XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zaterdag op motor zoektocht heb er 2 zien staan. Rij nu een blade uit 2002 en het wordt tijd voor een nieuwe :D

deze 2 heb ik op het oog :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
de 1ste is mooier en veel stoerder. die zwarte nemen .
 
tja maar de 2de heeft een zwarte achterbrug en is uit 2006. Dus ik weet het zo net nog niet ;)
 
tja maar de 2de heeft een zwarte achterbrug en is uit 2006. Dus ik weet het zo net nog niet ;)

Ik zal die tweede nemen,zal helemaal gaaf wezen met een spiderman pak aan.
 
De zwarte nemen, die zijn namelijk sneller :D
 
Ik zou graag eens willen informeren naar het behalen van je motor rijbewijs, hoeveel ben je er ongeveer voor kwijt? En Wanneer je het onder de knie hebt, het rijden op de motor etc kan je dan al gelijk voor je examen?
 
Leuke pics twjunk, hoe zijn jouw ervaringen m.b.t. touren in de Eifel en controles "open demper geen E-keurmerk"? Ben sowieso van plan om in het begin van het nieuwe seizoen een Yoshimura Bolt-on EC gekeurde demper tri-oval aan te schaffen, vind de carbon look minder, maar wel met keurmerk :) .

Ga voor de rode blade, vind ik veel mooier een vriend heeft de zwarte gehad was niet lelijk maar rood/zwart is :cool: .

@ Daanb

Rijden leer je totdat je ermee stopt er zullen zich altijd situaties voordoen waarop je moet inspelen. Ik was ongeveer 1000 Euro kwijt voor theorie en praktijk examen.

Wat je als eerste motor pakt ligt helemaal aan jezelf, jij bent 18 dus eerst 25KW :) .
 
Ik zou graag eens willen informeren naar het behalen van je motor rijbewijs, hoeveel ben je er ongeveer voor kwijt? En Wanneer je het onder de knie hebt, het rijden op de motor etc kan je dan al gelijk voor je examen?

Gemiddeld (zover mijn kennis daarin reikt):

1000 euro rijbewijs (alles)
500 euro motorkleding exclusief helm
2500 euro motorfiets (uitgaande van gemiddelde 25kw beginner)


Zijn prijzen waarbij je soms wat moeite moet doen om te zoeken maar het is goed mogelijk en niet extreem laag ingeschat.
 
De prijzen kloppen die AdHoc noemt kloppen wel, je kunt echter hier en daar nog iets besparen :) .

Pak zou hij desnoods 2e hands kunnen kopen, en als eerste helm hoeft het niet perse Aria, Shoei of Suomy te zijn. Shark maakt bijvoorbeeld ook leuke helmen :) .
 
Leuke pics twjunk, hoe zijn jouw ervaringen m.b.t. touren in de Eifel en controles "open demper geen E-keurmerk"? Ben sowieso van plan om in het begin van het nieuwe seizoen een Yoshimura Bolt-on EC gekeurde demper tri-oval aan te schaffen, vind de carbon look minder, maar wel met keurmerk :) .


Ik heb een ixil demper carbon oval... nooit meer een ixil, vermogen verlies bij gebruik van demper, demper kleurt na een tijdje goud, heb hier en daar al scheurtjes in het carbon. wat betreft rijden in de eifel.. zeker doen! echt mooi om daar te rijden, maar wel altijd met demper en gekeurd want ze lachen er daar niet mee, althans dat vertellen ze op motor-forum.nl, heb zelf nog geen controle mee gemaakt.

Greetzzzz.
 
Aangezien het een rotweertje is en motorrijden er op het moment niet echt inzit, hier een paar foto'tjes van m'n motorvakantie van dit jaar in de eifel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ps: onze volgende trip wordt waarschijnlijk de vogezen, wat zijn jullie vooruitzichten ?
ps2: ge moet op die stomme kikker klikken om de foto te zien...waarschijnlijk iets mis gedaan.
Greetzzzzz

Ik heb mijn eerste route al gepland voor de vakantie. Luxemburg gaan we naartoe als me vrienden dat ook leuk vinden. Wat leuke binnenwegen gekozen, nederland rijden we via de snelweg uit, bij Luik gaan we eraf en binnedoor.

@ Siroj, hoop dat je er veel plezier van heb! Jinsu, kom nou eens met een pic :D
 
Ik heb mijn eerste route al gepland voor de vakantie. Luxemburg gaan we naartoe als me vrienden dat ook leuk vinden. Wat leuke binnenwegen gekozen, nederland rijden we via de snelweg uit, bij Luik gaan we eraf en binnedoor.

@ Siroj, hoop dat je er veel plezier van heb! Jinsu, kom nou eens met een pic :D

Wat zal die kikker zweten.:o:
 
Mijne is te koop:

8ful6y9.jpg

7wtpo4y.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
8bszk49.jpg


9000
 
1000 euro is niet veel, ik was er meer voor me rijbewijs ( auto ) voor kwijt, Maja ik moet er nog even over na denken, wellicht begin ik wat later wanneer ik wat meer cash heb :)
 
Wat heeft dat ding gelopen? en imo gaan de filmpjes die je hier nu heb gepost je parten spelen :D
 
Gemiddeld (zover mijn kennis daarin reikt):

1000 euro rijbewijs (alles)
500 euro motorkleding exclusief helm
2500 euro motorfiets (uitgaande van gemiddelde 25kw beginner)


Zijn prijzen waarbij je soms wat moeite moet doen om te zoeken maar het is goed mogelijk en niet extreem laag ingeschat.

De prijs van die motorfiets kan je nog heel erg varieren.. Ik heb zelf bijvoorbeeld op een motor van 1000 euro rondgereden het eerste half jaar, niets mis mee, tis alleen in hoeverre je aan je luxe wil voldoen.. Ik vind motorrijden nog steeds een hobby en luxegoed eigenlijk..

Ik heb het zelf zo gedaan, maar dan heb je ook ander/goedkoper spul

700 euro motorrijbewijs
450 euro motorkleding INC. helm
900 euro motorfiets
2050 euro totaal.. Is al iets ander plaatje dan 4000 ;)

Ik wil niet zeggen dat wat AdHoc zegt niet klopt, het is gewoon een ruime schatting, voor die prijs heb je het zeker leuk voor mekaar!

@DvO: Heb je hem eindelijk terug jah?
 
Wat heeft dat ding gelopen? en imo gaan de filmpjes die je hier nu heb gepost je parten spelen :D

:roflol: wat ga je nu kopen, toch geen stuntmotor he ???
 
Back
Naar boven