Fitness Seller

Make way...I am here.

Bezoekers in dit topic

gewoon zeggen dat je overal huge bent.
 
Wat loop je nou te zeggen dat je bench beter is :sukkeltje:
 
Als je 70kg bencht en meisjes in een grote boog om je heen lopen, is er toch iets anders mis, "sander + letter G".
 
Als je 70kg bencht en meisjes in een grote boog om je heen lopen, is er toch iets anders mis, "sander + letter G".

Brutale ownage poging "Alex + letter T"

Het gaat niet om het gewicht, maar om de uitputting van de spier! Mind-Muscle connection noemt men dat, maar goed ik kan jou natuurlijk niet kwalijk nemen dat je dat nog niet wist!




Bash on!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie kikker.

EDIT; eindelijk visible, die foto begint ook een beetje oud te worden, vind je niet?
 
Laatst bewerkt:
Brutale ownage poging "Alex + letter T"

Het gaat niet om het gewicht, maar om de uitputting van de spier! Mind-Muscle connection noemt men dat, maar goed ik kan jou natuurlijk niet kwalijk nemen dat je dat nog niet wist!




Bash on!

Mooie kikker.

EDIT; eindelijk visible, die foto begint ook een beetje oud te worden, vind je niet?

Alsof die grappen over mind-muscle connection niet oud beginnen te worden :rolleyes: bovendien heeft mind-muscle connection helemaal niets te maken met uitputting :sukkeltje: dus je weet het zelf ook niet :D.
 
Alsof die grappen over mind-muscle connection niet oud beginnen te worden :rolleyes: bovendien heeft mind-muscle connection helemaal niets te maken met uitputting :sukkeltje: dus je weet het zelf ook niet :D.

RobbertK, I will ask you one question:

Does it look like I give a shit?
 
Squats
8*50
5*80
2*90
1*100
2*4*100(pr)
3*3*100

BOR
5*50
5*60
2*5*65(pr)
7*60(laatste met lichte cheat, pr)

Bench(rustig aan)
2*5*50
2*5*55

Voor de gein nog wat leg presses

6*140
6*160
5*180(pr)
8*190(pr)
 
Nice squats :thumbs:

Waarom nu weer rustig aan bij het benchen? pec tear? borstkanker? vorige week geen borst gedaan en daarom rustig weer beginnen?
 
Slechte training op de bench had je ook een pr moeten zetten..


j/k goed, maar niet rustig benchen idd:D!
 
thx beesten

Om de één of andere reden had ik niet veel zin om te benchen:p, maar ik ga misschien hepburn doen.
 
Mag ik je handtekening?
 
tuurlijk moppie okee.











Niet van jou sukkel geef me liever die van Baas B.
 
Back
Naar boven