Fitness Seller

beste herstellingssupplementen?

Bezoekers in dit topic

Extandovol van PVL is ook nog goed (7gr bcaa+ 4gr glutamine), hier de link:
PVL Nutrients
 
waar ik zelf wat van merk is dat ik door whey korter last heb van spierpijn en sommige spiergroepen amper meer (sneller herstel dus)
 
Hi Obikoe, creatine neem ik ook van tijd tot tijd, maar een herstellingssupplement is dat niet zou ik durfen zeggen. Met creatine heb ik langer spierpijn (ongeveer 1 dag langer) als zonder creatine.
Is dat bij jou ook zo ?


helemaal met je eens, er bestaan geen betere "supplemente" als "gewoon" goed eten ;) :)

spierpijn heb ik altijd wel wat .
merk geen verschil met al dan niet/wel creatine.
herstel gaat vlotter als ik heel de dag door bezig ben op het werk of lange wandeling maak met me hond.;)
lichte arbeid/beweging schijnt beter te zijn dan 100% niksdoen/rust.
beter is een schema met rustige perioden van herstel en rustdagen erin.
had vroeger altijd de verkeerde schema,s .
 
Enige wat ik echt regelmatig gebruik is zalmolie, eiwit, creatine en multi vit/min

Daarnaast af&toe BCAA's en glutamine

Waarom zalmolie ipv visolie, speciale reden toe ?
 
Zalmolie is ook visolie. Je heb alleen verschillende bronnen en zalm is degene met het hoogste percentage w-3 (EPA+DHA)
 
Ben voor het ogenblik Humanobol aan het nemen en voel dat ik er beter van slaap en beter herstel ondanks al de negatieve reactie's die ik al gelezen heb.
 
ken humanobol niet .....
 
Hi Hugo,

Ik heb gisteren een testobooster van Peak bestellt :
"Peak Fenuplast" ff kijken of ik na jaren weer eindelijk een sprongetje ga maken (al is het maar 200 gram :D )
 
Verder kicken de natuurlijke 1-IGF/HGH stacks er bij 35+ers lekkerder in als bij de wat jongere generatie;)..........


Welke stacks bedoel je? Dacht juist gelezen te hebben dat die boosters gewoonweg niet helpen....
 
zal me ook eens gaan verdiepen en die hgh stacks;dus als iemand daar info over heeft..
 
ik ga probeer te uitlegen met mij slecht nederlands....lol

hgh werkt niets of bijna niets in jongeren manen omdat hun hormonen nog hoog zijn...daarom hebben men zo weinig vertrouw in. ze gebruik het alsof testosteron is, dus hebben groot verwachtingen van.

maaaaar in manen vanaf 35 jaar it het verhaal heel anders....hun hormonen "levels" begint te dalen en het gebruik van hgh kan echt hulpen om de hormonen te estabilizeren of zelfs te verhoogen.
 
Laatst bewerkt:
ik alleen whey en creatine.
de rest heb ik geen vertrouwen in .
99% van de supplementen werkt niet aantoonbaar.
voor dat geld koop ik liever een vette biefstuk of spruitjes.....:p

Bief is inderdaad wel goed voor herstel alleeen$$$$$$$$:D
 
ja...ik ben ook van mening dat we moet zo veel "naturel" eeten en zo min mogelijk suplementen inemen...maar met proteine is heelas niet zo.
we weet dat om te groien moet je minimaal 2gr/Kg/dag proteine hebben...en alleen met vlees...uuui moet +/- 1Kg/dag eten en herbij veel ongezonde vet cholesterol en zo...en , door de vlees vezels en vet ,kan je maag niet zo snel de proteine treken uit de vlees
 
Train alleen voor onderhoud......multi vit/min + 3 x 1000 mg vit C.

3 gr vitC/dag voor ondrehoud is veel te veel...hardcore bodybuilders nemen van 3 tot 6 gr/dag... 2 x 500mg/dag + multi is meer dan genoeg om je spier ballen te bewaren..lolol

gtjes
 
hmmm zal Dave injecteerbare stacks bedoelen???
 
3 gr vitC/dag voor ondrehoud is veel te veel...hardcore bodybuilders nemen van 3 tot 6 gr/dag... 2 x 500mg/dag + multi is meer dan genoeg om je spier ballen te bewaren..lolol

gtjes
Naast training spelen veel andere factoren een rol in het verbruik van o.a. vitamine C.

B.v. roken, onregelmatige werktijden, werk of andere bezigheden in milieu-vervuilde omstandigheden (denk aan uitlaatgassen) en andere vormen van fysieke en mentale stress.............;)
 
ivm revalideren heb ik dit product besteld,schijnt dat ook bodybuilders die niet een blessure hebben dit gebruiken,tenslotte opbouw en herstel van weefsel is mooi meegenomen.
Ben er erg benieuwd naar.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Is dus een beetje hetzelfde als medi-stim van revolutions.
 
Back
Naar boven