AndroidHealthClinic

Victor goes smolov2

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
De mogelijkheid is er als je veel pinnen hebt, gewoon elke week een ziekelijk volume draaien op een bepaalde pin en de week er op ook, daarna een pin laten zakken en hetzelfde grapje tot je bij par komt. Die mogelijkheid heb ik helaas niet dus hou ik get bij gewone backsquats.
 
De mogelijkheid is er als je veel pinnen hebt, gewoon elke week een ziekelijk volume draaien op een bepaalde pin en de week er op ook, daarna een pin laten zakken en hetzelfde grapje tot je bij par komt. Die mogelijkheid heb ik helaas niet dus hou ik get bij gewone backsquats.


dat ziekelijk volume draaien laat ik nu wel even uit mijn hoofd!!

afgelopen vrijdag een quarter squat met 240 gedaan, met daaropvolgend een 8-repper 180 kilo quartersquat!

en reken maar dat die laatste reps niet echt makkelijk gingen.....................hele weekend lekkere diepe spierpijn, is voor mij een goed teken, dat die spiertjes flink op hun donder hebben gehad, maar liggen-lopen-andere activiteiten staan daarna wel even op een laag pitje!
:eek::D

volgende keer doe ik maar gewoon 6 reps 180 en eventueel 4~5 reps 200 maken met quarter.............190 parallel ligt voor vrijdag op het programma, en mijn fullsquat moet nog een tikkie hoger!
;)
 
De mogelijkheid is er als je veel pinnen hebt, gewoon elke week een ziekelijk volume draaien op een bepaalde pin en de week er op ook, daarna een pin laten zakken en hetzelfde grapje tot je bij par komt. Die mogelijkheid heb ik helaas niet dus hou ik get bij gewone backsquats.

Dat is ook de bedoeling idd.
 
‘Smolov, week 10, dag 2’ = smolov week 12, dag 1'

squat
3xbaar
3x60
3x110
3x150
1x190
5x210
4x225
4x225
... geen puf meer

oh press
3x25
3x55 voelde licht
3x75 PR ging easy
1x80 PR yeah
0x85 failed bij de lockout

chin up (hammer grip)
5x5xbw

Commentaar:
- Tijdens het squatten voelde ik me bagger net als bijna alle afgelopen trainingen.
- op de oh press eindelijk weer een pr gehaald.
- Ik ga zondag maxen aangezien mijn motivatie weg is, dat wordt dus nog 3-4 dagen keihard doorbulken.
 
Tot zondag dan ook geen squats meer mag ik aannemen?
 
Succes met maxen zondag, ben benieuwd! Nette oh press.
 
Tot zondag geen trainingen meer indd.
 
nette squat!!!:D
 
mooi pr @ oh... ik ben benieuwd wat je zondag gaat doen.. dat wordt zaterdagavond flinken bulken met kratten bier dus :D?
 
Succes vic nog ff doorbijten!! Gefeliciteerd met die Pr op de OH al zal die niet lang blijven staan als ik je komende schema zo zie ;)
 
Veel succes met de 250 Victor, hij zit er in!
 
thx all! Ik ben nog even aan het puzzelen met mijn nieuwe schema, hij is nog niet helemaal 100% goed.

@ starter ik was indd van plan om zaterdag wat te feesten maar toen dacht ik er aan dat ik zondag moet maxen, geen alcohol dan maar :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Succes met maxen! Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe schema.
 
Succes kerel!
Heb zelf begin dit jaar de basis mesocycle gedaan, dat was al een hel op het laatst. Echt respect voor jou, dat je 't zover gebracht hebt!
 
Thx! Ik weet in ieder geval dat ik voorlopig niet maar ga smoloven. Hier mijn nieuwe routine.

maandag: oh press, deadlift, db row, bb circuit
woensdag: oh press, back squat, bb row, bb ciruit
vrijdag: oh press, good morning, db row, bb circuit
zaterdag: oh press, front squat, bb row

- mini smolov voor oh press
- olly jackson voor deadlift
- bud jeffries style voor back squat
- bb circuit = flyes, curls, dips en calve raises
Circuitje voor conditie en voor de plekken die wat mass lacken.
 
Hij heeft meerdere routines maar ik volg deze.

4-5 zware singles maken met een squatvarriant, daarna hetzelfde doen boven par en op quarter diepte. Af en toe doe ik dan nog wat endurance zoals super squats of een 20-repper squat.
 
Heb je een link met meer informatie daarover?
 
Ik heb zijn ebook via iemand anders gekregen, ik kan hem wel uploaden alleen weet ik niet of bud jeffries dat leuk gaat vinden :D
 
NM. Schema ziet er goed uit voor de rest :thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven