MuscleMeat

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij? (1 bezoeker)

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

  • Tiener

    Stemmen: 181 20,8%
  • Twintiger

    Stemmen: 233 26,8%
  • 30 plusser

    Stemmen: 99 11,4%
  • 35 plusser

    Stemmen: 170 19,6%
  • 40 plusser

    Stemmen: 157 18,1%
  • 50 plusser

    Stemmen: 25 2,9%
  • 60 plusser

    Stemmen: 2 0,2%
  • 70 plusser

    Stemmen: 2 0,2%

  • Totaal stemmers
    869

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
44 hier,naturel..maar zwaar aan het twijfelen om toch maar eens wat te gaan gebruiken,kom niet veel meer aan
 
pfff...38..jonkie :)

serieus,niet om je te ontmoedigen ofzo,maar verschil hoe ik me voelde en eruit zag tussen 40 en en 44 is giga,
ook in mijn gezicht(nee,ik ben niet gay..) vanaf mijn 43 ofzo ben ik ineens verouderd,net alsof er een soort knop is omgezet..op mijn veertigste werd ik nog regelmatig begin 30 geschat..nu echt nietmeer..aging sucks..
 
verdomme ik ga ook die kant op maar mij hebben ze niet ik zet dan gewoon een ander masker op:D
 
Hoe zwaar en ook vaak onbezonnen ik vroeger ook trainde ik had nooit blessures.
De laatste 2 jaar is het bar en boos,eerst operatie aan de linkerschouder nu weer de rechterschouder.
Bereidt me in tegenstelling tot vroeger ook beter voor dus een warming up etc.
Schouderoefeningen zijn passe,net als heel zwaar bankdrukken.

Gebruik anabolica is ook verleden tijd,het is versleten zeiden de artsen tja,na die kijkoperaties kan ik nog wel wat maar zoals voorheen dat is verleden tijd.:(
 
ik had ook last van mijn schouder heb oefeningen toegevoegd voor mijn rotator cuffs en die helpen wonderlijk genoeg goed dus die blijf ik doen maar ik let wel goed op tijdens het trainen.
 
Dat is een typisch BB'er probleem, ik heb vaker rond een jaar niet kunnen trainen, tenminste niet het bovenlichaam. Ik had tijden dat ik mijn arm max 45-60 graden naar boven kon bewegen (side raise), dit kwam door een verkalking en dus blokkade in het schouder gewricht.
Nog steeds is mijn schouder van tijd tot tijd ontstoken (schleimbeutel).
Voor elke schouder en borst dag doe ik 15 Minuten Rotatorentraining met super lichte gewichten om de schouder warm te maken, en het gaat weer prima.
Bankdrukken doe ik welliswaar niet meer zwaarder als 100-110 kilo :o, daarvoor perfekte uitvoering en meerdere reps.
 
Hoe zwaar en ook vaak onbezonnen ik vroeger ook trainde ik had nooit blessures.
De laatste 2 jaar is het bar en boos,eerst operatie aan de linkerschouder nu weer de rechterschouder.
Bereidt me in tegenstelling tot vroeger ook beter voor dus een warming up etc.
Schouderoefeningen zijn passe,net als heel zwaar bankdrukken.

Gebruik anabolica is ook verleden tijd,het is versleten zeiden de artsen tja,na die kijkoperaties kan ik nog wel wat maar zoals voorheen dat is verleden tijd.:(

Wat is bij jou geopereerd ?,

Bij mij wouden de doktoren 10 jaar geleden ook mijn beide schouders opereren om het overtollige kalk te verweideren, en in het gewricht iets wegteslijpen, ook een kapote slijmbuidel wouden ze verweideren.
Ik heb dit nooit laten doen omdat : :bang:, ook mij fisio rade mij van de operatie af.
Een jaar geleden heb ik nog eens mijn schouders laten röntchen, en voila het overtollige kalk was van zelf verdwenen :)
OK de sleimbuidel maak nog steeds problemen.:(
 
Dit topic doet mij denken aan een bende bejaarden dit tegen mekaar zitten te klagen wat er allemaal
aan hun gezondheid scheelt.

Komaan kerels, 40+ is geen ramp als ik mijn vader mag geloven ... die knalt nog steeds in de gym met
zijn 61 jaar ondertussen. (En die heeft al een hartaanval en een hernia achter zijn kiezen zitten)
 
Wat is bij jou geopereerd ?,

Bij mij wouden de doktoren 10 jaar geleden ook mijn beide schouders opereren om het overtollige kalk te verweideren, en in het gewricht iets wegteslijpen, ook een kapote slijmbuidel wouden ze verweideren.
Ik heb dit nooit laten doen omdat : :bang:, ook mij fisio rade mij van de operatie af.
Een jaar geleden heb ik nog eens mijn schouders laten röntchen, en voila het overtollige kalk was van zelf verdwenen :)
OK de sleimbuidel maak nog steeds problemen.:(


In 2005 heb ik een kijkoperatie ondergaan aan de rechterschouder dit om ruimte van binnen te maken.1 en ander schuurde over elkaar heen.
Daarvoor had ik eerst 3 injecties om de maand gehad maar deze hielpen niet.
Dan komt de weg van revalideren,gelukkig de beste fysiotherapeut voor krachtsporters die mij begeleidde in de sportschool.
Lichte oefeningetjes doen met een elastiekje om de schouder te stabiliseren etc.
Zwaar trainen is taboe,hoogstens wat superlicht bankdrukken (alleen de stang van 20kg)

Dit jaar begaf de linkerschouder het dus weer een operatie weer geheel oner narcose.
Morgen weer naar de fysiotherapeut om vervolgens met hem samen te revalideren in de sportschool.

Psygisch is het zwaar je ziet anderen zwaar trainen en jij moet de meest lullige oefeningetjes doen,je wilt zo enorm graag maar je mag niet!
Doe je het wel zijn de gevolgen niet meer te overzien.
Beetje bij beetje werk je ergens naar toe,en maar hopen dat het goed komt.
Ik heb nu nog steeds pijn zelf die stang van 20kg krijg ik amper om hoog met bankdrukken.
 
Ben al een jaar of 5 lid.

dan zit je met je verkeerde account ingelogt...

leotje36
Novice

Geregistreerd: Jan 2007
Locatie: Nederland
Leeftijd: 37
Posts: 2
Karma Power: 0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven