AndroidHealthClinic

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:D
train in Paramount, best tevreden, heb er alles wat ik moet hebben.
jij dus in Bloso, en Stancke was in Fyzix zeker ?

grtz

Jep, 18fiftie traint (of trainde) ook in de Paramount. Ik woon in St-Pieters dus de Paramount is op 5 min van me huis ;)

Wat zijn je stats, anders moet je maar eens meetrainen met Stancke en ik :D
 
Je moet wat karmapunten verdelen voordat je Sandy karma kan geven!
 
mn, en ik heb hem juist gegeven
nu zal hij expres teruggeven, omdat hij de spam koning niet wil teleur stellen :roflol:
 
Jep, 18fiftie traint (of trainde) ook in de Paramount. Ik woon in St-Pieters dus de Paramount is op 5 min van me huis ;)

Wat zijn je stats, anders moet je maar eens meetrainen met Stancke en ik :D

m'n stats zijn ver van indrukwekkend, ja mss ooit eens meetrainen hé, al hang ik wel vast aan Paramount, altijd welkom daar :)
 
Feit:p Wil vriendjes maken om l3kkAh tHa PlaYehN!
 
tnx voor de karma gasten, opeens al blokje bij :D
 
m'n stats zijn ver van indrukwekkend, ja mss ooit eens meetrainen hé, al hang ik wel vast aan Paramount, altijd welkom daar :)
Stats are overrated :D
Voor €1.90 kan je meetrainen in bloso, das geen geld hé ;)

En anders kom ik wel eens trainen in de Paramount: had ook al eens half en half afgesproken met Clawfinger (in eurogym) en 18fiftie (in paramount) maar is spijtig genoeg nog niets van gekomen ;)
 
Wat je ervoor krijgt in ruil stelt anders ook niet veel voor hé :roflol:
 
Wel? 1-malig trainen is nog altijd geen abonnement hebben, niet?:o
 
Oplichters :p, voor 49,50 kon je een heel jaar trainen zei je :o
Ja, klopt...€1.90/uur (steekt niet zo nauw) en €49.50/jaar :cool:


Binnekort ga ik dus vragen wat er met die halters en schijven gebeurd als ze een nieuwe gym gaan zetten (in 2008) Hopelijk willen ze het doorverkopen aan mij omdat ik daar al lang kom...(300kg aan schijven en 2 ol-baren)
Dan kan ik de zomer op het koertje bij mij thuis trainen, dan koop ik gewoon nog een goede stevige (verstelbare) bench en 2 steunen (die je ook kan gebruiken om te squaten :) )
 
Tegen dan ben je al gestopt, allemaal de schuld van je vriendin!:o
 
Rug training zaterdag 24 november 2007

Chin ups (geen full rom):
5 x 6 x BW

Back pull down:
10 x 35
10 x 40
10 x 45

BOR:
onderhands (cheated):
3 x 8 x 50

bovenhands (strikt):
10 x 35
8 x 35
8 x 40

Deadlift (met deadstop):
10 x 3 x 100

Opmerkingen:
Korte maar intensieve training, weinig rust genomen tussen sets en oefeningen door.
 
tnx voor de karma gasten, opeens al blokje bij :D

ik zag het verspringen :D


mooie training hoor maar je BOR verhoudingen vind ik raar, ik ben zelf sterker in bovenhands, mja, ik ben ook ene speciale ;)
 
Lekkere rugtraining ;) ga zo door man!
 
ik zag het verspringen :D


mooie training hoor maar je BOR verhoudingen vind ik raar, ik ben zelf sterker in bovenhands, mja, ik ben ook ene speciale ;)

Onderhands is met de handpalmen naar boven gericht hé? :D
En bovenhands met de handpalmen naar de grond gericht?

Toch verwarrend hé ;) :D

@Raoul: thx man, normaal zijn de rug-trainingen nog wat 'bruter' door de DL's maar ik moet het wat rustiger aandoen na mijn kleine onderrugblessure. Toch ga ik volgende week 10 x 3 x 110 proberen :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven