Fitness Seller

LOG - Dieetfasen, verdeling macronutriënten, keuze voedingsmiddelen en cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maandag 20 augustus ben ik gestart met fase 1 en eet ik geen van de volgende dingen meer:

Alcohol
Frituur
Snoep, drop
Koek, taart, gebak
Chocola (ook geen m&m’s of kitkat etc)
Nootjes met een laagje koolhydraten erom (borrelnootjes, tijgernootjes, gesuikerde pinda’s, chocopinda’s etc)
Zuivel waar meer dan 5 gram koolhydraten per 100 gram inzit
Chips, kroepoek
Niet light frisdrank of andere niet zuivel dranken met meer dan 10kcal per 100ml
Room of slagroom
Ijs

enkele uitzonderingen in de eerste week zijn:
light ijs van hertog jan
optimel vruchtenyoghurt

de bovenste gaat er volgende week uit.
de optimel yoghurt zit op 5,5 gram carbs en kan dus nog even blijven, maar gaat er in fase 2 ook uit.

de eerste dagen heb ik echt slecht gegeten en gewoon waar ik zin in had (bapao broodje, huzarenslaatje, saucijsebroode etc.

vanaf nu ga ik ook dat soort slechte producten steeds meer meiden.
vanaf volgende week maak ik een schema waar ik me zoveel mogelijk aan ga houden, krijg ik dan toch heel erg trek in iets slechts ook al heb ik geen honger pak ik gewoon 1 van bovenstaande dingen, maar niets uit het eerst genoemde rijtje.

verder ben ik sinds vorige week weer gaan trainen na er 6 week uit te zijn geweest door een onderarmblessure waar ik nu geen last meer van heb.
helaas sla ik tijdens de training geen deuk meer in een pak boter dus probeer ik nu wat meer koolhydraten te eten (voornamelijk rijst en aardappelen).
ik ga beginnen met 3 keer per week full body alleen compounds gericht op het verhogen van het trainingsvolume om weer wat sneller op mijn oude niveau te komen aangezien mijn kracht niet echt verzwakt is maar mijn 10rm wel dramatisch.

vanaf maandag zal ik hier ook mijn trainingen posten.
verder probeer ik in fase 1 te posten wat ik per dag gegeten heb.
 
maandag 20 augustus ben ik gestart met fase 1 en eet ik geen van de volgende dingen meer:

Alcohol
Frituur
Snoep, drop
Koek, taart, gebak
Chocola (ook geen m&m’s of kitkat etc)
Nootjes met een laagje koolhydraten erom (borrelnootjes, tijgernootjes, gesuikerde pinda’s, chocopinda’s etc)
Zuivel waar meer dan 5 gram koolhydraten per 100 gram inzit
Chips, kroepoek
Niet light frisdrank of andere niet zuivel dranken met meer dan 10kcal per 100ml
Room of slagroom
Ijs

enkele uitzonderingen in de eerste week zijn:
light ijs van hertog jan
optimel vruchtenyoghurt

de bovenste gaat er volgende week uit.
de optimel yoghurt zit op 5,5 gram carbs en kan dus nog even blijven, maar gaat er in fase 2 ook uit.

de eerste dagen heb ik echt slecht gegeten en gewoon waar ik zin in had (bapao broodje, huzarenslaatje, saucijsebroode etc.

vanaf nu ga ik ook dat soort slechte producten steeds meer meiden.
vanaf volgende week maak ik een schema waar ik me zoveel mogelijk aan ga houden, krijg ik dan toch heel erg trek in iets slechts ook al heb ik geen honger pak ik gewoon 1 van bovenstaande dingen, maar niets uit het eerst genoemde rijtje.

verder ben ik sinds vorige week weer gaan trainen na er 6 week uit te zijn geweest door een onderarmblessure waar ik nu geen last meer van heb.
helaas sla ik tijdens de training geen deuk meer in een pak boter dus probeer ik nu wat meer koolhydraten te eten (voornamelijk rijst en aardappelen).
ik ga beginnen met 3 keer per week full body alleen compounds gericht op het verhogen van het trainingsvolume om weer wat sneller op mijn oude niveau te komen aangezien mijn kracht niet echt verzwakt is maar mijn 10rm wel dramatisch.

vanaf maandag zal ik hier ook mijn trainingen posten.
verder probeer ik in fase 1 te posten wat ik per dag gegeten heb.

kerel....suc6, maar mij zou het niet lukken:D..ga het volgen...en ook posten als je gecheat hebt he:D!
 
Back
Naar boven