cardio dan zulde wel afvallen!En kuurtje pas doen tot dat je tevreden bent op uw vet%.Neem je sups?Want daar kan je ook al genoeg op groeien zene :-)
Ale de keuze maak jezelf natuurlijk,we kunnen alleen wat advies geven he :-)
 
Dank jullie wel voor al het advies, ik heb op dit moment weer voldoende stof tot nadenken. Ik zal hopelijk over een maand of 2 a 3 maanden mijn before and after pics posten..
 
Back
Naar boven